Polecane posty

luki9610    204

Panowie ma ktoś z was ten plik i może by go jeszcze raz wstawić? 


Kanał na yt.com luki9610

Sprzedam kopaczkę konną do ziemniaków (dyszel do traktora). Zainteresowani PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilc017    163

Nie kalibrowałem ale muszę spróbować bo chce żeby mi rewers szybciej reagował, bo jest chyba na najłagodniejszym i przy ruszaniu z ciężarem czy w polu stoisz i za 1-2sec rusza czy to z rewersu czy z sprzęgła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luki9610    204

Ja zrobię film z całego procesu jak było przed i jak po  


Kanał na yt.com luki9610

Sprzedam kopaczkę konną do ziemniaków (dyszel do traktora). Zainteresowani PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Jak ze sprzęgła rusza z opóźnieniem to coś masz źle. Obstawiam ciśnienie lub tarczki bo raczej nie kalibracja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilc017    163
5 godzin temu, Arek napisał:

Jak ze sprzęgła rusza z opóźnieniem to coś masz źle. Obstawiam ciśnienie lub tarczki bo raczej nie kalibracja.

Najprawdopodobniej ciśnienie, bo pompa do wymiany raczej bo na rozgrzanym ciężko pług obrócić, czy maszynę podnieść trzeba gazować, i na rozgrzanym przy max skręcie pali się czujnik ciśnienia oleju i rozłącza jazdę, dopiero jak odpuścisz kierownicą trochę to zaczyna jechać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dziedzic26    1

Witam 

Piszę z prośbą o ponowne udostępnienie treści tłumaczenia kalibracja power Shuttle Massey Ferugson Serii 6200. Tłumaczenie zostało umieszczone 23 stycznia 2016 w pliku pdf niestety nie można już go pobrać. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luki9610    204

Massey Ferguson Seria 6200
Autotronic 3
Kalibracja Power Shuttle
Notatka: Kalibracja przekładni Power Shuttle jest konieczna gdy poniższe elementy robocze lub sterujące zostały wymienione:
- elektrozawór Power Shuttle lub jego przyłącza
- hydrauliczne elementy zaworu sterującego
- mechanizm Power Shuttle
- moduł Autotronic 3
Początkowe operacje:
Notatka: By było możliwe wejście w tryb kalibracji, olej w przekładni musi mieć:
-35˚C / 45˚C: Taką temperaturę musi odczytać czujnik temperatury umieszczony w skrzyni biegów. Odczytać za pomocą oprogramowania Wintest lub przez wyświetlanie odpowiednich kontrolek na desce rozdzielczej.
Aby odczytać temperaturę z deski rozdzielczej należy obserwować kontrolki A,B,C ,D służące normalnie do wskazywania zakresu w przekładni Dynashift lub Speedshift.
Aby wejść w tryb odczytu temperatury:
- uruchomić silnik
- ustawić dźwignie Power Shuttle w położeniu neutrealnym
- jednocześnie przesunąć dźwignię zmiany biegów (tak jak przełącza się z zająca na żółwia) oraz wcisnąć przycisk blokady dyferencjałów
- kontrolki A,B,C,D przejdą w tryb wskazywania temperatury w przekładni.
Wyjście z trybu odczytu temperatury jest możliwe tylko przez całkowite wyłączenie silnika na tak długi czas by ciśnienie w linii 17bar spadło całkowicie lub przez przejście do procedury kalibracyjnej.
Notatka: Wejście w tryb odczytu temperatury na desce rozdzielczej nie uniemożliwia jazdy ciągnikiem oraz używania przekładni Dynashift/ Speedshift, jednak w tym trybie kontrolki A,B,C,D służą tylko do odczytu temperatury oleju w przekładni i nie wskazują aktualnie wybranego zakresu.
- 45˚/55˚C: pomiar przeprowadza się termometrem w otworze pomiarowym umieszczonym w tylnej osi.
Legenda:
Kontrolka nie świeci
Kontrolka świeci
Kontrolka pulsuje
Massey Ferguson Seria 6200
Autotronic 3
Kalibracja Power Shuttle
Massey Ferguson Seria 6200
Autotronic 3
Kalibracja Power Shuttle
1. Rozgrzać ciągnik do odpowiedniej temeratury
Ciągnik unieruchomiony
- Uruchomić silnik, przełączyć dźwignię zmiany biegów oraz dźwignie Power Shuttle na pozycje neutrealną, PTO rozłączony.
- Następnie, przesunąć dźwignie Power Shuttle 10 razy do przodu za każdym razem dźwignię zostawiać w jednej pozycji od 5 do 10 sekund (by doprowadzić mechatronikę do temperatury takiej jak skrzynia).
- Zmierzyć i zanotować temepraturę.
Ciągnik w ruchu
- Zmieniać zakresy dźwignią Power Shuttle co 5 do 10 sekund, jechać na zającu na 2 biegu.
- Zmierzyć i zapisać temepraturę.
2. Ustawić ciągnik na twardym, równym podłożu bez przeszkód w promieniu 3 metrów.
3. Zadbać by ciągnik nie był obciążony ani z niczym sprzęgnięty.
4. Wyłączyć PTO, wyłączyć przedni napęd
5. Wyłączyć silnik.
6. Wyłączyć wszystkie światła i odbiorniki elektryczne.
7. Przełączyć dźwignię Power Shuttle w pozycję neutrealną.
Kalibracja automatyczna
Notatka: Może być przeprowadzona w oprogramowaniu Wintest (patrz odpowiedni rozdział (11F03))
8. Zaciągnąć hamulec ręczny.
9. Uruchomić silnik.
10. Zwolnić pedał sprzęgła.
11. Zwiększać prędkość obrotową silnika do osiągnięcia 1500obr/min ±100 lub 400obr/min PTO na ustawieniu 540 przy użyciu ręcznej dźwigni gazu.
12. Przełączyć na żółwia bez używania sprzęgła
13. Ustawić dźwignię Power Shuttle tak jak do jazdy do przodu I zostawić w tej pozycji.
Notatka: Dostęp do automatycznej kalibracji następuje po wymienionych wyżej czynnościach.
14. Jednocześnie i przez co najmniej 4 sekundy wciskać/ uruchamiać:
- dźwignię zmiany biegów przesuwać w pozycje zmiany żółw/zając
- przycisk blokady dyferencjałów
15. Wejście w tryb automatycznej kalibracji jest sygnalizowane poprzez wygaśniecie kontrolek A,B,C,D, obydwie kontrolki kierunku jazdy migają jednocześnie oraz brzęczyk wydaje dźwięk.
Nie wolno przemieszczać traktora w trakcie trwania kalibracji (około 5 minut)
16. Automatyczna kalibracja zostaje zakończona gdy brzęczyk przestaje wydawać dźwięk i kontrolka jazdy do przodu miga. Kontrolka wybranego zakresu Dynashift/ Speedshift świeci.
17. Wcisnąć sprzęgło w celu zakończenia automatycznej kalibracji. Kontrolka kierunku jazdy do przodu zaświeci się na stałe.
Notatka: Podczas całego procesu kalibracji, kontrolki sygnalizujące jazdę do przodu lub do tyłu pulsują równocześnie oraz brzęczyk wydaje dźwięk.
Massey Ferguson Seria 6200
Autotronic 3
Kalibracja Power Shuttle
Sprawdzenie
Natychmiastowe sprawdzenie po kalibracji
18. Bez wyłączania silnika ustawić prędkość obrotową silnika na 1500 obr/min, włączyć 4 bieg na żółwiu, Dynashift ustawić na zakres A, Speedshift ustawić na zakres C.
19. Przesunąć dźwignię Power Shuttle 10 razy z pozycji do jazdy do przodu na pozycję do jazdy do tyłu i z powrotem.
20. Przesunąć dźwignię Power Shuttle 10 razy z nautrealnej pozycji na jazdę do przodu oraz z neutrealnej na pozycję jazdy do tyłu.
21. Ocenić jakość ruszania pojazdu pod względem zgrabności i gładkości
Sprawdzenie już skalibrowanego ciągnika
Notatka: Temperatura przekładni musi wahać się w okolicach 20˚C.
22. Przełączyć dźwignię zmiany biegów w pozycję neutrealną, wcisnąć sprzęgło, odłączyć wszystkie odbiorniki, przedni napęd musi być wyłączony.
23. Uruchomić silnik.
24. Przełączyć dźwignię Power Shuttle na pozycję jazdy do przodu na co najmniej 1 minutę następnie przełączyć w pozycję jady do tyłu również na co najmniej jedną minutę.
25. Przełączyć dźwignię Power Shuttle w pozycję neutrealną.
26. Włączyć 4 bieg na żółwiu, Dynashift na zakres A, Speedshift na zakres C, silnik na obroty 1500 obr/min
27. Przełączać 10 razy dźwignię Power Shuttle z pozycji jazdy do przodu na pozycję jazdy do tyłu.
28. Przełączać po 10 razy dźwignię Power Shuttle z pozycji neutrealne na pozycję do jazdy do przodu i z pozycji neutrealnej ma pozycję do jazdy do tyłu.
29. Ocenić jakość ruszania pojazdu pod względem zgrabności i gładkości
Notatka: Gwałtowna reakcja na pierwsze przełączenie dźwigni Power Shuttle jest normalna.
Błędy kalibracji
Notatka: Błąd z powodowany brakiem lub utratą warunków uzyskania dostępu do procesu kalibracji sygnalizowany jest pulsowaniem kontrolek A,B,C,D.
Kalibracja nie jest możliwa gdy:
- Temperatura oleju w przekładni nie jest prawidłowa
- Obroty silnika są inne niż 1500 obr/min
- Nie włączono przekładni na żółwia bezpośrednio przed kalibracją
- Dźwignia Power Shuttle jest w innej pozycji niż do jazdy do przodu
30. Sprawdzić czy operacje 1-13 wykonano prawidłowo.
31. Sprawdzić czy elektrozawory są poprawnie podłączone oraz czy cewki są dokręcone odpowiednim momentem (5.4- 8.1Nm).
32. Sprawdzić czy czujnik górnego położenia pedału sprzęgła jest podłączony i poprawnie ustawiony.
Kalibracja zostanie przerwana gdy:
- Prędkość obrotowa silnika zmieni się z określonej 1500obr/min
- Dźwignia zmiany biegów nie była włączona na 1 bieg podczas części pierwszej kalibracji
- Dźwignia Power Shuttle zostanie przesunięta w pozycję neutrealną
Notatka: W przypadku wystąpienia przerwania kalibracji zapamiętane zostaną ustawienia z przed kalibracji lub domyślne ustawienia w przypadku montowania nowego modułu Autotronic 3.
Massey Ferguson Seria 6200
Autotronic 3
Kalibracja Power Shuttle
Ustawienie parametrów kalibracji
- Gdy kalibracja zakończyła się sukcesem możliwe jest wyregulowanie parametrów kalibracji by reakcja Power Shuttle była bardziej gwałtowna lub mniej.
- Autotronic umożliwia wybranie jednego z 5 ustawień reakcji w każdym kierunku jazdy, ich zmiana jest możliwa po każdej kalibracji.
Procedura nastawcza
Notatka: Jeśli podczas procedury dźwignia Power Shuttle zostanie przełączona na pozycję neutrealną lub wyłączony zostanie zapłon, zmiany nie zostaną zapamiętane.
33. Wyłączyć silnik i włączyć ponownie, poczekać aż wszystkie kontrolki A,B,C,D, żółw, zając zgasną.
Notatka: Nie naciskać pedału sprzęgła!
34. Pociągnąć dźwignię Power Shuttle do kierownicy (manualne sprzęgło ręczne) i w tym samym czasie nacisnąć przycisk blokady dyferencjałów. Utrzymać tak obydwie czynności co najmniej 4 sekundy. Kontrolki A,B,C,D muszą zaświecić się światłem ciągłym tym samym sygnalizują wejście w tryb regulacji. Zwolnić przycisk blokady dyferencjałów.
35. Wybrać sprzęgło którego parametry zdecydowano się regulować poprzez przesunięcie dźwigni Power Shuttle w pozycję do jazdy do przodu lub do tyłu. Po około 4 sekundach kontrolki kierunku jazdy do przodu i do tyłu zaświecą światłem ciągłym.
36. Zwiększać lub zmniejszać agresywność załączania sprzęgła po wybraniu kierunku poprzez naciskanie przycisku blokady dyferencjałów. Za każdym wciśnięciem miga kontrolka kierunku jazdy. Kontrolka sygnalizująca jazdę do przodu miga szybciej niż kontrolka sygnalizująca jazdę do tyłu.
Notatka: Tylko jednokrotne zwiększenie lub zmniejszenie agresywności sprzęgła jest możliwe za jedym razem w trybie regulacji. Po jednej kalibracji Power Shuttle możliwe jest tylko 5 razy wejść w tryb regulacji. Wykonać kalibrację ponownie jeśli jest potrzeba wejść więcej niż 5 razy w tryb regulacji.
37. Żeby zmodyfikować ustawienia przeciwnego sprzęgła, zmienić pozycję dźwigni na przeciwną i powtórzyć operacje 36-37 ponownie.
38. By sprawdzić poprawność regulacji położyć dźwignię Power Shuttle i przesunąć w pozycje wysprzęglenia na co najmniej 4 sekundy. Reset Autotronic zostanie zasygnalizowany poprzez wygaśnięcie kontrolek, następnie kontrolki Dynashift/ Speedshift zaświecą się.
Notatka: Jeśli, przy sprawdzeniu dzwignia zostanie puszczona przed upłynięciem 4 sekund na pozycje:
- neutrealną, ustawienia zostaną odrzucone
- do przodu lub do tyłu, ustawienia zostaną cofnięte do kroku 36.
Massey Ferguson Seria 6200
Autotronic 3
Kalibracja Power Shuttle
Błędy Power Shuttle
Autotronic 3 posiada ciągłą kontrole poprawności działania Power Shuttle.
Operator jest informowany i możliwych nieprawidłowościach w funkcjonowaniu Power Shuttle dzięki autodiagnozie i kontrolkom umieszczonym na desce rodzielczej.
Użycie Wintest gwarantuje precyzyjniejszą diagnozę.
Kody błędów dzielą się na 3 klasy od najważniejszych do najmniej ważnych. Każda klasa charakteryzuje się innym zachowaniem kontrolek i brzęczyka.
 

