Skocz do zawartości

Zdjęcie

stuki strzały z okilc głowicy...


85 odpowiedzi na ten temat

#21 Share panRys87

panRys87

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 96 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 sierpień 2011 - 19:38

stuki strzały z okilc głowicy... Aha czyli przy ustawianiu odjąć od żądanej wartości 0,05 mm... A jeszcze chciałem spytać czy jeśli przemyje pędzelkiem i benz ekstrakcyjną to koło zamachowe to nie wpłynie to w jakiś negatywny sposób na pracę sprzęgła bo było trochę zabrudzone zkrobałem trocchę śrubokrętem ale udało mi sie tylko znaleść jakieś 3 cyferki ... 0 7 pierwszej nie pamiętam ale z pewnością to jakiś numer seryjny i znajdował się po prawej stronie ...

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
stuki strzały z okilc głowicy... Dzisiaj, 15:25
  •  

#22 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7619 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 22 sierpień 2011 - 19:53

stuki strzały z okilc głowicy... Jeśli już to nie dodać tylko odjąć na szczelinomierzu. Ale to troche ryzykowne nie wiedząc jakie jiest głebokie wyrobienie. Przed montarzem sprzęgła przemycie koła zamachowego i docisku jest wręcz wskazane. Cokolwiek co wysycha do sucha b. ext, zwykła, nitro, denaturat itp. Znaki powinny być patrząc na koło zamachowe z boku, majac wieniec z lewej strony to znaki będą na prawej krawędzi.



http://zapodaj.net/9...04b208.jpg.html

Edytowany przez seweryn20, 22 sierpień 2011 - 20:22.

KPK Kumurun Team

#23 Share panRys87

panRys87

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 96 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 sierpień 2011 - 13:39

stuki strzały z okilc głowicy... U mnie to wygląda troche inaczej oto zdjęcie http://www.fotosik.p...9a11f554da.html

#24 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 23 sierpień 2011 - 15:59

stuki strzały z okilc głowicy... No sprawdź czy w tym czy koło tego miejsca drgnie paliwo na pierwszej sekcji, może to jest ten znak.

Edytowany przez MAT912, 23 sierpień 2011 - 16:11.


#25 Share panRys87

panRys87

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 96 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 sierpień 2011 - 17:39

stuki strzały z okilc głowicy... Chodziło mi o to że tak wyglądają u mnie te okienka... Inaczej niż w książce i myślałem że znaków mam szukac na kole zamachowym a według mnie koło zamachowe to jest to z ząbkami a w tym dużym okienku to jest sprzegło a w tym małym okienku to nie widać nic poza ząbkami dziś obróciłem znów ze dwa razy i nic nie znalazłem... Już mnie to powoli zaczyna wkur...

#26 Share Karol445

Karol445

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 856 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubuskie

Napisany 23 sierpień 2011 - 19:56

stuki strzały z okilc głowicy... I w jednym i w drugim masz koło zamachowe.

#27 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 23 sierpień 2011 - 20:01

stuki strzały z okilc głowicy... Znaków szukaj w tym dużym okienku w połówce od strony silnika.To co jest dokręcane śrubami ósemkami to sprzęgło a reszta to koło zamachowe i tam powinny być znaki.

Edytowany przez MAT912, 23 sierpień 2011 - 20:05.


#28 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7619 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 23 sierpień 2011 - 20:06

stuki strzały z okilc głowicy... Spodkałem ,się już ze skrzynią która ma jeszcze jedno małe okienko na przeciw wienca, zaślepione gumową zatyczką. Ale znaki muszą być w tym dużym. Jak nie znajdziesz to zostanie ci ustawić na słuch.
KPK Kumurun Team

#29 Share panRys87

panRys87

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 96 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 sierpień 2011 - 20:14

stuki strzały z okilc głowicy... No jeszcze jutro benzyna wytre wszystko dokładnie i bede szukał dziś jakoś nie miałem już siły do tego ciągnika tyle przy nim sie narobiłe a tu dalej coś do du....

#30 Share marian3p

marian3p

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 219 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlasie

Napisany 23 sierpień 2011 - 21:57

stuki strzały z okilc głowicy... Rysa powinna być na dużym okienku, po lewej stronie na dole. Na tym zdjęciu to gdzieś na wysokości drążka kierowniczego.
Można też w inny sposób ustalić kąt początku wtrysku, jednak tego nigdy nie praktykowałem ;) A mianowicie, trzeba zdjąć głowicę pierwszego cylindra, przewód wysokiego ciśnienia i obserwować kiedy paliwo drgnie. Wtedy mierzymy ile mm tłok znajduję się przed GMP. Według moich obliczeń dla kąta 24 stopni powinien znajdować się 29.3mm przed GMP. Jenak chciałbym żeby ktoś sprawdził czy wogóle dobrze liczę.
Ułożyłem następujące proporcje:
90stopni-----110mm(całkowity skok tłoka)
24stopnie-----x
Zaznaczam że tą metodę wymyśliłem sam, ale myślę że sprawdzi się w praktyce. Niestety wiąże się to ze zdejmowaniem głowicy.

Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
stuki strzały z okilc głowicy... Dzisiaj, 15:25
  •  

#31 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7619 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 24 sierpień 2011 - 07:11

stuki strzały z okilc głowicy... W ten sposób nic nie ustawisz. 24 stopnie na kole zamachowym to będą milimetry. A czemu? Proste. W zależności od położenia wykorbienia wału posów tłoka będzie mniejszy lub większy przy tym samym kącie obroty wału. Gdy wykorbienie jest pionowo, przekręcając wał o 20 stopni tłok ruszy ledwo załóżmy 3 mm ale gdy wykorbienie jest poziomo te same 20 stopni na kole zamachowyn da już ruch tłoka 3 cm. Cyfry to przykład ale tak się to mniej więcej przedstawia.
KPK Kumurun Team

#32 Share panRys87

panRys87

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 96 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 sierpień 2011 - 17:37

stuki strzały z okilc głowicy... A tam nie powinno być zamiast 90 stopni to 180? Całe koło ma 360 stopni pół obrotu koła tłok idzie w dół a drugie pół idzie w góre tak mi sie wydaję ale pewnię się myle;) Co do mojego ciągnika znaków dalej nie znalazłem i ręce mi opadają już szczerze mówiąc :( gdy stwierdziłem że znaków nie znajdę postanowiłem ustawić ją na mniej wiecej środku swojego zakresu ruchu (wcześnej ustawiłem jej górną część maksymalnie do siebie)... Jako że nie chciała zbytnio sie ruszyc musiałem odkręcic przewody idące do wtryskiwaczy i do filtrów ustawiłem ja mniej więcej na środku i przy skrecamiu zerwał mi sie gwint od przewodu nr 2 i na tym króćcu od wtryskiwacza i zaś czekać do jutra zanim to dokupie a jeszcze nie wiadomo jak on bedzie chodził :(

Edytowany przez panRys87, 24 sierpień 2011 - 18:04.


#33 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7619 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 24 sierpień 2011 - 19:26

stuki strzały z okilc głowicy... Powinno być ale to mało ważne bo te wyliczenia sa nic nie warte. Pozostanie ci ustawić na słuch. Tam jest dość duża tolerancja poza tym te silniki jak by nie było w zakresie zdrowego rozsądku to chodzą.
KPK Kumurun Team

#34 Share panRys87

panRys87

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 96 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 sierpień 2011 - 18:21

stuki strzały z okilc głowicy... No więc tak odpaliłem dziś traktor na pompie ustawionej na środku i jakoś za bardzo kopcił przy dodawaniu gazu... Gdy wyjąłem wtryskiwacze całe były mokre aż kapało z nich ... Dodatkowo gdy traktor chodził zauważyłem że z jednej nakrętki trzymającej głowice uchodziły bąbelki prawdopodobnie ropa dzieś temtędy się sączyła... Czy to są objawy lejących wtryskiwaczy? Zawozić je do regeneracji???

#35 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7619 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 25 sierpień 2011 - 18:44

stuki strzały z okilc głowicy... Pewnie. Raz za czasu powinno się sprawdzać wtryski. Zawsze gdzieś coś się ubije i spadnie ciśnienie. A jak tobie z końcówek kapie to niezle muszą lać.
KPK Kumurun Team

#36 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 25 sierpień 2011 - 18:50

stuki strzały z okilc głowicy... A czasem @panrys87 te stuki nie były przy dodawaniu gazu przy średnich obrotach takie metaliczne dyn, dyn dyn i razem ze stukami chmura dymu a przy wyższych obrotach wszystko znikało, ????
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#37 Share panRys87

panRys87

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 96 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 sierpień 2011 - 18:56

stuki strzały z okilc głowicy... niraz tak było gdy lekko dodałem gazu tak minimalnie no a nieraz gdy sprzęgło wciskałem a nieraz jak całkiem stałem z boku... No a na wyższych obrotach tego juz nie było... Co do chmury to nie zwróciłem uwagi ... Jedyne co moge powiedziec na pewno że to były pojedyńcze przypadki raz na jakiś czas...

#38 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 25 sierpień 2011 - 19:10

stuki strzały z okilc głowicy... Mi to wygląda na spalanie stukowe, zawsze występuje razem z umiarkowanie lejącymi końcówkami, gdzie na wolnych obrotach wogóle nie spala większości paliwa i trafia ono do wydechu oraz przez pierścienie do oleju silnikowego, na średnich zaczyna go spalać w większości jednak gdy spadnie kropla z wtryskiwacza , odparowuje częściowo w komorze spalania później dając specyficzny stukot a częściowo w wydechu dając chmure dymu, po wypaleniu kropli wszystko znika do czasu spadniecia nastepnej kropli paliwa, a na wysokich obrotach silnik bez problemów spala większą ilość paliwa i wszystko znika. Domyślam się że pewnie któryś z wtryskiwaczy się rozregulował tzn. odkręciła się śruba do regulacji i spadło ciśnienie, częsta dolegliwość
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#39 Share panRys87

panRys87

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 96 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 sierpień 2011 - 20:28

stuki strzały z okilc głowicy... A te wtryskiwacze powinny być takie całe mokre? Jutro pojade z nimi do regeneracji kupie nowe końcówki a jeśli nie będzie potrzeby ich wymieniać to oddam do sklepu...

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
stuki strzały z okilc głowicy... Dzisiaj, 15:25
  •  

#40 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7619 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 25 sierpień 2011 - 20:37

stuki strzały z okilc głowicy... Nie powinny. Jedz do pompiarza. Zresztą nie wiem nad czym ty się zastanawiasz kolega wcześniej DoKŁADNIE wyjaśnił ci istote twojego problemu.
KPK Kumurun Team

Podobne tematy