marka

Members
  • Ilość treści

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O marka

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Dzień dobry Owszem jeżdżą i namawiają do skorzystania z usługi oczywiście całkowicie darmowej i jeżeli są firmy które wiedzą jak to zrobić żeby wilk był syty i owca cała to mamy tu jak na mój gust ze zwykłym wyłudzeniem. A poza tym ja już podpisywałem taką umowę ,ale wśród wielu podsuniętych do podpisu kartek w porę dostrzegłem taką oto perełkę w której to wykonawca usługi łaskawie wyraża zgodę na zapłacenie przez zamawiającego 20% kwoty kosztów netto oraz podatku vat od całkowitej wartości brutto (całość patrz załącznik). Na moje pytanie co to, panie zabrały ..... w troki i tyle je widziałem.
  2. ZIMA TRZYMA więc i problem z opalaniem się pojawił a polega on na tym ze kontrolka świecy w kabinie zapala się dopiero jak ciągnik odpali i to dopiero jak wejdzie na wyższe obroty....świeca do wymiany czy może jakiś kabelek nie łączy ?
  3. marka

    Niekończąca się opowiesć

    Sprawdziłem na zegarze elekrtonicznym w czasie orki 1 mtg ~ 1 godzinie zegarowej.
  4. marka

    Niekończąca się opowiesć

    No i włożyłem kij w mrowisko, wcale nie twierdzę że to zły ciągnik tylko spotkało mnie kilka awarii nie awarii które są tak straszne że aż mogą śmieszyć zwłaszcza że wentylator i świeca nie działały z powodu przepalonego bezpiecznika który nie wiem za co odpowiada gdyż według oznaczeń bezpiecznik od wentylatora jest dwie pozycje dalej a nad przepalonym widnieje ikona podnośnika. Wymieniłem wszystkie bezpieczniki z przezroczystą obudową tak żeby bezproblemowo było widać przepalony drut cdn.
  5. Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
  6. marka

    mtz nie odpala

    Oczywiście że bezpiecznik w przełączniku 12/24V a co gorsza ja ten bezpiecznik pół roku temu oglądałem i nic nie było widać że jest przepalony, tyle dobrego że w tym tygodniu to już druga bzdurna awaria jaką dało mi się usunąć.
  7. marka

    mtz nie odpala

    Nic dodać nic ująć sam też zauważyłem ten problem na razie ratuje się prostownikiem , ale ile można ,a po za tym co oznacza czerwona lampka na wskaźniku ładowania w instrukcji jest tylko opis 'kontrolka zewnętrznego ładowania.
  8. marka

    Nie da się włączyć WOM w MTZ

    kulka była która odkręciła się od przełącznika regulacji pozycyjne siłowa podnośnika i wpadła pod dźwignię womu a że widoczność jest tam żadna to dopiero jak odkręciłem blachę w podłodze do wlewu oleju na tylny most dojrzałem powód blokowania dźwigni a ja już się szykowałem do operacji na otwartym żołądku czyli rozjechania całej skrzyni ...
  9. marka

    Nie da się włączyć WOM w MTZ

    No i problem rozwiązałem sam ,jak mi przejdzie nerwa , pozbieram klucze to opiszę.
  10. marka

    Nie da się włączyć WOM w MTZ

    Z przodu siedzenia jest otwór w podłodze do przełącznika sterowania podnośnika na regulację siłową lub pozycyjną oraz pokrętło szybkości reakcji obok jest wyżej wzmiankowana dźwignia w starszych typach jest krótka tak że ją ledwie widać w nowych jest wyprowadzona nad podłogę a przełącznik 540/1000 znajduje sie pod ciągnikiem bliżej tarczy sprzęgła
  11. marka

    Nie da się włączyć WOM w MTZ

    Witam po raz pierwszy na tym forum i mam nadzieję że będę to czynił rzadko ,gdyż popełniłem tę "głupotę "i kupiłem belarusa 820 rocznik 2008 i mam pierwszy problem z wom, nie mogę go włączyć wajchą znajdującą się pod siedzeniem czyli obroty zależne lub niezależne a dokładnie po przyłożeniu dość dużej siły udaje mi się załączyć wałek ale jak puszczę dźwignię zostaje ona wyrzucona z powrotem wygląda to jak by miała za mały skok .Miał ktoś taki problem ,zna rozwiązanie ,proszę o pomoc
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.