Powinno działać

Kalibracja Power Shuttle Massey Ferguson Serii 6200.pdf

n

post-1593-0-16628300-1446664661.jpg.d4d4ab6043328a30c2151f889f7f5770.jpg

nie wiem czy to było ale dam 

post-1593-0-15107600-1446664640.jpg

post-1593-0-19915600-1446664624.jpg

post-1593-0-46907600-1446664648.jpg

post-1593-0-77013500-1446664614.jpg

  • Like 2

Kanał na yt.com luki9610

Sprzedam kopaczkę konną do ziemniaków (dyszel do traktora). Zainteresowani PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Zgadza się, to jest kalibracja rewersu.

Akumulator ogólnie odpowiada za ciśnienie 17bar, nie tylko za półbiegi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilc017    163

Ja jednak u siebie nie mogę tego skalibrować. Nie umiem nawet wejść w odczyt temperatury. Albo coś robię źle albo u mnie to nie działa. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witch    2

Powiem wam ,że wymieniłem akumulator hydrauliczny to jedynie poprawiło rewers przód tył ,ale półbiegi  dalej trzeszczą 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
disel16v    29

Witam. Podeśle ktoś procedurę kalibracji serii 6200? Linki nie działają. Może być na priv jakiś link do dysku Google czy też poprostu jakoś się spiszemy,dziękuję i proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konvaro    4

Czy zna ktoś może procedure kalibracji rewersu w 4360? Jest tam skrzynia power shuttle 24x24. Czy moze jest taka sama jak w serii 6200?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry czy w MF 6270 rok prod 2002 da się kalibrować skrzynie biegów i sprzęgło?

Edytowano przez Maseyferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilc017    163

Możesz skalibrować tylko rewers i czułość rewersu ustawić. Sprzęgło w serii 62xx jest elektro-hydrauliczne czyli potencjomer przekazuje stopień wciśnięcia sprzęgła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
      ______________________________________________________________________________________________________________________________
      http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez andrewk
      Do sprzedania posiadam instrukcję do MF 6110 - 6190. Kupiona za dużo wyższą kwotę, przeczytana i odłożona. Stan jak NOWY. Cena 40zł + 15zł wysyłka. Dla agrofotowiczów równe 50zł.
      Link do aukcji : http://allegro.pl/massey-ferguson-instrukcja-obslugi-6110-6190-i7145241669.html
      AgroDane - Dane techniczne maszyn rolniczych
      AgriDane - Specs of agricultural machinery
      AgriDaten – Technische daten von landmaschinen
      AgriSpec – Technische gegevens voor
      AgriDatos – Datos técnicos de maquinaria agrícola
      AgriDonnées – Données techniques des machines agricoles
      AgriDati – Dati tecnici per macchine agricole
      АгроДанные — Tехнические данные сельскохозяйственной машин
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
    • Przez Radosław142
      Witam. Kupiłem ciagnik na wiosnę. Jest on z 2008r ma teraz obecnie 6tys mth. Wszystko było okej przez dłuzszy czas. Szarpać zaczął przy pracy z ładowaczem, zrobiło się to nagle. Ciągnik szarpie jedynie do przodu ze sprzegłem jak i bez. Zaczeła się rowniez zapalać kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni ale to jedynie po dłuzszej pracy gdy sie olej rozgrzał. Kontrolka gasła gdy sie ciagnikiem zachamowało. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj