Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem z jumzem. pomocy.


5 odpowiedzi na ten temat

#1 Share grzesior90

grzesior90

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 126 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Frygnowo (warm-maz)

Napisany 28 maj 2013 - 21:28

Problem z jumzem. pomocy. Witam. Mam problem z silnikiem w jumzie, a mianowicie nie równo chodzi. Zaczne od początku.Jakieś osiem lat temu mój jumzik został odstawiony w krzaki, teraz nadszedł czas i chęci aby go zrobić bo wlasnie chodził nie równo i walił olejem przez korek, wiec wymienilismy tuleje tłoki pierscienie panewki, wszystko złożyłem do kupy zawory wyregulowałem a tu ciągnik chodzi tak samo jak chodził tyle ze nie dmucha. No to dla sprawdzenia odkręcałem po kolei przewody wysokiego cisnienia od pompy na zapalonym ciągniku na niedużych obrotach i tylko przy poluzowaniu kolejno dwóch przewod silnik "przykulał". Wiec mysle sobie wtryski jak odkrecam a tu zero reakcji.Wtryski nowe wkładam a tu nic, dalej mogę odkręcić dwa zewnętrzne przewody od pompy i silnik tak samo pracuje.(nierówno) i jakby troche mniej dymił. Nawet odkrecilęm całkiem te dwa to pompa paliwo podaje bo psika. Gdzie szukac przyczyny? Kąt wtrysku? Ale jakby kąt wtrysku to na tych dwóch wewnętrznych tłokach też by chyba nie chodził co? Prosze o pomoc

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z jumzem. pomocy. Dzisiaj, 17:17
  •  

#2 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 maj 2013 - 21:46

Problem z jumzem. pomocy. Wykręć wtryski z głowicy i podłącz z powrotem do przewodów od pompy wtryskowej. Kręć rozrusznikiem i porównuj pylenie wtrysków(oczywiście wszystkie 4 masz nowe). Możliwe, że te dwie sekcje są już słabe i na nich będzie kulał.
Albo od razu zawieź ją do pompiarza.
Kąt wtrysku ustawia się tylko dla pierwszego cylindra, reszta sama się już zgadza.
Po ponownym montażu pompy poczatek kąta tłoczenia ustaw.

#3 Share yahooo777

yahooo777

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 857 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Kompleksowe usługi dekarskie- wykonawstwo konstrukcji i pokryć dachowych, podbitki, mycie dachów, renowacje, przebudowy, odbudowy-potrzebujesz porady bądź wykonawcy?Zapraszam;)

Napisany 28 maj 2013 - 22:23

Problem z jumzem. pomocy. Albo układ paliwowy masz przypowietrzony, albo pompka zasilająca nierówno daje paliwo, bądź sekcje na pompie niedomagają, najlepiej wykręć pompe i wtryski i do dobrego pompiarza goń z tym
KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z jumzem. pomocy. Dzisiaj, 17:17
  •  

#4 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7616 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 29 maj 2013 - 05:29

Problem z jumzem. pomocy. Często powodem nierównej pracy silnika na wolnych jest regulator obrotów. Z tego co piszesz wygląda na to że i tak trzeba by dać pompę do przejrzenia.
KPK Kumurun Team

#5 Share Elektrotechnik

Elektrotechnik

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 4477 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Elektronika, specjalizacja: replikatory i teleportery.

Napisany 29 maj 2013 - 05:32

Problem z jumzem. pomocy.

Kąt wtrysku ustawia się tylko dla pierwszego cylindra, reszta sama się już zgadza.

O ile pompa jest ustawiona prawidłowo. Bo czasami pierwszy jest dobrze, a pozostałe już nie.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z jumzem. pomocy. Dzisiaj, 17:17
  •  

#6 Share grzesior90

grzesior90

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 126 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Frygnowo (warm-maz)

Napisany 29 maj 2013 - 06:55

Problem z jumzem. pomocy. Dzięki za odpowiedź. Będę kombinował z pompą:)


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy jumzem pomocy