Skocz do zawartości

Zdjęcie

Niekończąca się opowiesć


287 odpowiedzi na ten temat

#141 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 15 listopad 2009 - 22:37

Niekończąca się opowiesć Poco pisać głupoty, pokaż tu cenę 20 tys. za nową ładę
DOW-MAX oficjalny wyłączny importer samochodów LADA w Polsce

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Niekończąca się opowiesć Dzisiaj, 15:19
  •  

#142 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 listopad 2009 - 22:40

Niekończąca się opowiesć pisałem o samarze i 7mka (dla nie wtajemniczonych to ta podobno do dużego fiata czy poloneza ) może to kogoś zdziwi ale dalej to produkują ale trzeba to indywidualnie sprowadzać tak jak belarusy ;)

#143 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 15 listopad 2009 - 23:12

Niekończąca się opowiesć Więc która , do czego podobna?
No pewnie, bez gwarancji, bez serwisu, ale z cłem, a jak z homologacją. Najmniejszy silnik dostępny w 2105, 2107, 2108 to 1.6 Euro 3. Znalazłem - cena najstarszego modelu 2105, to ponad 15tys. zł po przeliczeniu z rubla, dolicz cło, akcyzę i inne opłaty.

#144 Share b0gdan

b0gdan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3102 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. chełmski

Napisany 15 listopad 2009 - 23:17

Niekończąca się opowiesć Strzał w 10 ;) Przecież też da się tym jeździć, mało się psuje ;)

#145 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 16 listopad 2009 - 00:20

Niekończąca się opowiesć

Należy się jakieś wyróżnienie dla autora tematu za najlepszy tytuł dla tematu o ciągnikach belarus.
ps. @Xemit sorki pomyliłem się te ceny to były z 86r, co nie zmienia faktu że belarus był tańszy od mf 255 bez kabiny, najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to że już w 86r sprzedawcy krytykowali mtz za toporność i przestarzałe rozwiązania, a mf to była przepaść w jakości i ergonomii ;) na pierwszym przeglądzie w POM-ie stały 3 popsute mtz na gwarancji a mechanicy tylko ku*wiali że co 2gi na gwraacji się psuje, nie to co mf-y ;)
Cała rozmowa sprowadza się do ekonomi, fakt jest trochę tańszy mtz ale ja wolał bym postawić chociażby na 5314 w wersjii agro gdyby tak trafić na jakiś mega rabat ;), ktoś inny postawi na fotona, czy zefira , to może nowy temat belarus vs foton co?

Ferdek,również dzisiaj następca 255 czyli 3512 kosztuje więcej jak Mtz 820 ,a 3514 jest droższy od ciągnika Mz952.3 .Ciągnik serii Mf dostał nową maskę ,zresztą porażająco piękną i nie bardzo wiem co jeszcze .Pozostała piłująca po bebechach kierownica i łomot bijący po uszach (ergonomia) ,a może ta dzwignia biegów jest tak ergonomiczna?,natomiast następca Mtz 82 ,ma inny most,zmodernizowaną skrzynię,poprawioną hydraulikę,inny most napędowy,kabinę,etc.Czy uważasz że Mf vel Ursus ze względu na wyższą cenę jest lepszy od takiego Mtz 952.3,czy dalej mechanicy są zdumieni legendarną trwałością tego Ursusa ,czy tez sprzedaż tego modelu kwitnie i Ursus przyjmuje na niego przedpłaty. Nie kolego Ferdku ,to jest jeszcze gorszy złom jak poprzednik 255 ,a upadek Ursusa to dowód na tą myśl techniczną zawartą w tym modelu.Prawdę mówiąc Ja wybieram najtańszego Mtz na stożku ,zamiast najdroższego Ursusa 3514.Zrobię nim więcej,lepiej i szybciej a za zaoszczedzoną kasę kupię Ładę.A na 5314 to ja ci nie radze stawiać,mimo ze krajowy kupić do niego manele równie łatwo jak do Hanomaga,o cenie i nedznych własnościach nawet nie wspominam.Mtz łyka takiego na dzień dobry.

#146 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 listopad 2009 - 08:28

Niekończąca się opowiesć Tutaj muszę przyznać Ci rację bo 3512 nie ma polotu do mf 255 wiadomo polska stal i wogóle, ale dzwignia od biegów w mf to majstersztyk, gdyby niewygodnie się przełączało to bym się wykończył, powiesz że się przyzwyczaiłem, ale tak ceniona prostota rozwiązań jest wdrożona w ciągnikach mf do perfekcji, natomiast mtz jest tak prosty że aż skomplikowany i na tym polega różnica, np. hamulce taśmowe w mf wspanaiłe bezawaryjne rozwiązanie ,czy dzwignia biegów z 1na R jak rewers, opuszczany do ziemi tylny dolny zaczep, precyzyjne i bardzo trwałe sprzęgło, a co ten ciągnik u mnie robi z ładowaczem to duży ciągnik z turem mialby co robić ;) no ale dużym w stodołach bel nie poukładam dlatego narazie jest jak jest i jescze d długie lata ferdek posłuży ;)

#147 Share qazi

qazi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4544 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 16 listopad 2009 - 08:48

Niekończąca się opowiesć taki rewers to i w 60 jest ;) ze o zetorach już nie wspomnę więc z tą ergonomią w 255 to chyba przesadzasz

#148 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 listopad 2009 - 09:08

Niekończąca się opowiesć o przepraszam w c 360 kazdy urwał chociaż by raz dzwignię od biegów i tak gładko nie wchodzą, w mf-ie poprostu przerzuca się dzwignią bez zadnego oporu, chwale tak mf-a bo w porównaniu doc 330 jest dla mnie dużo większy przeskok w ergonomi i komforcie ( a przecież to to samo wszystko mechanicznie) mniejszy przeskok jest już w porównaniu lambo do mf-a chcę tylko udowodnić ze jak na swoje lata mf był rozsądnie zaprojektowany ;) dlaczego w c 330 bez zgrzytnu nie przełączę z 4 na R a gdy zmieniłem pękniętą sprężynkę od wodzika to już wogóle masakra wyłamuje sobie rękę uderzając przedramieniem o deskę rozdzielczą a opór dzwigni jest duży (ale i tak mnie ojciec pociesza że jak nowa była było 3 razy ciężej) kiedyś ojciec wynajmował c 330 ( jak była nowa) na egzaminy nauki jazdy to dziewczyny na egzaminie nie dawały rady włączyć biegu, chciaż z kolei jak mama wspomina to jazda c 330 to była przyjemność w porównaniu z kolei do syreny 105!!! ;) i mażenia o samochodzie który tak lekko by się prowadził ja c 330 nie wpsominając już o mf ;)

#149 Share rino

rino

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 770 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawsko-pomorskie
  • Zainteresowania:Motoryzacja, Maszyny rolnicze

Napisany 16 listopad 2009 - 09:24

Niekończąca się opowiesć Ja nie wiem jeszzce mi sie w zyciu nie zdarzyło urwać dzwigni przy zadnym ciagniku(moze ja poprostu umie jeździć) W mtz tez jest zaczep opuszczany do samej ziemi nie tylko mf tak mialy ferdek, a dam sobie uciac głowe i wszystkie konczyny ze nie zrobisz turem swoim mf tyle co duzym np 80 konnym ciagnikiem z turem tak jak pisałes. I to z prostej przyczyny NIE DA SIE!!!

#150 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 listopad 2009 - 09:40

Niekończąca się opowiesć mf z łaodwaczem na tuz ( nie mam tura) rocznie przerzuca około 700-800 belek słomy i siana, ( od 2 lat nie zwozi z pól i łąk) ale od kilkunastu lat tylko mf to robił a więc zebrać z łąki przywieść zdjąć poukładać w sterty i stodoły, niektóre belki sprzęgło wciśnięte max obr i podnosi z trudem, do tego ładuje obornik z płyty a jest tego około 300 rozrzutników rocznie, no i duzym traktorem w stodole belek nie da się ułożyć ;)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Niekończąca się opowiesć Dzisiaj, 15:19
  •  

#151 Share qazi

qazi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4544 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 16 listopad 2009 - 09:45

Niekończąca się opowiesć o widzisz @Ferdek jednak nie każdy my mamy 2 60(no w sumie 55 i 3p) ale w żadnej od nowości ani razu dźwignia od biegów nie była urwana, a biegi też przełączają się lekko bez zgrzytów więc radzę nie uogólniać, bo np dla mnie lepiej jest jeździć 60 jak 255 więc nie uogólniajmy

#152 Share rino

rino

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 770 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawsko-pomorskie
  • Zainteresowania:Motoryzacja, Maszyny rolnicze

Napisany 16 listopad 2009 - 10:07

Niekończąca się opowiesć Sciagnijcie sobie program Google Earth wpiszcie Minsk, belarus, a w wyszukiwarce firm wpiszcie mtz zobaczycie fabryke o pow ponad 200 hektarow i nie mowcie ze belarus sie nie rozwija!!

#153 Share b0gdan

b0gdan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3102 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. chełmski

Napisany 16 listopad 2009 - 12:01

Niekończąca się opowiesć rozwija się rozwija ;)
wprowadzili EHR... Boscha
wprowadzili nowy przedni most... Carraro
wprowadzili nowe silniki... Deutz
jakieś jeszcze nowinki technologiczne?
Dobry ( jak za te pieniądze), ale tak naprawdę taki sam od zawsze ;)

#154 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 16 listopad 2009 - 12:13

Niekończąca się opowiesć Ferdku,Ursus 5314 o którym wspominasz kosztuje ok 100 tyś.Jest to ciągnik o mniejszej mocy od Mtz 82,podobnej mocy 5714 to wydatek blisko 110 tyś.Ciągnik ten ma tylko zbliżoną moc reszta tj.moment obrotowy ,wydajność hydrauliki 27l/min ;) ,udzwig podnośnika,mała liczba przełożeń,etc.nie daje temu ciagnikowi szans w porównaniu z Mtz.Wyobrażasz sobie pracę tego ciagnika z agregatem uprawowo siewnym o szer 3m lub czteroskibowym pługiem obrotowym?
Co do MF 255 to w dwuletnim ciągniku mojego sąsiada w roku 1989 korbowód wyleciał bokiem robiąc tzw.kopyto.Mimo iż ciągnik ten pracował na mniejszym areale od mojego Mtz ,to wymieniony silnik po kopytku był u niego robiony dwukrotnie,a zapewniam że sąsiad jest pedantem jeśli chodzi o dbałość.Mojego Mtz sprzedałem jako dziewicę,nie było w nim nic dotykane.Więc to różnie bywa z tą trwałością.
Ciągnik taki kosztuje dziś ok.70 tyś, a z napędem ponad 80,i musiał by mi Pan Bóg rozum odebrać by w ogóle pomyśleć o zakupie takiego nowego,zresztą Ursus przez te ceny dogorywa i dobrze mu za to.80 tyś zł to ponad 300 ton żyta lub 250t jęczmienia,kogoś tu poj****ło,i raczej jestem pewny że nie mnie.
Dla ciekawosci powiem że kupiony w 90 roku Bizon 56 ,już za czasów Balcerowicza,na wolnym rynku ,bez żadnej kolejki i przydziału kosztował 100 ton pszenicy lub 130t żyta ,zobacz jak to się ma do złodziei z Ursusa?
Kogo stać na zakup ciągnika 47 km?Myślę że gdyby produkcja ciągnika Dzik nie została przerwana ,to znając zapędy naszych ekonomów kosztował by z 40 tys ;) .W takim dobrobycie żyjemy.
Jeszcze poruszę aspekt norm euro które Mtz nie spełnia i musi się posiłkować technologią zachodnia.Malo mnie obchodzą normy euro jeśli są one okupione większym zużyciem paliwa i wyższą ceną sprzętu.Jak tak dalej pójdzie z cenami na produkty rolne ,wszyscy będziemy chodzić z gołymi d*pami i wtedy zapanuje prawdziwa ekologia.Palę w piecu 6 -8 ton miału,ileś tam opon by odstraszyć dziki,spal;am śmieci,walę chemie po polach a mam się przejmować tym czy euro jest 1 czy tez 4.Dzisiaj patrzę jak tu przeżyć ,nie dać się oskubać zapewnić dzieciom wykształcenie, a euro mam głęboko w d*pie.Zresztą tam gdzie to euro wymyślono środowisko naturalne jest dużo bardziej zniszczone niż u nas.Na pohybel eurokratom!!!
Pozdrawiam,bo nalała się woda i jadę pryskać jęczmień.

#155 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 listopad 2009 - 13:41

Niekończąca się opowiesć @Xemit jakbyś popyrkotał cały dzień wjeźdzając i wyjeżdzając do stodoły czy obory to byś docenił to euro bo jak wjeźdzam do stodoły c 330 żeby wyjąć kilka belek siana to wstrzymuje oddech ;) bo bym się udusił, różnież dziękować mogę za wyższe normy spalin dla producentów ciężarówek bo gdyby odbierała mleko cysterna z euro 1 to kierowca zaczadział by przy 4tym odbiorze he he,
5314 to tylko w wersji agro i na niezły rabat można liczyć za 80 pare tyś można kupić poprostu taki ursus bardziej pasuje do łąk a belarus do pola i tylko takie z naszych sporów wnioski wyciągnąć można ;) No cóż to że doliczono 22% watu do maszyn i stal podrożała to inna sprawa ;)

#156 Share lukiANDmarcin

lukiANDmarcin

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 84 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:warmińsko-mazurskie

Napisany 16 listopad 2009 - 14:44

Niekończąca się opowiesć @Ferdek07 czemu nie masz żadnych zdjęc w galerii tego twojego sprzętu?

#157 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 16 listopad 2009 - 14:55

Niekończąca się opowiesć Wrzucanie zdjęć do galerii nie jest obowiązkowe ;) i nie tylko Ferdek tego nie robi. Skromność poprostu ;)

912 to wierzcie mi -żaden powód do dumy i dla producenta i własciciela.

Intrygujące stwierdzenie :) Nie żebym sie z tym jakoś bardzo nie zgadzał ale w czym że omawiany tu ekstraligowy MTZ tak znacznie przewyższa 912? W domyśle konkurencyjny model 80. Legendy o przetapianych radzieckich czołgach jakoś do mnie nie trafiają ;)

#158 Share lukiANDmarcin

lukiANDmarcin

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 84 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:warmińsko-mazurskie

Napisany 16 listopad 2009 - 15:06

Niekończąca się opowiesć no chyba wiadomo że nie obowiązkowe ale by mógł wstawic tego swojego niezawodnego lamborghini:)

#159 Share b0gdan

b0gdan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3102 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. chełmski

Napisany 16 listopad 2009 - 15:08

Niekończąca się opowiesć @ Mirasek Jestem zdruzgotany, odarłeś moje marzenia ze złudzeń ;( Ja myślałem że to najprawdziwsza prawda ;)
@lukiANDmarcin kolega Ferdek jak nikt inny zdawał na bieżąco relacje z zalet i wad swego Lambo, tak że ja widzę go oczyma wyobraźni i nie potrzebuję zdjęć ;)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Niekończąca się opowiesć Dzisiaj, 15:19
  •  

#160 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 listopad 2009 - 15:12

Niekończąca się opowiesć Biorąc pod uwagę jakość radzieckiej stali to niekoniecznie MTZ-etowi wychodziło to przetapianie na zdrowie-no chyba że w pancerzu utkwiła wystarczająca ilość niemieckich odłamków Dodany obrazek .


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy