farmer7745
Members-
Ilość treści
929 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Reputacja
19 GoodO farmer7745
-
Ranga
Zaawansowany
Informacje
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
opolskie
Ostatnio na profilu byli
17092 wyświetleń profilu
-
Strogonow zaczął obserwować farmer7745
-
Radzio25 zaczął obserwować farmer7745
-
-
-
-
farmer7745 zaczął obserwować Uszczelka głowicy Zetor 7745
-
Ja montowałem poszerzanym okuciem do głowicy.Tak mi zalecił mechanik ze Słowacji gdzie byłem po części. A jak stare były odwrócone?
-
-
Warsztat
farmer7745 skomentował rzymek98 obrazek galerii w Budynki i obejścia gospodarskie / Farm buildings
-
-
No przyznaje że nie jestem serwisantem grupy DEUTZ FAHR, ale ten temat w opisany wyżej sposób przerabiałem na ciągniku LAMBORGHINI PREMIUM 1050 z silnikiem 1000.4-WT1 który był już chłodzony cieczą i czujnik położenia wału był przy kole pasowym z przodu silnika. Samego regulatora nie ruszałem, miał jeszcze plomby, a efekt końcowy był taki jak pisałem ok 100 obr na + i podobnie na -. Jeszcze wtryski były robione. Po całym zabiegu silnik odpalał bardzo dobrze, miał moc i dobrze się zbierał. piotrbm_211320;Popraw mnie bo faktycznie te wartości mogą być nie takie.
-
farmer7745 zaczął obserwować LAMBORGHINI RACING 165-Nierówna praca silnika
-
Oj z tymi obrotami to nie jest taka prosta sprawa. Pod tymi pompami muszą być odpowiednie podkładki, a dobiera się je do każdej pompki indywidualnie. Każda z nich ma tabliczkę znamionową gdzie powinno to być określone, no chyba że masz dostęp do odpowiedniej aparatury to można to na silniku ustawić. Listwa sterująca pod pompkami musi lekko się przesuwać i oczywiście być prosta. W kolektorze wydechowym masz śrubki M6 (od spodu przy każdym cylindrze) przez które mierzysz tem. spalin.Przy normalnej tem. silnika i obr. ok.1200 powinna wyność ok 120-130 st.C ale ważne żeby była w miarę równa na każdym cylindrze.Odkręcając te śrubki na pewno ze dwie urwiesz. Kolejna sprawa to czujnik położenia wału. Jaki jest odstęp od koła, czy impulsy są czytelne itd. Ważna też jest masa w w całym ciągniku. Jak coś bedzie zaśniedziałe to to też może mieć wpływ na pracę elektrycznego regulatora obrotów. U mnie w Lambo 1050 obroty falowały tak ok. 100 obr/min w + i tyle samo w - , a kontrolka przy gazie ręcznym nie podawała żadnego kodu błędu.
-
Tapicerka błotnika Zetor
farmer7745 skomentował zetor1218 obrazek galerii w Zetor 2011-7745 / 3320-7341
-
-
Tapicerka błotnika Zetor
farmer7745 skomentował zetor1218 obrazek galerii w Zetor 2011-7745 / 3320-7341
-
-
Można regulować każdą stronę oddzielnie.Ja do tego używałem igły.
-
I co tam z pacjentem, bo opis rzeczowy a diagnozy? Ja prułem skrzynie z dwu powodów.Synchronizator dwa razy zrobił mi podobny nr. jak u ciebie i wymieniłem w nim pierścienie, kamienie, sprężynki tak że tylko przesuwka została stara. Druga sprawa to głośna praca, winne było łożysko igiełkowe, a właściwie jego brak na wałku sprzęgłowym.To łożysko jest na górnym wałku i z racji zabudowy tak nie do końca jest odpowiednio smarowane. U mnie narobiło dość dużo ambarasu i pomiędzy te wałki dorobiłem tulejkę.Puki co jest ok. Co do zakleszczania to proponuję wymienić kamień na dżwigni zmiany biegów sprawdzić sprężynę w tej przystawce i przykręcić ją bez uszczelki.Podobno niektórzy próbowali tą przystawkę frezować żeby niżej siadła. Zerknij jeszcze jak wygląda wodzik w miejscu gdzie styka się z bezpiecznikiem, czy nie ma tam podłużnych rowków.Wodzik będzie "pływał" a razem z nim reszta.To miejsce można napawać.
-
Żeby wzmacniacz działał musi być odpowiednie ciśnienie powietrza, które obsługuje dwa układy. Jeden układ przez specjalny siłownik pod pompką sprzęgła rozłącza pierwszy stopień (wtedy łożysko oporowe się kręci i dlatego wskazane tylko 5min pracy), a drugi układ jednocześnie załącza napęd skrzyni przez drugi stopień sprzęgła (WOM) wtedy napęd jest przekazywany przez jednokierunkowe sprzęgło kłowe(nie wskazane hamowanie silnikiem) na skrzynię przez kolejny siłownik pneumatuczny który jest w skrzyni.Jak w nim masz do wymiany uszczelnienie i kicha.Trza skrzynie pruć, ale jak coś jest nie tak na zewnątrz to spoko temat do ogarnięcia i to bez jakiś kosmicznych kosztów. Ja dołożyłem ten wzmacniacz przy okazji remontu skrzyni i polecam bo mam felgi 34" i przy takim przełożeniu dość szybko w "pewnych warunkach" potrafił zejść z obrotów. Sprężarka musi chodzić, no chyba że znajdziesz inne źródło zasilania.
-
Co do wzmacniacza to nie rozumie skąd co niektórzy wypisują tu takie ceny.Przede wszystkim zasada jego działania jest zupełnie inna jak w cięszkiej serii i najpierw by trza dokładnie ustalić co jest nie tak.Być może po prostu gdzieś ucieka powietrze, albo wystarczy wymienić uszczelnienia w siłowniku który wyłącza pierwszy stopień. Bez paniki. A warto go mieć na chodzie bo przydaje się. Ja po części do silnika byłem na Słowacji i tam też są zestawy w różnej cenie.
-