Zaloguj się, aby obserwować  
marcin1111111111

Renault 120-54 rewers

Polecane posty

mam problem z Renault 120-54tx rok 1997 hydrauliczno-elektryczny rewers po zakupie wymieniłem wszystkie filtry olej do do mostu wlałem fuchs utto mp. Tak mi doradził sprzedawca po wymiańe przestała jezdzic do tyłu dopiero na duzych obrotach ruszała i piszczała swieci sie stop i katrolka od cisniena oleju hydraulicznego doradzono mi wymiane pompy hydraulicznej ale to nie pomogło co dalej robić????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agronim    2

A filtry dobre kupiłeś, musi być odpowiedni bo czasami te tańsze szybko zachodzą i nie ma ciśnienia? Nie znam tego ciągnika ale niektóre miały pompy podwójne a niektóre dwie oddzielne. Znałem też gościa który jak były wkłady to założył je odwrotnie. Czasem niektóre ciągniki jeżdżą tylko do sprzedaży.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
faja15    0

olej fuchsa agryfarm utto ln ,zgodnie zaleceniami producęnta .

olej mp ,jest za gęsty i stąd problem z rewersem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BIZULEK    8

Tak do tego modelu powinien być agrifarm utto ln ale on jest bardziej gęsty na gorąco od agrifarm utto mp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ksawery    57

ja tez mam mp ale rewers mechaniczny i wszystko ok, a z wszystkich korków olej spusciles?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez traktorzystaJakub7211
      Witam. Mam problem z półbiegami w renault Ares 710. Mianowicie ciągnik sam sobie zmienia półbiegi, czasem nie chce przerzucić półbiegu tylko musi się chwilę zastanowić, po czym zmieni na dwa półbiegi w dół lub w góre i po chwili zmieni na zadany pół bieg. Nie raz sam z siebie ni z tąd ni zowąd zmieni półbieg (zbije w dół po chwili wrzuci do góry lub na odwrót) Czym może być to spowodowane? Dodam jeszcze że nie raz fiksuje licznik na przykład jade z prędkością 8km po czym licznik  zaczyna wskazywać różne prędkości, dochodzących nawet do 80km/ha, czujnik prędkości napewno działa dobrze ponieważ nie wyłącza przy tym napędu. O co może chodzić z tym wszystkim? Domyślam się że coś z elektryką ale od czego zacząć? Sterowniki?  instalacja?
    • Przez Domek96
      Witam rozleciało mi się łożysko zwrotnicy renault75.14 nie mam numerów jakie łożysko tam powinno być może ktoś wie
    • Przez PiterParker
      Mam wyciek oleju że skrzyni a dokładnie jest pod skrzynią dekiel przykręcany na 4 śruby w który wchodzi rura ciągnące się po dole skrzyni w stronę mostu. W tym dekielku jest otwór i wystaje zawleczka. Po zawleczcze co jakiś czas spływa kropla oleju. Jest to malutki wyciek ale po dłuższym postoju ciągnika w jednym miejscu zauważalna jest plamka na betonie czy kostce. Czy ktoś orientuje się do czego jest w/w zawleczka ? Jak się do tego dobrać?   

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj