mati200

świeca płomieniowa

Polecane posty

mati200    3

witam jaka może być przyczyna niedziałania kontrolki od świecy płomieniowej w mtz 820?

sprawdzałem bezpiecznik i jest dobry. a może trzeba sprawdzić czy jest paliwo w tym zbiorniczku bo nie sprawdzałem czy jest i jak nie ma to wlać :(

Edytowano przez mati200

KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    21

A sama świeca grzeje? Może żarówka się spaliła. Czy może masz żarnik?


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacek1025    0

jeżeli zbiorniczek jest pusty to trzeba wlać.

kiedyś pytałem się jednego z serwisantów co najlepiej do zbiorniczka wlać a on na to że naftę.

ja wlałem paliwo i dobrze jest. :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati200    3

właśnie chodzi o to że świeca nie grzeje :(

a przy okazji nie działa kontrolka :blink:

to co może być tego przyczyną??


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinO10    69

właśnie chodzi o to że świeca nie grzeje :(

a przy okazji nie działa kontrolka :blink:

to co może być tego przyczyną??

 

Nie łączy masa, albo kabelek od otwierania zaworka. Rozkręć przeczyść i powinno być ok. (chyba że żarnik w świecy się przepalił)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

zobacz czy spirala się nagrzewa jeżeli nie to wina tkwi w dopływie prądu do świecy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MTZ892    1

miałem niedawno ten sam problem nie działała świeca płomieniowa i kontrolka nie świeciła wyjąłem świecę przeczyściłem ją złożyłem nalałem nafty i na razie jest ok wszystko działa


a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Będzie spalona świeca to kontrolka nie zadziała, będzie spalony żarnik w kontrolce to też nic nie zadziała, nie będzie dochodził prąd do świecy też nic nie zadziała. Paliwo w zbiorniczku nie ma wpływu na działanie kontrolki. Sprawdz do którego momentu dochodzi prąd i dowiesz się co się stało.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sztrauser    0

Ja pare dni temu w moim MTZ 82 robiłem od podstaw całe grzanie rozruchowe wiec jak co to pytać jak bede wiedział to pomogę. Naj lepiej wyjmij swiece ale nie odłączaj kabli połóż ją tak na silniku żebyś ja widział z kabiny i żeby świeca łapała mase czyli (-) i wtedy będziesz mógł sprawdzić czy świeca się nagrzewa i czy działa elektro-zaworek który doprowadza naftę do świecy. jak sie nie nagrzewa to sprawdź czy dochodzi do niej prąd jak tak to sprawdź czy spirala w świecy nie jest przepalona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Superman    0

WItam nie musi byc paliwa czy nafty w zbiorniczku zeby kontrolka sie swiecila, najpierw co musisz zrobic to sprawdz czy prad dochodzi a jak nie to potem bedziemy myslec. A do tego zbiorniczka nalezy sie lac nafte, ropa taz moze byc ale w miekszych temperaturach minusowych ropa gestnieje i g.... to daje. Nafta nie jest droga pare zł jakies 7zł i tak ja u mnie na 2 lata starczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez michal0734
      witam mam problem z pronarem 82a kupilem 2 nowe aku i nie ma pradu w kabinie i świateł nic tylko jest prad na rozrusznik jak odpale to jest prad w kabinie ale tak jaby tylko z alternatora bo jak dam ale oborty to swiatla przygasaja radio gasnie ktos wie cos moze byc przyczyna?
    • Przez upadłymtz
      Witam. Czy mógłby ktoś zrobić i wrzucić zdjęcie całego mechanizmu załączania świateł STOP pod pedałem hamulca w mtz Pronar? Z góry dziękuję
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez DoorJan
      Witam serdecznie, jestem operatorem Belarusa 820 z 2022 roku. Mam problem z dźwignia walka wom która jest "luźna" i przy pracy z kosiarka bijakowa wałek zwalnia przy większym obciążeniu. Próbowałem zwiększyć naciąg na zewnętrznym mechanizmie. W starszym modelu dźwignia działała ciężej jednak "przeskakiwała" w pozycję włączona i nie było z tym problemu. Proszę o jakąś poradę, czy jako laik mechaniki będę w stanie coś z tym zrobić, czy będzie to wymagać interwencji doświadczonego mechanika ? Z góry dziękuję 
    • Przez tomekxx1
      Witam. Ostatnio udało mi się okazyjnie kupić silnik rozruchowy od dt 75 za całe 40 zł. Silnik chcialem odpalic ale niestety nie ma iskry. Na iskrowniku znalazłem wystającą śrubę, jakby do podłączenia prądu. Czy moje domysły są słuszne i tam powinien być podłączony prąd?

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj