Polecane posty

massey19xpl    0

Witam, jestem posiadaczem MF 3050 i jest jakiś problem, bo to chyba nie jest normalne... Gdy jadę samym ciągnikiem po dobrej drodze, bez niczego to np pod górę czuje jakby sam siebie nie mógł dociągnąć, normalnie "zdycha". Minimalnie lepiej jest, gdy silnik jest już rozgrzany, ale to na prawdę nie wielka różnica. Tak jest od samego początku kiedy kupiłem go. Co to może takiego być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

JD1052    89

Też stawiam na ukl. paliwowy, moga to być filtry. a silnik chodzi normalnie równo czy pyrka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
massey19xpl    0

Ma 7000 MTH(chodzi jak zegarek) znajomy ma 3080 i ma 10 000MTH i mówi że jeszcze chodzi dobrze., w skrzyni mam ojej przekladniowy texaco a w silniku ULTOR podobno dobrej jakości, filtry paliwowe gosc od którego kupowalem mowił ze wymieniał takze nie wiem, chyba że by kłamał. No ale kupiłem go rok temu a ile wczesniej wymieniał to nie wiem. Filtry powietrza wymienione. W polu też nie bardzo ma kopa tak samo ma jakiegoś muła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kizo    5

Przede wszystkim wymiana filtrów paliwowych i polecał bym sprawdzić sitko na pompce paliwowej owszem jak w tym modelu takowe występuje. Zazwyczaj te sitko jest na górze pompki pod dekielkiem. Druga sprawa 3050 ma turbo a nic o nim nie piszesz czy słychać je na wyższych obrotach. Ja Przerabiałem identyczną sytuację w swoich fendach i w jednym to były właśnie filtry paliwowe a w drugim padnięta turbina i tak jak piszesz pod górkę sam ciągnik słabo jechał a teraz po regeneracji turbinki to całkiem inna bajka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
massey19xpl    0

jak dodaje gazu to podymia tak jakby mu było ciezko sie rozbujac a tak to nic nie dymi,,,, no sprawdze tą pompke, ale turbiny to mój nie ma.... to zwykły 3050 bez turbiny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolllllll    0

w samym zbiorniku (baku) tam jest wlasnie taka rurka ktora siega samego dna i na zakonczeniu tej rurki jest taka bardzo drobna siateczka i ona moze tez byc zabrudzona i przez to moze byc tez taki slaby bo nie zaciaga dobrze paliwa. kolo wlewu paliwa to jest to bedziesz musial odkrecic i wyjac to poprostu i wyczyscic. bo mozliwe ze na dnie baku jest juz brud..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rutek22kret    0

musisz sprawdzić filtry ,u mnie w 3060 też miał muła ale się też zapowietrzał to była właśnie pompka ręczna tak zabrudzona że wogóle nie było widać siatki :) a jak wyczyściłem to panie nie ta moc pozdr :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz6140    0

a chciałbym sie dołaczyc i zapytać bo dwa razy mi sie mf zapowitrzył w czasie jazdy za pierwszym razem maiłem spory poblem bo nie wiedziałem co sie stało traktor jechał i nagle zgasł . filtry wymienine pompka zasilajaca takze a znow ta sama akcja zapowitrzył sie:( co moze byc przyczyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rutek22kret    0
a chciałbym sie dołaczyc i zapytać bo dwa razy mi sie mf zapowitrzył w czasie jazdy za pierwszym razem maiłem spory poblem bo nie wiedziałem co sie stało traktor jechał i nagle zgasł . filtry wymienine pompka zasilajaca takze a znow ta sama akcja zapowitrzył sie:( co moze byc przyczyna

 

panie nie wiem czy ci pomogę ale tak jak pisałem wyżej musisz sprawdzić pompkę paliwa (ręczną) zdjąć dekielek i tam jest siateczkka , jeśli jest czysta to sprawdź jeszcze w dolocie do pompy paliwowej jest tam też takie sitko które dopiero po wykręceniu rurki głównej od paliwa trzeba wyjąć delikatnie może to jest brudne bo jeśli nie to już nie pomogę :) sorki za jakieś głupoty w tekście ale właśnie wróciłe do domu zawiany z deka narka :):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sosek xu li    4
Przede wszystkim wymiana filtrów paliwowych i polecał bym sprawdzić sitko na pompce paliwowej owszem jak w tym modelu takowe występuje. Zazwyczaj te sitko jest na górze pompki pod dekielkiem. Druga sprawa 3050 ma turbo a nic o nim nie piszesz czy słychać je na wyższych obrotach. Ja Przerabiałem identyczną sytuację w swoich fendach i w jednym to były właśnie filtry paliwowe a w drugim padnięta turbina i tak jak piszesz pod górkę sam ciągnik słabo jechał a teraz po regeneracji turbinki to całkiem inna bajka.

U mnie Turbina gwiżdże dopiero wtedy gdy traktor ma ciężko, czy coś z nią nie tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolwisnia    0

A jaką masz skrzynie w tym MF power shift to może być to wina przyśpieszacza jak jest zimny to przy zmianie biegów biegów będzie zwalniał nawet z górki.

mam racje co do objawów to naprawa bedzie kosztować ok 4000 tyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolwisnia    0
Witam, jestem posiadaczem MF 3050 i jest jakiś problem, bo to chyba nie jest normalne... Gdy jadę samym ciągnikiem po dobrej drodze, bez niczego to np pod górę czuje jakby sam siebie nie mógł dociągnąć, normalnie "zdycha". Minimalnie lepiej jest, gdy silnik jest już rozgrzany, ale to na prawdę nie wielka różnica. Tak jest od samego początku kiedy kupiłem go. Co to może takiego być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey1993    15

siema mozliwe ze masz jakas rurke przetarta od paliwa lub pompa paliwowa siada sprawdzenie jej kosztuje jakies 20-40 zl mozliwe ze tez pompka reczna w masseyach tej serii popmpki zazwyczaj sa od benzyniaka takie malutkie z lipnym pompowaniem nawet gdy kupisz nowa moze byc gorsza niz stara sprawdz membrame


kupię przyczepę wywrotkę 4,5t, sprzedam ursus c330m 1991r, rozsiewacz KOS na podnośnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Dzidek122
      Witam. 
      Mam problem ze sprężarka w mf 255,bierze olej
      Nie jest mi potrzebna, dlatego chcę ją wymontowac, proszę o jakieś wskazówki 
       
    • Przez Dzidek122
      Witam. 
      Mam problem ze sprężarka w mf 255,bierze olej
      Nie jest mi potrzebna, dlatego chcę ją wymontowac, proszę o jakieś wskazówki 
       
    • Przez bob124a
      witam mam problem z mf 3050 nie da sie wyłączyć przedniego napędu .Po skończonej robocie na polu próbowałem wyłączyć naped  ale sie nie dało wróciłem do domu zgasiłem ciągnik , zapłon a kontrolka od napędu cały czas swieci. wczoraj też robiłem w polu cały dzień i napęd  działa ale nadal nie da sie go wyłączyć zauważyłem też że nie da sie właczyć blokady i nie  świeci kontrolka od ciśnienia oleju a poza tym raczej wszystko działa .co może być? gdzie szukać usterki?  
      dzisiaj patrzyłem bezpieczniki sa wszystkie dobre, czujnik sprzęgła ok. stopu też jest dobry.włącznik napędu ok. byłem przy przełączniku to odpiołem komputer a ona nadal świeci. pod ciągnikiem niby wszyskie kable dobrze .Jeszcze tylko nie patrzyłem tych elektrozaworów bo nie wiem który to i nie wiem jak się za niego zabrać i czujnika ciśnienia oleju bo też nie wiem gdzie go szukać 
    • Przez restrukturyzacja2016
      Hej, ciągnik (MF 3060) pilnie potrzebuje wymiany ogumienia. Wiem, że był już takie tematy, ale ten będzie wyjątkowy.
      Stwierdziłem, że felgi - zarówno na przodzie jak i na tyle - są większe niż oryginalne. 
      Mowa jest o R38 z tyłu oraz R28 z przodu.
      Nie wiem, dlaczego są one inne niż powinny być, ale pytanie brzmi :
      Jakie ogumienie mogę zakupić? Nie ukrywam, że chciałbym coś szerszego niż mam.
      W chwili obecnej są 15.5 R38 z tyłu i 320/70 R28 z przodu. Wiem, że oryginalne powinny mieć numery 18.4-30 oraz 12.4-24.
      Czy mam szukać takie jak pasują na moje felgi? Czy może takie jak pisze na stronie, że powinny w nim być. Jakie ma to znaczenie? W jakich cenach będzie coś z "środkowej półki"? Na przód przydałyby się jakieś konkretniejsze, bo będą musiały znosić ciężary dźwigane turem. Oczywiście, wystarczą diagonalne.
    • Przez tomek44
      Witam jestem właścicielem MF 4235 od niedawna. Mam problem z rewersem mechanicznym otóż przy przesuwaniu dźwigni rewersu do przodu od czasu do czasu (średnio co 5 przesunięcie) występuje zgrzyt , przesuwając dźwignie do tyłu nie dzieje się nic, wchodzi ładnie. Czy jest to zużyty synchronizator czy problem tkwi gdzie indziej a może po prostu taka już jego uroda... Z góry dziękuje za odpowiedź. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.