bialy1989

WIELTON czy METALTECH ???

Polecane posty

PawelWlkp    726

A ja za namową sprzedawcy i swoim wywiadem kupiłem Wieltony. Tandem i zwykłą 12T.

Też myślę nad takim zestawem. Ale narazie na tandema nie miałem pieniędzy. Może za rok, dwa dokupie. Podobno o wiele lepiej się takim zestawem jedzie. Masz już jakieś doświadczenie z takim zestawem i jak to wygląda w porównaniu to zestawu dwoch zwyklych przyczep?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Na razie jeszcze nic nie woziłem. Do tandema robię teraz dolny zaczep do ciągnika, bo na tym zwykłym trochę się będę bał. Chodzi o nacisk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
talib16    0

A co mi powiecie o przyczepach Metal-Fach czy to dobra firma w ogóle nie o Metaltech. A do Wieltona 12 tonowej to tak jaka moc ciągnika potrzebna 100koni starczy.

Edytowano przez talib16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Buuz40    5

Chcesz wydać jak najmniej, czy kupić przyczepę, bo nie rozumiem pytania?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil41    29

Paweł dobrze zrobił. Przynajmniej spokojnie będzie sobie woził rzepak. MT są co prawda wyższe ale to wynika z konstrukcji ramy. Jest na tyle solidna że nie pozwala "pracować" skrzyni ładunkowej. Dzięki czemu nie rozszczelnia się podczas jazdy w trudnym terenie. To że Wielton dodał po jednym dodatkowym "zameczku" na stronę to nie znaczy ze skrzynia będzie bardziej szczelna. Ale...jak wiecie...każdy z nas jest biały i dorosły więc sam podejmuje decyzje :)

 

 

 

ehe Metal-Tech jest taki solidny że resory paraboliczne wcale sie nie uginają i przyczepa pracuje na sztywno przez co podskakuje i są problemy z oponami ale pewnie zaraz sie zaczną z innymi rzeczami. Zgłosiłem problem w Metal-Techu ciekawe co powiedzą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PawelWlkp    726

U mnie pod obciążeniem ładnie pracują. Byłem przed żniwami po ziarno, było ciepło dość mocno. Szklanki po piciu położyliśmy z tyłu na rynnie od ssypu. Zapomnieliśmy o nich i 30 km przyjechały po nie zbyt ciekawej drodze. Byłem w szoku jak je tam zobaczyłem. A jaką masz tą przyczepe, coś musi być nie tak z tymi resorami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

No ja tym roku moimi Wieltonkami woziłem zboże bez łańcuchów, i nic się nie rozczelniły.

Na wiosnę były w fabryce, to zmienili burty i zawiasy.Teraz w Bednarach oglądałem nowe 12t , to mają całkiem inne burty i podłogi, chyba z 14T.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XTRO    1547

jak to jest z tymi Longami ? rama jest taka sama jak w zwykłych ? wytrzyma napór ? jak ze stabilnością ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez FarmerDyzio
      Czy jest możliwość przerobienia układu hamulcowego w taki sposób żeby przyczepa miała możliwość współpracowania z ciągnikiem który jest wyposażony w instalację dwuobwodową. Przyczepa ma instalację jedno obwodowa która pracuje że starszym ciągnikiem. Jednak od czasu do czasu jest spięta z drugą przyczepa która ma instalację dwuobwodową. W skrócie czy jest możliwość zrobienia takiej przeróbki żeby przyczepa miała instalację jedno i dwuobwodową.? Ewentualnie jak rozwiązać problem hamulcow w drugiej przyczepie gdy są spięte razem ?
    • Przez Hinco
      Czy teraz można zarejestrować jednoosiówke SAM do traktora? Bo kiedyś ojciec zrobił do samochodu i problemu nie było, a jakby sie dało traktorową rejestrnąć byłoby miło..
    • Przez Clark
      Wiem, że temat wałkowany wielokrotnie ale mam kilka pytań a odpowiedzi nie znajduję. Otóż: wyczytałem, że stary olej można wypchnąć sprężonym powietrzem i teraz pytanie w jaki sposób?
      Rozbieranie całego układu odpada. Jedynie co pozostaje to czyszczenie za pomocą układu ciągnika ale to strata kilku albo nawet kilkunastu litrów oleju a tani on nie jest. Wpadłem więc na pomysł aby wstępnie wydmuchać układ sprężonym powietrzem a następnie podłączyć pod ciągnik i wypłukać resztę.
    • Przez tomb2
      Zbliża sie zima ;D a więc planuję wyremontować moją 4,5 t jednak nie wiem czy dojdzie to do skutku ??? Jeżeli znajomu udostepni mi garaż to tak bo on ma ogrzewany A więc mam kilka pytań.
      - ile mogą kosztować burty do przyczepy 4,5 t typ D-46B
      - Lepszcze są z blachy falistej czy z prostej ?
      - Jakiej grubości blache dać na podłoge ?
      - czym najlepiej wyczyścić przyczepe, czy piaskowanie się opłaca ile może kosztować?
      Narazie tyle
    • Przez MichaKpiski
      Chcę przerejstowac przyczepę Sanok D47A (wywrotka) , w dowodzie mam wpisane rok produkcji, numer podwozia , dopuszczalną łatwość 3500, Pani w starostwie powiedziała że diagnosta będzie musiał ustalić pozostałe dane. Czy ktoś by się podzielił pozostałymi danymi jakie ma wpisane w dowodzie ? z góry dziękuję
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj