Skocz do zawartości

Zdjęcie

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]


1151 odpowiedzi na ten temat

#681 Share dddddddddddddddddd

dddddddddddddddddd

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 206 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:POLSKA.
  • Zainteresowania:MOTORYZACJA. TUNING. STRZELECTWO. ŁUCZNICTWO. KOLEKCJONOWANIE BRONI . KULTURYSTYKA. BOKS. SZTUKI WALKI. HISTORIA .

Napisany 09 czerwiec 2015 - 13:29

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

Witam .Zamierzam kupić 6-7 osobowego vana z mocnym dieslem w cenie do 35 000zł ( manualna skrzynia biegów) .Jakie auto polecacie ? Dziękuje za pomoc .


 BÓG HONOR OJCZYZNA . POLSKA WOLNA I NIEZAWISŁA


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Samochód dla ROLNIKA [Połączone] Dzisiaj, 17:39
  •  

#682 Share dawidursus323

dawidursus323

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 593 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Ursus i technika rolnicza.

Napisany 09 czerwiec 2015 - 14:55

Samochód dla ROLNIKA [Połączone] Nowe, uzywane?

#683 Share dddddddddddddddddd

dddddddddddddddddd

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 206 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:POLSKA.
  • Zainteresowania:MOTORYZACJA. TUNING. STRZELECTWO. ŁUCZNICTWO. KOLEKCJONOWANIE BRONI . KULTURYSTYKA. BOKS. SZTUKI WALKI. HISTORIA .

Napisany 09 czerwiec 2015 - 15:05

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

Używany .


 BÓG HONOR OJCZYZNA . POLSKA WOLNA I NIEZAWISŁA


#684 Share petro11

petro11

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 597 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazury

Napisany 10 czerwiec 2015 - 22:48

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

Może Mazda 5 by się nadała. Mocny, szybki i dość pojemny.



#685 Share damianzbr

damianzbr

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2852 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 czerwiec 2015 - 23:32

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

Dlaczego manualna? 7 osób  to rodzinne się rozumie, więc może  XC90, za bardzo wysokie noty w crastestach.



#686 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 11 czerwiec 2015 - 10:24

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

Mocny diesel w vanie? Nie wiem co kto rozumie przez słowo mocny. Jedyny znany mi van z mocnym dieslem to vito 120 lub 122. Silnik v 6 200 lub 220 KM. Niestety z automatem i na pewno budżet za mały. Ewentualnie vw t 5 2.0 tdi 180 KM. Ale w życiu manuał. lepszy automat lub dsg co i tak daje to samo. Zresztą vito v 6 w manualnu nie kupisz. A kumpel miał t5 180 KM 4 motion na dsg to super sprawa. Za 35 tys możesz sobie kupić vana w dieslu. Ale w życiu nie będzie to mocny diesel. jedynie taki do normalnego poruszania się na co dzień.



#687 Share pawel885

pawel885

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2725 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 11 czerwiec 2015 - 18:47

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

Nie to że zachęcam  do zakupu ale niedawno jeździłem voyagerem 2.5 crdi i muszę przyznać że byle T5 nie ma polotu, 100-160km/h przyspieszał bez zająknięcia, VW T5 musi mieć sporo koników więcej żeby tak przyspieszać 



#688 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 11 czerwiec 2015 - 21:00

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

T5 2,0 biturbo ma ich 180. Setkę robi w 8 s a prędkość maksymalna to 190 km/h. Vito/viano v 6 wyciągnie 200 a do setki rozpędzi się w 9 s. Można jeszcze poszukać t 5 z silnikiem 2,5 r 5 174 KM. Więcej mocnych vanów nie kojarzę chyba, że w benzynie. Tu wybór jest dużo bogatszy. Voyager z mocą 140 KM to raczej szału nie zrobi. Normalny samochód z dieslem jak na swoje wymiary i wagę niezbyt mocnym.



#689 Share pawel885

pawel885

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2725 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 11 czerwiec 2015 - 21:21

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

8s ?  Wszędzie podają ponad 11, nawet w testach żalą się że ma zawyżone dane 



#690 Share Kaszlak79

Kaszlak79

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 379 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Opolskie→Głubczycki→Klisino

Napisany 12 czerwiec 2015 - 09:08

Samochód dla ROLNIKA [Połączone] Rozumiem że chcecie się tymi vanami/busami na wyżyłowanych dieslach ścigać, dlatego moc i przyspieszenie najważniejsze ?? Bo moment obrotowy np. dla przyczepy nie ważny...

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Samochód dla ROLNIKA [Połączone] Dzisiaj, 17:39
  •  

#691 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 12 czerwiec 2015 - 17:12

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

Tak się składa, że moc w KM lub kw wylicza się między innymi na podstawie momentu obrotowego. Więc im więcej Nm tym więcej mocy. Silnik v 6 mercedesa vito ma chyba 440 Nm więcej w vanie chyba nie znajdziesz. 8 s dla t 5 znalazłem w necie. Nie wiem ile ten pojazd ma faktycznie do setki. Ale Jeśli on ma 11 to voyager z 5 - 6 sekund więcej. Ktoś szukał vana z mocnym dieslem to podałem przykłady. A przyspieszenie do setki cz prędkość maksymalna tez jakoś świadczy jak mocny jest ten diesel w nie małym samochodzie.



#692 Share pawel885

pawel885

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2725 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 13 czerwiec 2015 - 07:08

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

Voyager ma też trochę ponad 11 s i dlatego uważam że 2.0 BiTDI VW to żadna rewelacja.



#693 Share Kaszlak79

Kaszlak79

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 379 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Opolskie→Głubczycki→Klisino

Napisany 13 czerwiec 2015 - 10:11

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

Tak się składa, że moc w KM lub kw wylicza się między innymi na podstawie momentu obrotowego. Więc im więcej Nm tym więcej mocy. Silnik v 6 mercedesa vito ma chyba 440 Nm więcej w vanie chyba nie znajdziesz. 8 s dla t 5 znalazłem w necie. Nie wiem ile ten pojazd ma faktycznie do setki. Ale Jeśli on ma 11 to voyager z 5 - 6 sekund więcej. Ktoś szukał vana z mocnym dieslem to podałem przykłady. A przyspieszenie do setki cz prędkość maksymalna tez jakoś świadczy jak mocny jest ten diesel w nie małym samochodzie.

Zapomniałeś dodać, że głównie na podstawie momentu obrotowego i prędkości obrotowej. Wiem jak się to składa, zasada jest prosta, przy tej samej mocy im silnik ma większą pojemność, tym z reguły większy moment obrotowy i na szerszym zakresie obrotów, przynajmniej tak było do tej pory ... Odnoszę się tutaj do biturba w T5, nie ma się nawet co równać do V6 z merca, i chyba w to auto powinien celować autor wątku. Co innego T5 z 2.5 R5. Różnice w przyspieszeniu na zasadzie czy ma 8s czy 11s są jak dla mnie do pominięcia, Van to jak by nie było auto także użytkowe. Pomijam oczywiście fakt, jak długo taki diesel wytrzyma częste korzystanie w jego maksymalnego przyspieszenia. Z drugiej strony, takim autem się dziś jeździ tak samo, jak osobówką.

Jednak dziś u producentów jest zasada, żeby uzyskiwać jak największe moce i momenty z coraz mniejszych pojemności, ciekawe jak to wpłynie na żywotność ...


Edytowany przez Kaszlak79, 13 czerwiec 2015 - 10:15.


#694 Share bratrolnika

bratrolnika

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 960 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WSC

Napisany 15 czerwiec 2015 - 12:08

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

osobiście wybrałbym zielony, ponieważ jest w 4 drzwiach, a przy sukni panny młodej będzie to miało znaczenie



#695 Share UlaZ

UlaZ

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 0 postów

Napisany 15 czerwiec 2015 - 12:15

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

Riviera jest piękna (choć fajniej prezentuje się w czarnym kolorze) Jeżeli chodzi o ślub.. zdecydowanie Cadillac :) kiecka musi się zmieścić!!!



#696 Share zetorlublin7341

zetorlublin7341

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2155 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska
  • Zainteresowania:Rolnictwo, ciągniki, motoryzacja, gotowanie, ogrodnictwo

Napisany 15 czerwiec 2015 - 12:35

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

Co do vana hm powiem tak tak jak niektórzy radzą coś z T5 a najlepsza odmiana Multivan a już carafelle było by ekstra, klima w automacie dwustrefowa obrotowe fotele, a jak potrzebujesz coś przewieźć też dasz radę bez problemu, bardzo użytkowy samochód, jeszcze najlepiej poszukaj sobie z benzyniakiem wsadzisz gaz śmigasz za grosze, brak kłopotliwego osprzętu jak w dieslu, dzisiejsze jednostki diesla nie ukrywajmy są jakie są jak zaczniesz wymieniać będziesz się wk***iał na cały świat ile grosza, DSG nie polecam, fajna skrzynia ale jak wiesz jaki przebieg jest to ok inaczej remont to sporo kasy idzie, ja osobiscie proponuje ci t5 z silnikiem 2,5 tdi ale 5 cylindrowy taki jaki był w LT silnik pancerny nie do zajerzdzenia, tylko nie 2,5 V6 i 2,0 tdi bo się załamiesz, w pierwszym drogi sypiący się rozrząd a w drugim od siadających i pękających głowic do urywania ośki od pompy olejowej, w efekcie brak smarowania i po silniku. Jeżeli voyager to z silnikami benz mitsubischi jednostki pancerne, względnie diesel 2,5 crdi i 3,0 crdi a jak ognia unikaj 2,5 td, ktoś wymyślił osobne głowice na  każdy cylinder, wypalanie uszczelek na porządku dziennym, i mało mechaników którzy chcą się wziąć za ten wynalazek



#697 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 19 czerwiec 2015 - 16:28

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

@zetorlublin namieszało ci się tego wszystkiego. Zapomniałeś lub nie wiesz, że 2,0 tdi występuje w różnych wersjach. Ty wymieszałeś wszystko razem. Różne rodzaje usterek dotyczą, różnych wersji. Głowice pękały w pierwszych seriach montowanych w vw golfach i passatach z lat 2004. Wtedy nikt jeszcze nie myślał o montowaniu tego motoru do t5. Wycierające się wałki napędu pomp oleju to efekt zaniedbań serwisowych. Znam przypadki crafterów 2,0 tdi 163 KM z przebiegami 500-600 tys regularnie serwisowane, gdzie nic się nie wytarło i nie zatarło. A skrzynia dsg no cóz. Jak kupisz szrota to nie wiadomo co siądzie szybciej silnik, czy skrzynia. Tak czy tak to będzie skarbonka z dsg czy manualem.

Silnik 2,5 tdi r 5 może i jest wytrzymały Ale pali jak smok. Mam craftera to wiem. Podobnie mówili właściciele tuaregów z tym silnikiem. Miałem też lt ka 2,5 tdi 108 KM palił jeszcze więcej jak crafter. To nie ten sam silnik co w audi 100 z mocą 120 KM, chyba najekonomiczniejszy diesel.

Co do t5 2,0 tdi180 KM na pewno jest dynamiczniejszy od voyagera  Chociaż to ciężki bus i ma 4x4. 

Zadający pytanie się nie odzywa bo pewnie liczył na porady z cyklu zafira, scharan i spółka lub coś w tym stylu. Z "mocnymi" około 130 KM dieslami.


Edytowany przez hubertuss, 19 czerwiec 2015 - 16:33.


#698 Share dddddddddddddddddd

dddddddddddddddddd

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 206 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:POLSKA.
  • Zainteresowania:MOTORYZACJA. TUNING. STRZELECTWO. ŁUCZNICTWO. KOLEKCJONOWANIE BRONI . KULTURYSTYKA. BOKS. SZTUKI WALKI. HISTORIA .

Napisany 19 czerwiec 2015 - 17:05

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

Kolega hubertuss ma rację , w grę wchodzą także auta typu Sharan ( Zafiry nigdy więcej nie kupię ) .Samochodu szukam już od dłuższego czasu .Oglądałem już Voyagery , Fiata Ulysse ,Citroena  C8 (170KM) . Peugeota 806. VW Sharan ,  Opla Vivaro ( 2.5) ,Renault Trafic(2.5) ,Hondę F-RV. Mercedesa Vito .Ostatnio pojechałem obejrzeć VW t4 Multivan (2.5 tdi 151 KM) ,a okazało się że to przeróbka z zwykłego t4 .Znalezienie dobrego samochodu jest  bardzo trudne .


 BÓG HONOR OJCZYZNA . POLSKA WOLNA I NIEZAWISŁA


#699 Share uglibugli

uglibugli

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 348 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 czerwiec 2015 - 17:24

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

A ja w ogóle uważam ze auta z rodziny trafica lub t4 lub t-5 to już jednak nie vany tylko busy. Z wyborem vana nie pomogę bo miałem co prawda takie autko ze stajni KIA i był to Carnival i mimo ze jako pierwszy w swoim powiecie rejestrowałem ten wynalazek i mimo ze wszyscy pukali się w głowę ze co ja kupiłem na naprawy nie zarobie, części nie kupie itd. to ja byłem z tego auta strasznie zadowolony bo nie licząc ze klima mi nie działała to reszta była naprawdę udana a co najgorsze to że auto było po przejściach i to chyba dość poważnych a i tak nie sprawiało problemu. Spalanie było na poziomie silnika 2,9 ale myślę ze średnio 10 litrów mu wystarczało jedyna słuszna skrzynia w takim aucie to automat żaden manual... Ogólnie jeżeli nie masz jakiś wielkich wymagań co do znaczka to mimo wszystko poleciłbym Carnivala. A osobowe busy to naprawdę sobie odpuść mam trafica (zreszta w wersji osobowej) ale nie jest to już tak wygodne auto jak Carnival bo to już typowy wół roboczy a nie auto do kościoła :P no chyba ze chcesz robić trasy z wywozem ludzi do Niemiec :P



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Samochód dla ROLNIKA [Połączone] Dzisiaj, 17:39
  •  

#700 Share zetorlublin7341

zetorlublin7341

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2155 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska
  • Zainteresowania:Rolnictwo, ciągniki, motoryzacja, gotowanie, ogrodnictwo

Napisany 19 czerwiec 2015 - 20:24

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]

Kolego hubertus nie wycierające się wałki a pękające na wysokości trybu, w 1,9 tdi napęd pompy był bezp z wału korbowego przez tryb a w 2,0tdi przez łańcuszek za pośrednicrtwem ośki a ona z pompą, głowice pękały w 2,0tdi 16v a z koleji osiadały w 2,0 tdi 8v ogólnie 2,0 dobry ale po 2007r  kiedy to wprowadzono common rail, a co do dsg to hm podwójne sprzęgła będą generowały spore koszty podczas naprawy być może na poziomie multitronica, co do 2,5 ale r5 spoko może pali swoje ale pancerna  jednostka z możliwie bdb przebiegiem momentu obrotowego  pozatym to ten sam motor co w audi 100 z tym że on był i w transporterze i LT pod różnymi mocami, spotkać można 2,5 tdi v6 ale usterkowy rozrząd spalił go na przedbiegach. Co do zafiry hm diesel to fiatowski 1,9 cdti w możliwie najmniejszej mocy jeżeli trafisz na jtd to bierz znane i lubiane silniki a jeżeli na odmiane multi jet np 150 km uważaj na urywające się klapki wirowe które wpadają do silnika i robią sieczke z niegpo



Podobne tematy