Gość

Problem z WOM w 912/914

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
elemer    20

Można :)


Sprzedam Siarczan wapnia wraz z transportem. Najtańsza forma siarki i wapnia. Zapraszam chętnych do kontaktu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Oczywiście, ale musisz to robić tylko przy wyłączonym silniku tą dźwignią pod siedzeniem. Załączasz ją do dołu i nie musisz już jej wyłączać. Gdy już włączysz wałek to możesz już przy uruchomionym silniku włączać i wyłączać WOM dźwignią przy kierownicy gdyż jest hydrauliczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Godlech912    1

Witam! Mam problem w Ursusie 914 z wałkiem odbioru mocy. Otóż gdy nie będę używał w moim ciągniku WOM-u i postoi 1 lub 2 dni jest ogromny problem z włączeniem go. Przełączam tą dźwignie na dole i pod kierownicą i nic nie ma siły kręcić. Dopiero gdy popuszczę te dwie rurki od oleju, które są przy skrzyni biegów (pod tą pokrywą pod nogami) one idą do tyłu do tarczek, wtedy włączę WOM i olej z powietrzem siknie. Gdy wtedy już wszytko przykręcę traktor może chodzić 24h/dobę z włączonym wałkiem i super kręci. Czyli ogólnie WOM działa.

 

Sytuacja powtarza się zawsze, gdy ciągnik postoi kilka dni. Ciągłe odkręcanie tej blachy i tych rurek jest bardzo uciążliwe, gdy trzeba szybko np. robić snopki przed deszczem.

 

Dlaczego tak się zapowietrza? Jak można to naprawić? :)

 

Oleju w skrzyni jest trochę ponad stan, te filtry pod kabiną są nowe... Podnośnik serwo i przodek wszytko chodzi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Godlech912    1

Dzięki za pomoc nie ma co! Innym się pomaga a jak chłopie masz samemu problem to każdy ma Cię gdzieś...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1116

Kolega takie małe usprawnienie te same rurki są widoczne z tyłu ciągnika i może tam spróbuj poluzować.

 

A wzmacniacz momentu działa poprawnie????


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widocznie nikt kto tu zajrzał nie ma nic mądrego do napisania.

Chyba że wolisz czytac posty typu " Pewnie się zapowietrzył" , ewentualnie " U mojego wujka też tak było. Nie pamiętał co zrobił ale już jest dobrze". :)


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Godlech912    1

Wzmacniacza momentu nie ma jest zaspawany. A jak poluzuję te rurki z tyłu to wtedy się nie chce odpowietrzyć... Swoją drogą słuszna uwaga "Może się zapowietrzył" haha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bastek2210    42

Spróbuj włączyc wałek mocy pod siedzeniem a potem przy kierownicy i potrzymać ciągnik na obrotach.Jak to nic nie da to znaczy że mikropompka jest słaba albo jest zapowietrzona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszP    2

Wg. mnie masz coś skopane z rozdzielaczem na deklu skrzyni. Najprawdopodobniej popuszcza i dlatego zapowietrza układ. U mnie ostatnio też wałek szwankował. Ojciec nabijał puste układy kiprowania przyczep. Poziom oleju zszedł poniżej krytyki. Układ się zapowietrzył, ale odpowietrzył się sam po 3 dniach używania ciągnika.


Bykom - Stop! Poprawna pisownia i ortografia w Internecie. Dbajmy o język ojczysty.
Kupię prawą pokrywę deski rozdzielczej do Ursusa C385 i pochodnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Godlech912    1

Powodem złego funkcjonowania WOM-u była zużyta mikro-pompka znajdująca się w skrzyni pośredniej. Ciśnienie przy sprzęgle WOM-u wynosiło 11 atmosfer a powinno być w granicach 20-30. (Tak mówił mechanik). Usterka już usunięta, została założona nowa mikro-pompka. Dwa dni roboty i problemy zniknęły. Teraz wałek uruchamia się nawet na minimalnych obrotach silnika pod obciążeniem. Koszt tej pompki to ok 200zł to tak dla informacji podaję. Jest ona odpowiedzialna za trzy rzeczy:

-Przedni napęd

-WOM

-Wzmacniacz momentu.

 

Gdy się zapowietrza to znaczy, że zbliża się jej kres ;p Pozdrawiam i dzięki za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1116

20-30 atmosfer to czemu zawór przelewowy ustawia się na 7-8 bar-ów (atmosfer)???

 

Może mechanikowi pomyliły się jednostki?????


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Godlech912    1

Nie mam pojęcia, ale na zegarze faktycznie tyle pokazywało. Być może to inne jednostki i mu się pomyliło. Najważniejsze, że teraz działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
duszekl    4

Spróbuj włączyc wałek mocy pod siedzeniem a potem przy kierownicy i potrzymać ciągnik na obrotach.Jak to nic nie da to znaczy że mikropompka jest słaba albo jest zapowietrzona.

jeśli mikropompka jest wyjebana to by ci przud nie ciagnoł bo ona zasila przud i wom alba masz rurkę w skrzyni pękniętą ktura doprowadza olej do mikropompki ona jest nad poziomem oleju i może ci powietrze ciagnąć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pych1234    0

witam wszystkich!!!

Mam pytanie czemu w ursusie 914 nie mogę wyłączyć wałka tą wajchą przy kierownicy???

Tam jest jakaś linka czy coś???

proszę o poradę w marę szybko???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Senator    45

To chyba nie ten dział kolego,

 

ale wracając do tematu to WOM wajchą przy kierownicy jest rozłączany i załączany hydraulicznie a nie przez linke :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piterU902    0

ja mam taki sam problem w 902 nie mogę włączyć WOM-u w kturym miejscu jest ta wajcha pod siedzeniem koło ręcznego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacentylog    0

Tak, przy ręcznym. Ale załączaj ją (do dołu) przy zgaszonym silniku bo inaczej może coś pęknąć. A później wajcha przy kierownicy w dół:) I powinno działać.


Porządek musi być!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piochu    8

Ja mam problem z tym włączaniem WOM-u pod siedzeniem, otóż podczas pracy z brona wirnikową dźwignia sama wyskakuje i WOM się wyłącza, aż w końcu całkiem wyskoczy, i trzeba rozpoławiać ciągnik, już drugi raz w roku takie coś mi się zdarzyło, na wiosnę znowu będę rozpoławiał. Czy ktoś wie co może być przyczyną? Jak ostatnio naprawiałem to wyskoczyło zabezpieczenie na wałku.

Edytowano przez Piochu

http://www.youtube.com/user/Piochu2 - moje filmy na YT. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szymek123    1

Witam mam taki problem w 8145 a to raczej to samo co 912 więc pisze tutaj. po włączeniu dźwigni pod siedzeniem wom natychmiast startuje i cały czas się kręci i nie da się go wyłączyć dźwignią przy kierownicy. Cięgna z dźwignie przy kierownicy są ok . wykręciłem dekiel z skrzyni i tłoczki wyglądały ok zmacniacz działa dobrze co może być przyczyną że nie da się wyłączyć wom tą dźwignia ?


Witam Mam na imię Szymon posiadam gospodarstwo ale zajmuję się tym tylko czysto hobbistycznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez Nieznany1235
      Jak nazywają się te dwa wałki idą do napedzania linki obrotów. I gdzie mogę je znaleźć proszę o link do sklepu. 

    • Przez chrap17
      Witam. Ostatnio zakupilem prase sipma z569/1, lecz w komplecie nie dostalem walka wom. Wiem ze musi być on z sprzeglem(sruba zrywalna) i chcialem do innego walka dolozyc widłaka z zabezpieczeniem lecz nie wiem ile ma wynosic siła  tego zabezpieczenia Nm. Jezeli ktos moglby sprawdzic na swoim wałku to bym był bardzo wdzieczny.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj