jahooo

MTZ - nowa polska kabina - włącznik masy

Polecane posty

jahooo    9243

Witam wszystkich, którzy przerabiali swoje ciągniki na nową polską kabinę . Gdzie powędrował u was wyłącznik masy (hebel) ? Może jakieś fotki ? Jestem na etapie przeróbki takiego sprzęta i doszliśmy do wniosku, że umiejscowienie włącznika koło siedzenia z tyłu jest mało ergonomiczne, bo trzeba się wspinać do kabiny, aby włączyć/wyłączyć masę. Może ktoś ma ciekawy patent ? U siebie mam hebel na grodzi czołowej, bo nie mam szybki po lewej stronie (stara kabina).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skowera_1998    12

Ja w swoim nie przekładałem kabiny ale z powodów czysto wk***i**ących zamontowałem włącznik przelotowy 24V z tira i dałem dwa oczka z wyjścia jedno bezpośrednio pod rozrusznik i jedno na ramę, żeby nie było problemów ze słabą masą, włącznik na zewnątrz z przodu pod kabiną z lewej strony ciągnika ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    9

A tak sie zapytam bo zamierzam kupowac własnie te kabine polska do ruska komfortowa  i ona pasuje bez zadnych przeróbek na stare miejsca ? bo teraz mam to kabine tzw sportowa :) ta klitke mała co łep zawsze opuchniety podczas bronowania :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9243

Właśnie taką przerabiam na kabinę z Koźmina. Trochę przeróbek jest, nie wejdzie 1:1, chyba, że lubisz niedoróbki. Ja jeszcze przerabiam wujowi (ja, to za dużo powiedziane, robi głównie sąsiad, ja mu pomagam przy cięższych elementach i jak mam chwilę hydraulikę na joya z bułgarskim rozdzielaczem, gniazda euro 2 komplety z tyłu, przeróbka elektryki itp. Przy okazji regeneracja siedzenia.

 

W swoim mam kabinę ekstra-sport z lat siedemdziesiątych, która mocowana jest bezpośrednio do ramy bez poduszek i ona kiedyś też się chyba doczeka wymiany na coś sensownego, ale jeszcze nie w tej chwili.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skoczek1994    453

Też mnie interesują, nowe polskie kabiny do Mtz. Dużo jest, w nich przeróbek? Wszystkie dźwignie itp. pasują? Jak jest rozwiązana sprawa z akumulatorami, tak jak oryginalnie, w zabudowie za siedzeniem. I ogólnie jak, w nich z komfortem i wyciszeniem? I który z producentów ma najlepsze kabiny. Bo mi osobiście wpadła w oko ta kabina http://www.kabiny-gola.pl/4414-2/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj