Skocz do zawartości
mati200

świeca płomieniowa

Polecane posty

mati200    3

witam jaka może być przyczyna niedziałania kontrolki od świecy płomieniowej w mtz 820?

sprawdzałem bezpiecznik i jest dobry. a może trzeba sprawdzić czy jest paliwo w tym zbiorniczku bo nie sprawdzałem czy jest i jak nie ma to wlać :(

Edytowano przez mati200

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacek1025    0

jeżeli zbiorniczek jest pusty to trzeba wlać.

kiedyś pytałem się jednego z serwisantów co najlepiej do zbiorniczka wlać a on na to że naftę.

ja wlałem paliwo i dobrze jest. :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mati200    3

właśnie chodzi o to że świeca nie grzeje :(

a przy okazji nie działa kontrolka :blink:

to co może być tego przyczyną??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinO10    6

właśnie chodzi o to że świeca nie grzeje :(

a przy okazji nie działa kontrolka :blink:

to co może być tego przyczyną??

 

Nie łączy masa, albo kabelek od otwierania zaworka. Rozkręć przeczyść i powinno być ok. (chyba że żarnik w świecy się przepalił)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MTZ892    0

miałem niedawno ten sam problem nie działała świeca płomieniowa i kontrolka nie świeciła wyjąłem świecę przeczyściłem ją złożyłem nalałem nafty i na razie jest ok wszystko działa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    585

Będzie spalona świeca to kontrolka nie zadziała, będzie spalony żarnik w kontrolce to też nic nie zadziała, nie będzie dochodził prąd do świecy też nic nie zadziała. Paliwo w zbiorniczku nie ma wpływu na działanie kontrolki. Sprawdz do którego momentu dochodzi prąd i dowiesz się co się stało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sztrauser    0

Ja pare dni temu w moim MTZ 82 robiłem od podstaw całe grzanie rozruchowe wiec jak co to pytać jak bede wiedział to pomogę. Naj lepiej wyjmij swiece ale nie odłączaj kabli połóż ją tak na silniku żebyś ja widział z kabiny i żeby świeca łapała mase czyli (-) i wtedy będziesz mógł sprawdzić czy świeca się nagrzewa i czy działa elektro-zaworek który doprowadza naftę do świecy. jak sie nie nagrzewa to sprawdź czy dochodzi do niej prąd jak tak to sprawdź czy spirala w świecy nie jest przepalona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Superman    0

WItam nie musi byc paliwa czy nafty w zbiorniczku zeby kontrolka sie swiecila, najpierw co musisz zrobic to sprawdz czy prad dochodzi a jak nie to potem bedziemy myslec. A do tego zbiorniczka nalezy sie lac nafte, ropa taz moze byc ale w miekszych temperaturach minusowych ropa gestnieje i g.... to daje. Nafta nie jest droga pare zł jakies 7zł i tak ja u mnie na 2 lata starczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×