jahooo

MTZ - nowa polska kabina - włącznik masy

Polecane posty

jahooo    1945

Witam wszystkich, którzy przerabiali swoje ciągniki na nową polską kabinę . Gdzie powędrował u was wyłącznik masy (hebel) ? Może jakieś fotki ? Jestem na etapie przeróbki takiego sprzęta i doszliśmy do wniosku, że umiejscowienie włącznika koło siedzenia z tyłu jest mało ergonomiczne, bo trzeba się wspinać do kabiny, aby włączyć/wyłączyć masę. Może ktoś ma ciekawy patent ? U siebie mam hebel na grodzi czołowej, bo nie mam szybki po lewej stronie (stara kabina).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skowera_1998    12

Ja w swoim nie przekładałem kabiny ale z powodów czysto wk***i**ących zamontowałem włącznik przelotowy 24V z tira i dałem dwa oczka z wyjścia jedno bezpośrednio pod rozrusznik i jedno na ramę, żeby nie było problemów ze słabą masą, włącznik na zewnątrz z przodu pod kabiną z lewej strony ciągnika ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    9

A tak sie zapytam bo zamierzam kupowac własnie te kabine polska do ruska komfortowa  i ona pasuje bez zadnych przeróbek na stare miejsca ? bo teraz mam to kabine tzw sportowa :) ta klitke mała co łep zawsze opuchniety podczas bronowania :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jahooo    1945

Właśnie taką przerabiam na kabinę z Koźmina. Trochę przeróbek jest, nie wejdzie 1:1, chyba, że lubisz niedoróbki. Ja jeszcze przerabiam wujowi (ja, to za dużo powiedziane, robi głównie sąsiad, ja mu pomagam przy cięższych elementach i jak mam chwilę hydraulikę na joya z bułgarskim rozdzielaczem, gniazda euro 2 komplety z tyłu, przeróbka elektryki itp. Przy okazji regeneracja siedzenia.

 

W swoim mam kabinę ekstra-sport z lat siedemdziesiątych, która mocowana jest bezpośrednio do ramy bez poduszek i ona kiedyś też się chyba doczeka wymiany na coś sensownego, ale jeszcze nie w tej chwili.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skoczek1994    431

Też mnie interesują, nowe polskie kabiny do Mtz. Dużo jest, w nich przeróbek? Wszystkie dźwignie itp. pasują? Jak jest rozwiązana sprawa z akumulatorami, tak jak oryginalnie, w zabudowie za siedzeniem. I ogólnie jak, w nich z komfortem i wyciszeniem? I który z producentów ma najlepsze kabiny. Bo mi osobiście wpadła w oko ta kabina http://www.kabiny-gola.pl/4414-2/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Badwolf
      Piszę odnośnie kupna belarusa używanego po 2007r, ewentualnie pronar też rozważę. Proszę o porady na co zwrócić uwagę przy wyborze. Ciągnik będzie pracował jako główny na małym gospodarstwie (tylko produkcja roślinna). Myślę nad 952 z mostem krzyzakowym, monoblokiem, maska chyba nie ma takiego znaczenia przy takiej pracy czy metal czy plastik? Jakie hamulce najlepiej byłoby mieć w takiej szt? Które modele z 952 polecacie. Proszą o porady najlepiej użytkowników. Z góry dziękuję za odpowiedzi
    • Przez Konik12
      Witam wszystkich, 
      stałem się posiadaczem (jeszcze szczęśliwym ) jumz'a koparko-spycharki w wersji rolniczej i zaczynam powolną reanimację. 
      Pierwsza rzecz na którą się natknąłem to luźne ( całkowicie odkręcone) przednie mocowanie - wspornik silnika. Czy ma ktoś zdjęcie jak to powinno wyglądać, czy  występują tam jakieś tłumiki drgań czy skręcone jest to na sztywno do ramy. 
      Z góry dziękuję za pomoc.

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez oxoMikołajoxo
      Witam czy zrobi mi ktoś zdjęcie rezystora (opornika) dmuchawy który występuje w belarusie bo mój się rozpadł i nie mogę odczytać numerów i czy może ktoś wie gdzie dostanę taki rezystor?? 
    • Przez grzegorz1988
      Witam.mam problem a wlasciwie pytanieczy  ktos z Was orientuje sie czy w belarusie 952.2 na wale korbowym powinny byc przeciwwagi czy nie?kilku specow pytalem i nikt mi nie potrafil konkretnie odpowiedziec.ciagnik 2012 rok pompa motorpal.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj