Skocz do zawartości

Zdjęcie

żyto hybrydowe


3151 odpowiedzi na ten temat

#961 Share przemek111447

przemek111447

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 455 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Konin(Wlkp)
  • Zainteresowania:wszystkim;p

Napisany 09 maj 2013 - 20:08

żyto hybrydowe witam.
czy mozna jeszcze jechac z etafonem na zyto?2-3cm zostały i kłos pokaze sie a zyto czescia juz wyległo mi....czym to potraktowac jeszcze????

GOLDEN ETHEFON nadaje sie do tego ???

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
żyto hybrydowe Dzisiaj, 03:59
  •  

#962 Share OKEY

OKEY

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 786 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow.Lubelski

Napisany 09 maj 2013 - 20:28

żyto hybrydowe Mam pytanko.
Na pierwszy zabieg skracania dałem 1l ccc+ 0,5l Cerone. Teraz żyto dochodzi do 80cm odmiana Brasetto teraz jest juz w stadium zaawansowanego liścia flagowego. dostalo ok 120N . Mialem juz odpuscic drugi zabieg na skracanie bo wydawało mi sie ze jest za późno ale w Agro Technice znalazłem ze Cerone można stowac do BBCH-49 . I jak dac na wszelki wypadek jeszcze 0,5 l Cerone czy wystarczy to co dalem ? I dodać moze juz fungicyd czy jeszcze poczekac? Na T1 poszedł Topsin + prochloraz .

witam.
czy mozna jeszcze jechac z etafonem na zyto?2-3cm zostały i kłos pokaze sie a zyto czescia juz wyległo mi....czym to potraktowac jeszcze????

GOLDEN ETHEFON nadaje sie do tego ???


:D :D :D he he . Byłeś pierwszy z tym samym pytaniem :) Za długo pisałem posta

#963 Share Tomasz-rolnik78

Tomasz-rolnik78

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 16 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 maj 2013 - 20:39

żyto hybrydowe Jakim środkiem zrobić drugi zabieg na skracanie i w jakiej fazie?

Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

  • agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
żyto hybrydowe Dzisiaj, 03:59
  •  

#964 Share przemek111447

przemek111447

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 455 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Konin(Wlkp)
  • Zainteresowania:wszystkim;p

Napisany 09 maj 2013 - 20:44

żyto hybrydowe po przeczytaniu kilku wypowiedzi teraz dochodze do wniosku ze chyba creone jest ostania deska ratunku...u mnie zyto powoli zaczyna wylegac....jutro creone zakupie i w pole od razu

#965 Share Tomasz-rolnik78

Tomasz-rolnik78

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 16 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 maj 2013 - 20:52

żyto hybrydowe Samo Cerone i jaką dawkę?

#966 Share rafto

rafto

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 711 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 maj 2013 - 21:20

żyto hybrydowe 1 litr cerone ;)

#967 Share tomi1349

tomi1349

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 291 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Rolnictwo, mechanizacja rolnictwa , wystawy rolnicze itp.

Napisany 10 maj 2013 - 12:16

żyto hybrydowe

Samo Cerone i jaką dawkę?

Cerone na liścia flagowego.
Ja stosowałem 0,5l przy obsadzie 800 pędów

#968 Share lukanio89

lukanio89

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 maj 2013 - 13:11

żyto hybrydowe widzę, że każdy etefon teraz daje wiec dam i ja... a powiedzcie czy do tego można dodać jakieś dokarmianie mikroelementami albo samym mocznikiem powiedzmy taki 10% roztwór?? czy poczekać kilka dni i osobno dać :wacko:

#969 Share przemek111447

przemek111447

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 455 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Konin(Wlkp)
  • Zainteresowania:wszystkim;p

Napisany 10 maj 2013 - 13:54

żyto hybrydowe ja miałem dac etefon ale kłos juz sie wysowa i po ptokach....

#970 Share zetor111447

zetor111447

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 163 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 maj 2013 - 14:56

żyto hybrydowe http://www.agrofoto....nkowskie-zlote/


doradźcie

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
żyto hybrydowe Dzisiaj, 03:59
  •  

#971 Share goodkat

goodkat

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 132 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:zach-pom

Napisany 10 maj 2013 - 15:03

żyto hybrydowe żyto brasetto, wys 35-40cm, klos calkowicie w pochewce lisciowej, srednio 22 pięterka i zastanawiam sie czy dawac etefon w dawce 0,5l/ha czy odpuscic i zrobic samym grzybem. żyto dość sztywne, 2x 0,3 moddus lecialo, 1 dawka N 200kg saletry, 2ga 170l RSM 27% N 3% S

#972 Share goodkat

goodkat

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 132 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:zach-pom

Napisany 10 maj 2013 - 16:03

żyto hybrydowe

http://www.agrofoto....nkowskie-zlote/


doradźcie

klos wychodzi, ja bym juz nie ryzykowal w tej fazie, etefon najlepiej stosowac na liscia flagowego

#973 Share MichalUrbaniak

MichalUrbaniak

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 385 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dziećmierowo (okolice Poznania)

Napisany 10 maj 2013 - 21:43

żyto hybrydowe a co można zastosować w tym momencie?? mam podobna sytuacje co widoczna na zdjeciu kolegi Zetor111447

#974 Share goodkat

goodkat

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 132 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:zach-pom

Napisany 10 maj 2013 - 23:18

żyto hybrydowe zostawic do zniw, na zdjeciu bardzo malo widac, widac jedynie, ze na etefon za pozno, ktos moze ma inne zdanie, ja nie polecam zabiegu

#975 Share marcin2057

marcin2057

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 893 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 11 maj 2013 - 07:51

żyto hybrydowe doradzcie czy zastosować Cerone na żyto, I dawka 210kg saletry i narazie nic, a już zaczyna się pochylać jest w fazie BBCH 35-37

#976 Share BENNY82

BENNY82

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 669 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 maj 2013 - 09:22

żyto hybrydowe witam. mam obsade zyta około 400 roślin na m2 i 20 pieterek w kłosie jakiego plonu sie spodziewac przy nawozeniu 120kg N?

#977 Share Cihu

Cihu

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1038 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Iława

Napisany 11 maj 2013 - 10:17

żyto hybrydowe 400 kłosów X 20 pieter X 4 ziarna X 32 gr = 10,24 t/ha

satysfakcjonujący wynik? :) zawsze podobają mi się te wyliczenia. :) a tak serio to pewnie około 5-6 t/ha. Mamy dopiero 5 maja. Do ważenia plonów w magazynie jeszcze bardzo, bardzo długa droga.

#978 Share tomi1349

tomi1349

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 291 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Rolnictwo, mechanizacja rolnictwa , wystawy rolnicze itp.

Napisany 11 maj 2013 - 12:49

żyto hybrydowe

witam. mam obsade zyta około 400 roślin na m2 i 20 pieterek w kłosie jakiego plonu sie spodziewac przy nawozeniu 120kg N?

Zyto na każdą tonę ziarna potrzebuje 20 kg nawozu w czystym składniku, więc sobie oblicz i Ci wyjdzie.

#979 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 11 maj 2013 - 12:51

żyto hybrydowe .

Edytowany przez e1leex, 20 luty 2014 - 19:36.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
żyto hybrydowe Dzisiaj, 03:59
  •  

#980 Share tomi1349

tomi1349

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 291 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Rolnictwo, mechanizacja rolnictwa , wystawy rolnicze itp.

Napisany 11 maj 2013 - 12:55

żyto hybrydowe Czy warto stosować środek grzybowy na żyto po wykłoszeniu lecz przed kwitnieniem?

Mało dokładny ten przelicznik, a co z azotem który jest w glebie?

Nie, że mało dokładny wynik, bo każdego doradcy gdy się spytasz to tak Ci powie.
Chyba jest normalne, że w glebie znajdują się jakieś ilości pokarmowe np. fosfor potas., więc tego już nie pisałem.

Podobne tematy żyto hybrydowe

Tylko na agroFakt.pl: Hybrydy:
siać czy nie siać? zobacz »