Kuba1212

Rozrusznik Renault 75.14 RS

Polecane posty

Kuba1212    14
Napisano (edytowany)

Witam, mam problem z rozrusznikiem w Renault 75.14. Słabo kręci, tulejki są raczej do wymiany i szczotki penie też. Mam pytanie, czy będę mógł dostać części do takiego rozrusznika, ile by kosztowała regeneracja i czy możliwa jest do wykonania w domowym zaciszu. Czy opłaca się regenerować, czy kupić nowy. Są na w internecie rozruszniki po200-300 zł przekładniowe, co o nich sądzicie?

 

Obecnie jest PARIS-RHONED11 E131 , czy są jakieś zamienniki? Podpowiedzcie coś?

 

Pozdrawiam Jakub.

Edytowano przez Kuba1212

Nowy nabytek: Renault 75.14 RS- Zdjęcia w Galerii.
Sprzedam silnik elektryczny o mocy 10 kW. Więcej informacji na PW lub Kubalessini@gmail.com . :D

Zapraszam do mojego kanału na youtube: www.youtube.com/user/Kubalessini

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2

Czesci powinny pasowac z naszych ursusow,spokojnie naprawisz sam,nad tym z przekładnia sam sie zastanawiam ponoc dobra sprawa na mrozy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

niewiem jak przy renault, ale w johnie rozeusznik Bosha jest niemal taki sam jak w 360

mysle ze problemu z doborem szczotek czy tulejek nie bedziesz mial


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Darpol    18

Tak z 60-tki to chyba nic nie pasuje bo tulejki toczyłem, a teraz mam chińczyka w 54.133 i chodzi 3 rok w -15 zapala bez zająknięcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Z polskich sprzętów nie pasują. Nie radzę szukać zamienników z dwóch powodów: jakość i cena.

Idziesz do pierwszego lepszego warsztatu zajmującego się naprawą rozruszników, podajesz model (PARIS-RHONE D11 E131) i zamawiasz komplet tulejek, są bodajże cztery - cena około 40 zł, ale zawsze można się dogadać. Szczotki także można zamówić. Radzę sprawdzić w domu swoje, zmierzyć je i zapytać jaka jest długość nowych - jeżeli zużyły się 1-2 mm przez 20 lat nie warto wymieniać pochodzą spokojnie następne 20-30 lat :)

Z innej beczki.

Sprawdź gruby krótki przewód z bendiksa do rozrusznika - to może być jego wina. Jeżeli jest cienki, albo przetartych jest kilka drucików wymień go. Jeżeli podczas kilkukrotnego kręcenia rozrusznikiem przewód ten robi się gorący oznacza to, że jest do wymiany.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuba1212    14

Oddałem do regeneracji do zakładu. Słabo się zbierał jak go podłączył. bu sprawdzić. Zobaczymy co będzie.


Nowy nabytek: Renault 75.14 RS- Zdjęcia w Galerii.
Sprzedam silnik elektryczny o mocy 10 kW. Więcej informacji na PW lub Kubalessini@gmail.com . :D

Zapraszam do mojego kanału na youtube: www.youtube.com/user/Kubalessini

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuba1212    14

Ogólnie po tej regeneracji był już drugi raz w naprawie i nadal z nim jest coś nie tak. Kopci się z niego a słabo kręci. Jak na krótko się kluczem zewrze to aż nakrętka się czerwona robi, akumulatory nowe. Nie wiem co mogę zrobić w tym temacie. Jakby był ten rozrusznik za slaby, a elektrotechnik mówił ze powinno być dobrze.
Spotkał się ktoś z takim problemem? 


Nowy nabytek: Renault 75.14 RS- Zdjęcia w Galerii.
Sprzedam silnik elektryczny o mocy 10 kW. Więcej informacji na PW lub Kubalessini@gmail.com . :D

Zapraszam do mojego kanału na youtube: www.youtube.com/user/Kubalessini

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Ja miałem podobnie - tylko że w mtz-cie. Miałem słabą masę i kabel plusowy, licho kręcił i okropnie się grzał. Jak zakułem nowe kable od spawarki to usterki ustały.

Mi też sie wydawało że w renaulcie jest podobnie ale wina była w aku - słabo kręcił i się grzał. Jak wymieniłem aku to problem ustał.

Skoro aku masz nowe to sprawdź kable, może gdzieś licho końcówka zakuta - ja też w to nie chciałem wierzyć do puki na własne oczy nie zobaczyłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2

A na wyjętym jak kręci sprawdzałeś,wyjmij i sprawdz na pusto- bez bendiksa + do sruby z tym grubym kablem i z bendiksem + do pustej sruby i + do tej małej, moze za ciasno złożony albo wirnik ociera, trzymaj tak chwile i sprwdz co sie grzeje i czy nie zwalnia,powinien az swistać na pusto. 

Edytowano przez maniek0277

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuba1212    14

Nie chcę go rozbierać, bo plomba jest od poprzedniego elektrotechnika. 
Jak akumulator (nowy) podładuję to jakoś kręci, jakby potrzebował naprawdę dobry prąd. Czasami odpali, ale strasznie się grzeje. Jak jest cieplej to jakoś kręci. Jak pierwszy raz odpali to potem jakoś kręci. Olej w silniku Turdus. 


Nowy nabytek: Renault 75.14 RS- Zdjęcia w Galerii.
Sprzedam silnik elektryczny o mocy 10 kW. Więcej informacji na PW lub Kubalessini@gmail.com . :D

Zapraszam do mojego kanału na youtube: www.youtube.com/user/Kubalessini

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2

To chyba do silnika nie przyplombował? Może taki aku jak musisz ładować,na nowym powinien kręcić jak szalony jeszcze przy takiej temp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj