Polecane posty

Witam chciałbym sie podzielić opinią z innymi forumowiczami na temat wersji eksportowej popularnego w naszym karju Mtz-82(szczególnie chodzi mi o te z białymi maskami na silniku),sam posiadam takiego który został sprowadzony z Danii.Licze na odzew z waszej strony.Mój jest z 1994 roku.Posiada fabryczny orbitol,szerokie opony z przodu,ma wzmacniane hydraulike.Biegi ma z boku i trzeba przekręcać wajchą tak obracać żeby je włączyć.Z boku ma jakieś przystawke jak by to było od przedniego WOM-u.I naprawde ten ciągnik jest bardzo fajny.Pozdrawiam

Edytowano przez mariusz19890807

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    15

u nas widuję taki z początku lat 90 malowany na zielono podobno z niemiec sprowadzony to od wersji które u nas były wyposażeniem się różni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinO10    69

W gospodarstwie mamy 820 z 90r. Sprowadzony z Norwegi, Fabrycznie miał orbitrol pod kierownicą, siłownik c110, oraz taką grubą blachę (około 10mm) pod silnikiem. Wajcha od biegów z lewej, z obracaną gałką, siedzenie gramera.

Co do opinii to jestem z niego bardzo zadowolony, w silniku na wtryskach jest jeszcze orginalna farba (nie odkręcane).

Tylko biegi wchodzą dość opornie. <_<

Edytowano przez MarcinO10

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz25    36

Mam problem. Na jednej z półosiek po prawej stronie zdarł mi się tryb. Jak mogę wyjąć tą półośkę? Czy trzeba do tego rozpołowić cały przód przy mechanizmie różnicowym? I jeszcze chciałbym wymienić tą półośkę pionową co się zazębia z poziomą.

  • 0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    1029

Panowie mam pytanie, czy satelity dyferencjału tylnego mostu są ułożyskowane ł. igiełkowym, czy też są na ślizgu?

Edytowano przez agromatik

"

EDYTORIAL

 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj