marka

Members
  • Ilość treści

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O marka

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. jak widzę wskazówki wypadły z gniazd, ja rozebrałem licznik , niestety niema ograniczników minimum więc wkładamy je na wyczucie i dlatego obecnie mój wskażnik temperatury porusza się tylko po żółtym polu w domyśle pole zielone oznacza że płyn się gotuje przy składaniu uszczelniłem wszystko sylikonem na razie jakość działa
  2. