adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

stempos1980    7843

Ale z taką postawą że zachodnie jest lepsze to wina polityków bo to oni od 89 r wysprzedawali polskie zakłady a co do zwykłego obywatela to jeżeli Góra tak podchodzi to i zwykli obywatele też. Na zachodzie jest inna mentalność lludzi a u as jeżeli jeden drugiego nie wydyma bez mydła to nie  ma interesu-niestety taka jest prawda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28671

Dziwicie się? Nawet w tym temacie wypowiadał się ostatnio człowiek który chciał wesprzeć krajowy przemysł, kupił ursusa 11024, i tutaj szukał części do tylnego mostu, bo ursus się na niego wypiął. Myślisz że on dalej będzie wspierał polskie wyroby po takiej akcji? Myślisz że sąsiadom powie kupujcie ursusa żeby wspierać naszych (a potem pomogę wam dopasować tryby od kieratu jak się popsuje)? My będziemy wspierać polski przemysł, ale niech polski przemysł wspiera też nas, a nie co chwilę ceny w górę...

  • Like 1
  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@bratrolnika Akurat 11024 to najgorszy szajs jaki może być. Większość opinii nie jest zbyt przychylna o tym modelu. Ale co racja to racja, nie powinni w ten sposób traktować klientów, tym bardziej tych, którzy już zakupili sprzęt.

6 godzin temu, sumek666 napisał:

Martinez to jest właśnie zaleta. Łatwiejszy dostęp do silnika jest. 

Teść jeździ takim 10 metrowym to jest całkiem spoko. 

Solaris cierpi na... jakość pracowników przy montażu. Robi a na odpier**l i później 3 miesięczny autobus 3 tygodnie stoi na serwisie bo tu się śruba odkrecila, bo tam korka nie założyli, bo kostki odwrotnie podłączone, bo drzwi się nie domykają bo nie wyregulowane i więcej takich gówien. Teść mówi, że dużo bardziej woli 20 letniego Mercedesa albo MAN niż nowego Solarisa. 

Nie wiedziałem o tych pracownikach, że tak tragicznie. To niedobrze w sumie, bo pokupili tego, szczególnie do Krakowa i to fajnie jeździ. Ale i tak wolę Autosana.

Co do umiejscowienia silnika, no może i lepszy jest dostęp, jednak zajmuje to kupe miejsca w kabinie pojazdu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Dokładnie. Ursus ma kilka grzechów na sumieniu, które zepsuły mu reputację. Gdyby byli bardziej skupieni na kliencie, to może teraz nie byłoby tak źle. Z drugiej strony żaden producent nie chce przyznawać się do błędu i zwala wszystko na klienta jak może. Tak jest w interesach, szczególnie jak krucho z kasą.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prekursor    2
Dnia 2.12.2018 o 21:41, XMK13 napisał:

Tak jest w interesach, szczególnie jak krucho z kasą.

Jak jest krucho z kasą to wyprowadza sie to co jeszcze zostalo.

Kupić logo za kilka milionów i w ciągu 5 lat zadłużyć na ponad 200.

Karol Z. jest ksztalcony w tym kierunku i właśnie postawił kropkę nad "i".

Gratulujemy! Powodzenia w nowej piaskownicy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5083

Wiesz co w tym jest najgorsze? 

Najgorsze jest to, że każdy musi/powinien dostać druga szansę. Ursus dostał druga szansę, niestety nie potrafil tego wykorzystać. 

A tutaj powrót, rozwój, ekspansja Ursusa na jednym obrazku

 

  • Like 1

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobrze to przedstawiłeś. Ursus to jak taka zapalka z tego filmiku, że jeszcze się "żarzy", ale może niebawem zgasnąć. A rezygnacji Zarajczyka że stanowiska prezesa nigdy bym się nie spodziewał.

Teraz wszedł na prezesa jakiś Tomasz Zagroda, zobaczymy, co on tam zmaluje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28671
19 minut temu, MARTINEZUrsus napisał:

Dobrze to przedstawiłeś. Ursus to jak taka zapalka z tego filmiku, że jeszcze się "żarzy", ale może niebawem zgasnąć. A rezygnacji Zarajczyka że stanowiska prezesa nigdy bym się nie spodziewał.

Teraz wszedł na prezesa jakiś Tomasz Zagroda, zobaczymy, co on tam zmaluje :)

może Zajarczyk z tylnego fotela będzie chciał kierować ursusem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    6297

Wymiana prezesa to kosmetyka. Takie niby nowe otwarcie. Świeży umysł, inne spojrzenie, program naprawczy, odcięcie się od błędów i wypaczeń poprzednika. Co wnosi? Ano uśmiech nowego prezesa. Zasoby i możliwości firmy pozostają bez zmian, Leży i kwiczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5083

Co robili? Podawali Arimr do prokuratury bo to wina dotacji bo rolnicy nie mają kasy na ursusy.

Dzisiaj byłem u dilera Ursusa.

Ursus 110 KM nie całe 4 tony.

Valtra 104 KM nie całe 6,5 tony!


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28671
20 minut temu, sumek666 napisał:

Co robili? Podawali Arimr do prokuratury bo to wina dotacji bo rolnicy nie mają kasy na ursusy.

Dzisiaj byłem u dilera Ursusa.

Ursus 110 KM nie całe 4 tony.

Valtra 104 KM nie całe 6,5 tony!

Jest jak jest, ale porównywanie ciągnika marki premium do ciągnika budżetowej marki to chyba nie na miejscu. To jakbyś powiedział że nowa Dacia Logan ma dużo słabsze fotele od nowej A6, niesłychane, i ten i ten nowy....

  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411
2 godziny temu, sumek666 napisał:

[...]

Dzisiaj byłem u dilera Ursusa.

Ursus 110 KM nie całe 4 tony.

Valtra 104 KM nie całe 6,5 tony!

 

2 godziny temu, sumek666 napisał:

O sprzęgle i podnośniku nie wspomnę nawet... 

A ile kosztuje ta Valtra? Z tego co kojarzę, to ze 2x tyle, co Ursus.

Ursus, jak na tą moc, jest oczywiście trochę za lekki, jednak można go dociążyć (110-ka na goło ma poniżej 4 ton). A o co chodzi ze sprzęgłem i TUZ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5083

 Ten diler ma Ursusa, Valtre i Fendta. 

Valtra od ok 280 tyś. 

O co chodzi? Suche sprzęgło. 

Brak EHR. Valtra ma podnośnik o udźwigu 7,8 t. Ursus nie byłby w stanie podnieść agregatu jaki ja chce kupić a moc do pociagniecia w zupelnosci by wystarczyla. 


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411
54 minuty temu, sumek666 napisał:

[...] Valtra od ok 280 tyś. 

O co chodzi? Suche sprzęgło. 

Brak EHR. Valtra ma podnośnik o udźwigu 7,8 t. Ursus nie byłby w stanie podnieść agregatu jaki ja chce kupić a moc do pociagniecia w zupelnosci by wystarczyla. 

Cena Valtry brutto? To i tak 100 tyś różnicy.

Suche sprzęgła nie są niczym dziwnym. Jeśli nie ma rewersu eh lub pełnego powershift, to sprzęgło suche jest normą i to w większych mocach również. Ursus C-3110 ma EHR. No i nie wiem ile może ważyć agregat do takiego ciągnika, żeby podnośnik go nie podniósł (zawsze można wziąć agregat zaczepiany).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj