UrsusCzesio

Reduktor w skrzyni biegów z MTZ 50/550

Polecane posty

UrsusCzesio    310

Witam chciałbym sie dowiedzieć na prośbę kolegi czy da się zrobić reduktor w MTZ 50 ponieważ ma takiego składaka silnik i obudowa sprzęgła z 80 a reszta 50 no i brakuje tych pólbiegów jednak. Z tego co mi sie wydaje to ten reduktor nie przychodzi bezpośrednio do skrzyni biegów bo nie widze tutaj żadnego wyjscia do dźwigni tylko przychodzi przed skrzynie? w korpus sprzęgła? czyli tu http://img14.allegroimg.pl/photos/oryginal/14/62/90/61/1462906149 http://img14.allegroimg.pl/photos/oryginal/14/78/54/53/1478545327_1


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adaml61    1

te koła z przodu skrzyni to reduktor ,kolejne jest na wałku sprzegłowym a dzwignia zamontowana jest w korpusie sprzęgła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

No wiadomo rozjechać ciagnik na 2 części wymienić kilka trybów, kupić wajche widełki i pokrywe. Ale Pytanie Uda się to zrobić? Bo jednak na pierwszy rzut oka nie ma wielkiej różnicy w skrzynie z tego i z tego ciagnika tylko brak reduktora

Edytowano przez UrsusCzesio

Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

najpierw zdejmij pokrywę gdzie powinien być ten reduktor i rozeznaj się co tam jest ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

odswieżam temat panowie nie nie ma tam ani ukrytej dźwigni ani nic w tym stylu po prostu zwykła pokrywa i tyle. Jakie koła zębate trzeba dokupić lub wałki bo że pokrywe z wyjściem na reduktor, widełkami i dźwignią to wiem lecz co dalej :mellow:


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

A jak tam jest w środku? Taki wielki łeb z amortyzacją gumami, czy tulejka jak u mnie

pod koniec filmu jest wałek

 

Niestety nie wrzuciłem filmiku jak wkładałem wałek z amortyzacją :(

 

Ja wymieniałem zwykły wałek sprzęgłowy na wałek z amortyzatorem, bo tulejka się zjechała a dorobienie by droższe było od używanego wałka. :lol: :lol:


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez michal0734
      witam mam problem z pronarem 82a kupilem 2 nowe aku i nie ma pradu w kabinie i świateł nic tylko jest prad na rozrusznik jak odpale to jest prad w kabinie ale tak jaby tylko z alternatora bo jak dam ale oborty to swiatla przygasaja radio gasnie ktos wie cos moze byc przyczyna?
    • Przez upadłymtz
      Witam. Czy mógłby ktoś zrobić i wrzucić zdjęcie całego mechanizmu załączania świateł STOP pod pedałem hamulca w mtz Pronar? Z góry dziękuję
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez DoorJan
      Witam serdecznie, jestem operatorem Belarusa 820 z 2022 roku. Mam problem z dźwignia walka wom która jest "luźna" i przy pracy z kosiarka bijakowa wałek zwalnia przy większym obciążeniu. Próbowałem zwiększyć naciąg na zewnętrznym mechanizmie. W starszym modelu dźwignia działała ciężej jednak "przeskakiwała" w pozycję włączona i nie było z tym problemu. Proszę o jakąś poradę, czy jako laik mechaniki będę w stanie coś z tym zrobić, czy będzie to wymagać interwencji doświadczonego mechanika ? Z góry dziękuję 
    • Przez tomekxx1
      Witam. Ostatnio udało mi się okazyjnie kupić silnik rozruchowy od dt 75 za całe 40 zł. Silnik chcialem odpalic ale niestety nie ma iskry. Na iskrowniku znalazłem wystającą śrubę, jakby do podłączenia prądu. Czy moje domysły są słuszne i tam powinien być podłączony prąd?

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj