Skocz do zawartości

Zdjęcie

W sprawie PROW


  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany
6188 odpowiedzi na ten temat

#3381 Share Avendrion

Avendrion

    Red Power

  • Members
  • PipPipPip
  • 1159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 01 październik 2009 - 16:44

W sprawie PROW Też do nas doszło pisemko że do 27 grudnia mają czas. I tak będę ździwiony jeśli im się to uda do tego terminu, numer mam 35XX :)
Za tym co mówię! Zawsze stanę
Za tym co myślę! Zawsze stanę
Za tym w co wierzę! Zawsze stanę

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
W sprawie PROW Dzisiaj, 01:09
  •  

#3382 Share romano

romano

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 41 postów

Napisany 01 październik 2009 - 18:40

W sprawie PROW Jestem w podobnej sytuacji jak user biały2005 lecz do prawdy nie rozumiem dlaczego tak bardzo sie tym podniecasz. Wiem ze to jest ważna inwestycja ale juz i tak wszyscy wiemy jaki chcesz nabyc ciagnik i nie musisz tego w kółko powtarzac gdyz robi sie to troche żenujące bo ile można słuchac o twoim wykorzystaniu puli i przebojowowści . Ochłoń troche człowieku a chwal sie ciagnikiem jak juz bedzie u ciebie na podwórku .

#3383 Share bialy2005

bialy2005

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3738 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie okolice Łukowa
  • Zainteresowania:rolnictwo, elektronika, samochody

Napisany 01 październik 2009 - 21:58

W sprawie PROW Jak nie masz czegos madrzejszego do pisania to lepiej nic nie pisz !!!!!!

Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

  • agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
W sprawie PROW Dzisiaj, 01:09
  •  

#3384 Share romano

romano

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 41 postów

Napisany 02 październik 2009 - 11:18

W sprawie PROW Nie zrozum mnie żle ale to trochę śmieszne wg.mnie i dlatego sie wypowiedziłaem . Oczywiscie mozesz sie ze mną nie zgadzac

#3385 Share tomek198402

tomek198402

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 75 postów

Napisany 02 październik 2009 - 18:01

W sprawie PROW ja dziś dostałem pismo z ar i mr odnośnie odmowy przyznania pomocy dofinansowania z powodu przekroczenia limitu o 150% przez ar imr i mam pytanie czy znów nowy wniosek bede musiał składac na 2010 i czy ten stary zostanie przeżuczony i koniec a jak długo arimr ma czas na zrealizowanie wypłaty kasy bo złrzyłem wniosek na I etap i mineło 1,5 miecha i nic nie odzywaja się a ja mam do końca roku zrealizowac drugi etap a tu mi jest kasa potrzebna na drugi etap bo nie bede brał kredytu

#3386 Share luk1512

luk1512

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 26 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 02 październik 2009 - 20:19

W sprawie PROW

ja dziś dostałem pismo z ar i mr odnośnie odmowy przyznania pomocy dofinansowania z powodu przekroczenia limitu o 150% przez ar imr i mam pytanie czy znów nowy wniosek bede musiał składac na 2010 i czy ten stary zostanie przeżuczony i koniec a jak długo arimr ma czas na zrealizowanie wypłaty kasy bo złrzyłem wniosek na I etap i mineło 1,5 miecha i nic nie odzywaja się a ja mam do końca roku zrealizowac drugi etap a tu mi jest kasa potrzebna na drugi etap bo nie bede brał kredytu

a z jakiego jesteś województwa ?;D

#3387 Share kiju221

kiju221

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 283 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zachodniopomorskie
  • Zainteresowania:Piłka nożna; Rolnictwo; Motoryzacja

Napisany 03 październik 2009 - 12:19

W sprawie PROW Wczoraj otrzymalismy pismo o poprawki :) Zachodniopomorskie 3XX
Sprzedam Claas Variant 360 na części!!!

#3388 Share tomek198402

tomek198402

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 75 postów

Napisany 03 październik 2009 - 19:09

W sprawie PROW ja jestem woj wielkopolskiego, dzwoniłem do ar i gośc mi powiedział ze jak bedzie nastepny nabór to te wnioski które odpadły to beda miały pierszeńtwo w nastepnym naborze ale jak to bedzie to sie okaże a ja i tak dopiero miałem zakup na koniec 2010 to moze cos tam sie uda

#3389 Share szczewko

szczewko

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1573 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 październik 2009 - 20:11

W sprawie PROW Znajac zycie znowu bedzie losowanie albo nie daj boze zmienia wnioski i wszystko trzeba bedzie od nowa wypełniac.

#3390 Share Avendrion

Avendrion

    Red Power

  • Members
  • PipPipPip
  • 1159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 03 październik 2009 - 20:29

W sprawie PROW

ja dziś dostałem pismo z ar i mr odnośnie odmowy przyznania pomocy dofinansowania z powodu przekroczenia limitu o 150% przez ar imr i mam pytanie czy znów nowy wniosek bede musiał składac na 2010 i czy ten stary zostanie przeżuczony i koniec a jak długo arimr ma czas na zrealizowanie wypłaty kasy bo złrzyłem wniosek na I etap i mineło 1,5 miecha i nic nie odzywaja się a ja mam do końca roku zrealizowac drugi etap a tu mi jest kasa potrzebna na drugi etap bo nie bede brał kredytu

Jaki masz numer? My mamy 35XX i nic takiego do nas nie doszło.
Za tym co mówię! Zawsze stanę
Za tym co myślę! Zawsze stanę
Za tym w co wierzę! Zawsze stanę

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
W sprawie PROW Dzisiaj, 01:09
  •  

#3391 Share jan2130

jan2130

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 569 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawsko pomorskie

Napisany 03 październik 2009 - 20:40

W sprawie PROW Witam panowie ja w piątek podpisałem umowe numer 91x kujawsko pomorskie szybko to poszło :)
Kto nie inwestuje ginie!!!!!!!!!!

#3392 Share FISH

FISH

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 97 postów

Napisany 04 październik 2009 - 07:46

W sprawie PROW Ponawiam prośbę kolegi o info w sprawie woj. łódzkiego. U mnie cisza (nr. 12xx).
Sprzedam walce młyńskie: gielda.agrofoto.pl/walce_mlynskie-o263.html
oraz MF 165 w dobrym stanie.

#3393 Share artur6180

artur6180

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 102 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ostrołęka
  • Zainteresowania:ciągniki i jescze raz ciągniki

Napisany 04 październik 2009 - 08:37

W sprawie PROW Witam jestem z wojewódzstwa mazowieckiego mam numer 21xx porawki zostaływysłane

#3394 Share SIEWCA

SIEWCA

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 427 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kuj-Pom
  • Zainteresowania:Będzie dobrze...........kiedyś

Napisany 04 październik 2009 - 10:18

W sprawie PROW W Kuj-Pom ARiMR odrzuciła dotąd 69 wniosków a ja lada dzień podpiszę umowę.Trochę się przeciągnęło przez głupie poprawki wniosku a wezwanie do jego uzupełnienia otrzymałem na początku sierpnia.
kto sieje ten zbiera....

#3395 Share aadams7

aadams7

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 541 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 październik 2009 - 12:23

W sprawie PROW SIEWCA ktory masz nr?? bo ja w tej samej sytuacji jestem. przez idiotyczne poprawki podpisanie umowy ciągnie się chyba już 2 albo 3 miesiąc
Po długie nieobecności na agrofoto wracam z tytułem inż. ;P

#3396 Share Ursusc385

Ursusc385

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2644 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazury Mrągowo

Napisany 04 październik 2009 - 16:28

W sprawie PROW Czy do wnisosku na PROW trzeba robić biznesplan ?

#3397 Share franko

franko

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 85 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Opolskie

Napisany 04 październik 2009 - 18:57

W sprawie PROW Witam, tylko Wam wszystkim pozazdrościć, u nas w Opolskim z tego co dzwoniłem to jakieś 250 miejsce dopiero analizują, a ja mam 4XX, (brak słów).
http:/www.youtube.com/user/frankulka/videos

#3398 Share SIEWCA

SIEWCA

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 427 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kuj-Pom
  • Zainteresowania:Będzie dobrze...........kiedyś

Napisany 04 październik 2009 - 20:36

W sprawie PROW aadams7 mój numer to między 700 a 750 w losowaniu
kto sieje ten zbiera....

#3399 Share raffx89

raffx89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 104 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ślaskie

Napisany 04 październik 2009 - 21:30

W sprawie PROW

Czy do wnisosku na PROW trzeba robić biznesplan ?


biznesplanu nie musisz robic,ja dostalem niedawno wniosek do poprawek(slaskie)heh podobno nasz wniosek jest jednym z najlepszych bo najmniej do poprawek tylko jakies pierdoly typu wpisanie kodu pocztowego itp

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
W sprawie PROW Dzisiaj, 01:09
  •  

#3400 Share aadams7

aadams7

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 541 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 październik 2009 - 08:09

W sprawie PROW SIEWCA to powiem ci brak słow. ja mam 1000 a 1050 i się denerwowałem ale ty w gorszej sytuacji jesteś. jak chcesz to cię moge zdenerwowac i powiedzieć ze słyszałem ze osoba ktora jest nr 128X ma już umowe podpisaną
Po długie nieobecności na agrofoto wracam z tytułem inż. ;P

Podobne tematy

Tylko na agroFakt.pl: Klęski żywiołowe: jest pomoc dla rolników! zobacz »