Skocz do zawartości
marasek12

Renault 95.14 TX brak mocy

Polecane posty

marasek12    0

Witam. Jestem posiadaczem ciągnika Renault 95.14 TX i mam z nim pewien problem. A mianowicie na wysokich obrotach silnik pracuje nie równo i brakuje mu mocy. W dodatku dość mocno dymi na czarny kolor. Co może być tego przyczyną? Ciągnik został pniedawno zakupiony. Wymienione zostały filtry paliwa i oleju. Poprzedni właściciel niestety wlewał do niego olej opałowy, teraz jeżdżone jest na normalnym ON. Z góry dziękuję za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Wojtek987    61

Opał nie jest wcale gorszy od dzisiejszej ropy a o bio nawet nie wspomnę, opał może jedynie zatrzeć pompę rotacyjną bo nim jest smarowana a nie przez nią siadła. Jeśli tylko na wysokich obrotach dymi to stawiał bym na filtr powietrza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    464

dokladnie najpierw wyjmij wklady filtra powietrza,

co ciekawe jesli bylby to filtr to powinna swiecic sie odpowiednia od tego kontrolka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rzezuch    0

Po pierwsze filtry, jeśli dalej tak będzie, to sprawdź wtryski, jednak z własnego przypadku, gdy sąsiad pożyczył ciągnik i wlał opału, czeka Cię regeneracja / wymiana pompy wtryskowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    61

To musiał być jakiś gorszy opał (jest ich kilka gatunków i producentów) Gdyby były to wtryski to by było widać (zwłaszcza na małych obrotach)

Napisz kolego co słychać z tym silnikiem bo coś umilkłeś :ph34r:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marasek12    0

No więc tak: faktycznie, filtr powietrza był nieźle zabrudzony. Po wymianie filtra powietrza jest poprawa pracy silnika, ciągnik szybciej reaguje na dodanie gazu. Najprawdopodobniej oddam jeszcze wtryski do wyregulowania, to powinno dać jeszcze lepszy efekt.

Miałbym jeszcze jedno pytanie. Nie ma ktoś może instrukcji (albo czegoś podobnego) do tej renówki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janosik32    0
Poprzedni właściciel niestety wlewał do niego olej opałowy,

Jeśli z Francji przyjechał to normalne że na czerwonym paliwie. (rolniczym) I to wcale nie jest coś podobnego do naszego "opału".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marasek12    0

Jeśli z Francji przyjechał to normalne że na czerwonym paliwie. (rolniczym) I to wcale nie jest coś podobnego do naszego "opału".

 

Ciągnik z Francji został sprowadzony 6 lat temu i w Polsce jeździł na opale.

 

I jeszcze jedno pytanie. Od czego jest kontrolka pokazana na zdjęciu?

post-48333-0-64654600-1364067134.jpg

Edytowano przez marasek12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszw    0

Jest to kontrolka od stanu oleju w skrzyni. Działa na zasadzie ze jak jest za mało to ''miga'' i u mnie jest tak że jak włacze zapłon to pyknie 2 razy i gaśnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
franki21    0

Witam!

Jestem tu nowy.Proszę powiedzieć mi gdzie sprawdzić i jak wymienić olej w skrzyni Renault 95.14 ewentualnie jaki olej i jaka ilość. Z góry dziekuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×