Azazello

Dmuchawa ogrzewania do Zetora 5211

Polecane posty

Azazello    0

Witam

Mam pytanie czy ktoś z was posiada uzywaną dmuchawę ogrzewania z silniczkiem do Zetora 5211 i chciałby ją sprzedać. Proszę o odpowiedź nr gg. 15656911

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

najszybciej znajdziesz na allegro ja nawet widziałem wczoraj... i podzwoń po tych ogłoszeniach gdzie sprzedaja uzywane czesci do zetorów

ja tak kupiłem orginalny rozrusznik (czarny) za 240 zł po remoncie i z nowym elektromagnesem i kręci ja głupi, ze te trzeszczy zeby planetrane sie chowają... :P i teraz bede kupywał chłodnice... :(


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer7745    19

Jak już znajdziesz używkę to zwróć uwagę na łożyska w tym silniczku, bo to ich słaby punkt.


ZABRANIAM BEZ MOJEJ ZGODY KOPIOWANIA, POWIELANIA I WYKORZYSTYWANIA ZDJĘĆ Z MOJEJ GALERI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    22

Witam

Prosiłbym o pomoc w sprawie wymontowania wentylatora/silniczka nagrzewnicy. Chce go wymontować w celu nasmarowania łożyska od strony wentylatora. Do tej pory podniosłem dach, naprawiłem zapieczony trójnik od regulacji przepływu cieczy do nagrzewnic, poprawiony mechanizm + drut w pancerzu odpowiedzialne za otwieranie obiegu (zniszczył się kawałek pancerza), prostowałem blaszki dwóch przekaźników bo tylko słychać było jak robiły "pyk" a nie załączały wentylatorów.

Teraz pora na nasmarowanie wentylatorów. Nie wiem jak się do tego zabrać, żeby jak najmniej rozbierać.

Czy odkręcenie 3 nakrętek 5 mm i cofnięcie silniczka do środka załatwi sprawę ?? ... czy muszę wyciągać nagrzewnicę??

 

P.S. Może ktoś wie co to jest: na obudowie w której znajduje się nagrzewnica są podłączone kabelki od silniczka nagrzewnicy (od tego idą do przekaźnika), zdejmując osłonę obudowy nagrzewnicy ukazuje się sprężynka z niby "stycznikiem" - ktoś kojarzy co to jest??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3049

spokojnie wyjdzie,nagrzewnice zreszta tez bo sa tylko wkladane

to chyba zabezpieczenie przed przegrzaniem.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer7745    19

Te niby styczniki to coś jak opornik który zmienia obroty silnika.


ZABRANIAM BEZ MOJEJ ZGODY KOPIOWANIA, POWIELANIA I WYKORZYSTYWANIA ZDJĘĆ Z MOJEJ GALERI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    22

farmer7745 ma rację.

Przed przegrzaniem chronią styczniki. Odginają się w nich blaszki.

 

Jak smarujecie silniczki wentylatorów?? Wystarczy tylko przesmarować to łożysko pod plastikową osłoną ... czy gdzieś jeszcze??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radmzes    141

Czy ktoś zamiast nowych wentylatorów wstawiał jakieś od samochodu? Bo te nowe jak widziałem żal na nie patrzeć taka tandeta i  do tego cena. Potrzebowałbym 2 sztuki bo moje niestety nie działają. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukeski15
      Witam. Mam problem z podłączeniem alternatora. Alternator jest z jakiegoś Volkswagena. Ma on wbudowany regulator, więc jak to podłączyć omijając regulator? Są na nim wyjeścia D+, B+ oraz + .Tu jest jego zdjęcie:
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce47c2575d8c28e1.html#
      Wielkie dzięki !
      pozdrawiam Łukasz
    • Przez raven18
      Hej
      Grzeje się i topi mi bezpiecznik od nawiewu, zetor 7045 wszystko jest na 1 bezpieczniku 15A, nie wiem czy tak było oryginalnie, wkładałem 25A to jakiś czas chodziło ale na koniec i tak stopiło (bardziej topi plastik w bezpieczniku )
      Póki co sprawdziłem: 
      -podłączyłem pod inne gniazdo bezpiecznika
      -podłączałem tylko jedną stronę, dmuchawę, by wykluczyć złe styki czy uszkodzenie w części instalacji
      -zmostkowałem przewód od bezpiecznika bezpośrednio do przekaźnika
      -wymieniłem przekaźniki 
      -sprawdziłem opór na tych opornikach przy dmuchawach i wyglądały na ok
      i bez zmian tak samo topi bezpieczniki, raczej zwarcia nie ma gdyż w takim wypadku od razu by paliło a nie działało jakiś czas.
      Z tego co mi pozostało to gruntowne sprawdzenie instalacji w dachu ale to taka ostateczność gdyż wszystko pozawijane i sporo z tym roboty
      I nie wiem, może ktoś ma jakiś pomysł jeszcze co może być powodem? podejrzewam ten bezpiecznik ale rok czasu działało na jednym 15A i nagle okazał się za mały?
    • Przez Pilar
      Witam, kupiłem zetora 7711 i jedną z rzeczy do zrobienia jest zamontowanie czujników od ręcznego hamulca walka wom i hamulca ręcznego. Z podłogi wychodzą trzy kable (czerwony, biały, czarny) i zrobiłem w ten sposób, że z  kabla białego zrobiłem dwa rozgałęzienia (jest to kabel prądowy) do czujnika od wom’u podłączyłem kabel biały i czerwony a do ręcznego hamulca czarny i biały. Problem jest taki, że gdy nacisnę czujnik od womu to gaśnie kontrolka ale zapala się od hamulca ręcznego (na zmianę się zapalają) z kolei jak wyłączę kluczyk ze stacyjki to świecą się obie kontrolki. Ktoś wie jak to rozwiązać? Czy z podłogi nie powinny wychodzić 4 kable? Nie jestem elektrykiem i ciężko mi ogarnąć instalacje ze schematu.



    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy za cofnie motogodzin odpowiedzialna jest prądniczka? Obroty chodzą ładnie, próbowałem zamienić kabelki, ale to w tedy nic nie działa tylko wstazówka skaczę tak co sekundę. I drogi temat jak włączę światła to wszystkie zegary wariują zegar temperatury wody skaczę od razu do 120stopni zegar stanu paliwa pokazuje zerowy stan a zegar obrotów nieruchomo stoi po za pół miary. Podejrzewam stacyjkę czy może dawać takie objawy? Zetor 5011
    • Przez raul7031
      Jak macie podłączone lampy robocze led nad kierunkowskazami w 7211? Skąd zasilanie i jak poprowadzone przewody? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj