marasek12

Renault 95.14 TX brak mocy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
marasek12    0

Witam. Jestem posiadaczem ciągnika Renault 95.14 TX i mam z nim pewien problem. A mianowicie na wysokich obrotach silnik pracuje nie równo i brakuje mu mocy. W dodatku dość mocno dymi na czarny kolor. Co może być tego przyczyną? Ciągnik został pniedawno zakupiony. Wymienione zostały filtry paliwa i oleju. Poprzedni właściciel niestety wlewał do niego olej opałowy, teraz jeżdżone jest na normalnym ON. Z góry dziękuję za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

wiec silnik do roboty lub układ paliwowy


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Opał nie jest wcale gorszy od dzisiejszej ropy a o bio nawet nie wspomnę, opał może jedynie zatrzeć pompę rotacyjną bo nim jest smarowana a nie przez nią siadła. Jeśli tylko na wysokich obrotach dymi to stawiał bym na filtr powietrza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

dokladnie najpierw wyjmij wklady filtra powietrza,

co ciekawe jesli bylby to filtr to powinna swiecic sie odpowiednia od tego kontrolka


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rzezuch    0

Po pierwsze filtry, jeśli dalej tak będzie, to sprawdź wtryski, jednak z własnego przypadku, gdy sąsiad pożyczył ciągnik i wlał opału, czeka Cię regeneracja / wymiana pompy wtryskowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

To musiał być jakiś gorszy opał (jest ich kilka gatunków i producentów) Gdyby były to wtryski to by było widać (zwłaszcza na małych obrotach)

Napisz kolego co słychać z tym silnikiem bo coś umilkłeś :ph34r:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marasek12    0

No więc tak: faktycznie, filtr powietrza był nieźle zabrudzony. Po wymianie filtra powietrza jest poprawa pracy silnika, ciągnik szybciej reaguje na dodanie gazu. Najprawdopodobniej oddam jeszcze wtryski do wyregulowania, to powinno dać jeszcze lepszy efekt.

Miałbym jeszcze jedno pytanie. Nie ma ktoś może instrukcji (albo czegoś podobnego) do tej renówki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

ja mam w troche oplakanym stanie do 113

a uzytkownik @zetor3011 ma do 110


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janosik32    0
Poprzedni właściciel niestety wlewał do niego olej opałowy,

Jeśli z Francji przyjechał to normalne że na czerwonym paliwie. (rolniczym) I to wcale nie jest coś podobnego do naszego "opału".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marasek12    0

Jeśli z Francji przyjechał to normalne że na czerwonym paliwie. (rolniczym) I to wcale nie jest coś podobnego do naszego "opału".

 

Ciągnik z Francji został sprowadzony 6 lat temu i w Polsce jeździł na opale.

 

I jeszcze jedno pytanie. Od czego jest kontrolka pokazana na zdjęciu?

post-48333-0-64654600-1364067134.jpg

Edytowano przez marasek12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszw    0

Jest to kontrolka od stanu oleju w skrzyni. Działa na zasadzie ze jak jest za mało to ''miga'' i u mnie jest tak że jak włacze zapłon to pyknie 2 razy i gaśnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
franki21    0

Witam!

Jestem tu nowy.Proszę powiedzieć mi gdzie sprawdzić i jak wymienić olej w skrzyni Renault 95.14 ewentualnie jaki olej i jaka ilość. Z góry dziekuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez massey19xpl
      Witam, jestem posiadaczem MF 3050 i jest jakiś problem, bo to chyba nie jest normalne... Gdy jadę samym ciągnikiem po dobrej drodze, bez niczego to np pod górę czuje jakby sam siebie nie mógł dociągnąć, normalnie "zdycha". Minimalnie lepiej jest, gdy silnik jest już rozgrzany, ale to na prawdę nie wielka różnica. Tak jest od samego początku kiedy kupiłem go. Co to może takiego być?
    • Przez osio
      Otóż ostatnio odkręciłem pokrywę zaworów by wymienić uszczelkę. A jak pisałem wcześniej w jednym temacie, że z odmy wydobywają się spaliny i tak jak ktoś mi podpowiedział , że są wyrobione prowadnice zaworów to tak jest największy luz jest na wydechowych. I teraz nie wiem czy w tym typie da się wymienić to czy można kupić te prowadnice i jakie są tego koszty czy oddawać gdzieś głowicę do regeneracji , a może lepiej za bardzo tego nie ruszać. Proszę o jakiekolwiek informacje
    • Przez danielo2007
      Witam. Mam problem odnosnie mojego d7000. Otóż bardzo kopci( z tyłu mozna powiedziec ze czarno) i ma utrudniony rozruch na zimnym silniku. Napomkne ze oleju nie bierze wtryskiwacze nowe, cisnienie na cylindrach w normie. Wiem ze taki watek był juz na forum ale nic z niego nie wynikało. Prosze o pomoc urzytkowników, byc moze ktos miał taki problem i go rozwiazał!?
    • Przez NewhollandT5050
      Brak mocy na ostatnim biegu. prosze o pomoc. tylko nie wiem gdzie ten temat zamiesic zeby uzyskac jakies odpowiedzi.
    • Przez dawid2009
      Witam,
       
      mam pewien problem. Posiadam Case Dania D8500 wiadomo ze to jest to samo co Dronningborg D8500 czy MF 31XP. Kombajn jest z silnikiem Valmeta 611 DSL. Od zakupu mam z nim problem, mianowicie gdy nie jest rozgrzany kosi sie nim super, można jechać 4-5km/h i wszystko pieknie idzie, tak samo było np wczoraj ok godz 21 gdy już słońce nie paliło i była chłodniejsza noc. Problem zaczyna sie gdy jest gorąco, po jakichś 15-20 min koszenia silnik zaczyna schodzi z obrotów, słychac jak obciąża go popchanie dzwigni hydrostatu dalej do przodu i nie da sie pojechac szybciej niż 1,5 km;h. Wiem że hydraulika tez bardzo obciąza ale silnik ma 170KM, nie jest to wina hydrostatu raczej bo na postoju tez silnik dłużej wchodzi na obroty, nawet włączenie maszyny go obciąża. Dodam że silnik nie bierze ani grama oleju, nic nie dymi, rozgrzewa sie do 80'C i bardzo ładnie trzyma temp. Wszystko to wygląda tak jakby brakowało mu paliwa ale filtr paliwa wymieniony, odstojnik pod zbiornikiem wyczyszczony i przewody paliwowe od zbiornika do pompki paliwowej sprawdzone. Jako ciekawostke dodam że przy wyższej temp często( ale nie zawsze) miga kontrolka rezerwy paliwa choć zbiornik jest pełny, nie wiem od czego to zależy ale to juz pewnie zepsuty pływak bo chyba ta kontrolka nie pełni innej funkcji jak sygnalizacja o niskim stanie paliwa, sam nie wiem.
       
      Bardzo prosze o pomoc, żniwa w pełni a kombajnem nie da sie kosic, wiem że na forum jest sporo użytkowników tego kombajnu, mechaników oraz użytkowników-mechaników. Z góry dziekuje i pozdrawiam.
       
      Dodam jeszcze że po dłuzszym postoju i odpaleniu kombajnu silnik przez chwile nie może wejść na obroty, czasami zgasnie i pomaga ponowne uruchomienie, cos jakby brakowało mu paliwa.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj