marioc14

Mf 255 Kierunkowskazy i swiatła awaryjne

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
marioc14    3

Witam 

 

Niedawno wymieniłem cała instalacje elektryczna w swoim Mf-ie. Po wymianie zauważyłem ze nie działa lewy kierunkowskaz oraz swiatła awaryjne. Dodam ze przed wymianą instalacji również to nie działało. Myslałem ze moze mam gdzies uszkodzone przewody ale po wymianie instalacji nadal nie działają. Mozliwe ze byłby uszkodzony przerywacz? Jezeli byłby uszkodzony to chyba nie  powinny działac kierunkowskazy z prawej strony ? Prosze o pomoc.

 

Pozdrawiam 

Mariusz

Edytowano przez marioc14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toodziala    1

kolego pierwsze rozbierz włącznik od awaryjnych najprawdopodobniej w nim w środku styki zaśniedziałe u mnie tak było raz działało a raz nie i to pomogło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marioc14    3

Zapomniałem dodac ze włacznik od awaryjnych mam nowy. Takze mysle ze jest wporządku. Może jakieś inne sugestie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Włącznik awaryjny w przypadku tej awarii nie ma nic wspólnego ponieważ prąd dochodzi do przełącznika L/P bo działa prawy kierunkowskaz.
Przyczyny szukaj w uszkodzonych przewodach lub w samych lampach.

Edytowano przez asharot

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marioc14    3

Mam wymieniona całą instalację na nową. Mozliwe ze nowa instalacja była by zle połaczona ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Weź żarówkę 21W i podłącz jeden kabelek do masy a drugi bezpośrednio pod przewód
co wychodzi z przełącznika L/P na lewe lampy,wtedy będzie wszystko jasne.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marioc14    3

Podłączalem tak no i nie ale jak sprawdzałem miernikiem przejscie to od przełacznika az do lampy przejscie było takze zastanawia mnie ten przerywacz. Jak on jest zbudowany ? Mozliwe jest to ze jak by był uszkodzony przerywacz to prawy by działał a lewy i awaryjne nie ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek976    16

możliwe że tak może być
dodam że ja u siebie w koparko ład też tak miałem a to ta sama instalacja ten sam wałącznik i wina była przerywacza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marioc14    3

Moze ktos mmontował nowa instalacje i sie spotkał z podobnym problemem ? W instalacji starego typu miałem po dwa przewody do przełacznika a w nowej jest po jednym ale prawy działa.


Bartek976 ale miales te same objawy ze działał Ci jeden kierunkowskaz a lewy i awaryjne nie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marioc14    3

Dzisiaj kupiłem nowy przerywacz i było przez jaki czas ok ale jak podłaczałem tylne lampy to cos zwarło i teraz mam tak ze teraz lewy kierunkowskaz działa a prawy nie. Dziwne rzeczy z tą instalacją bo nawet teraz jak podłaczyłem stary przerywacz na którym działał mi prawy kierunkowskaz a lewy nie to teraz jest tak ze lewy działa a prawy nie ;/ Nie wiem co jest grane 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marioc14    3

Witam

 

Problem częściowo rozwiązałem. Prwdopodobnie mam zwarcie gdzies na wiązkach zasilających tylne lampy na błotnikach. po odłączeniu problemy ustąpiły. obecnie czekam na nowe wiązki i jak zamontuje to się okaże czy pomoże.

 

Pozdrawiam

 

Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Barbatoos    2

Odświeżę troszeczkę temat.

U mnie sytuacja następująca: Światła awaryjne działają, prąd na awaryjnych do kabli od kierunkowskazów dochodzi. Same kierunkowskazy nie działają, brak w nich prądu. Cóż to sie stało?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sawin698    7

Raczej przełącznik. Gdyby to był przerywacz nie byłoby awaryjnych. Sprawdź dojście do przełącznika i wyjścia po przełączeniu na kierunkowskazy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matek89121    2282

u mnie tez awaryjne są a kierunków brak , jak podłączę próbówkę przy awaryjnych to na przełączniku do kierunków na obu stykach jest prąd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez biszu
      Witam
      Tak jak w temacie robił to ktoś już u siebie w MF 698t i na co zwrócić uwagę przy demontażu montażu głowicy i innych elementów. 
      Pozdrawiam.
    • Przez Maksol
      Witam posiadam od dawna MF 255 i chciałbym zapytać czy opłaca się zwiększać dawkę paliwa w nim? Czy w ogóle wystąpi jakikolwiek przyrost mocy? Czy będzie tylko mocniej kopcił ?
    • Przez andrev1822
      Witam wszystkich. Czy ktoś z was wymieniał wałek przekładni napędu co łączy się z wałem nasuwana mufą ? MF 690. Jak to zrobić? Trzeba przodem odjechać czy da radę na ciągniku ?
    • Przez Haczyk93
      Witam, mam problem z Mf255. Na każdym biegu szarpie. Jedzie tak jakby coś przeskakiwało i za chwilę łapał od nowa. Przy wyższych prędkościach aż cały przod podskakuje. Jakieś sugestie co to może byc ? Dodam że jest po remoncie skrzyni biegów i wymianie pompy podnosnika.
    • Przez HejoMatejo
      Dzień dobry,
      Mam okazję kupić przyczepę tandem ze zdjęcia. Waga przyczepy to około 3 tony, chciałbym ściągnąć zabudowę i mieć platformę do wożenia slomy/siana. Przyczepę chciałbym zaczepiać na dolny zaczep hitch i tutaj pytanie czy nie będzie za ciężka do MF 255? Jeździć będę głównie po asfalcie.

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj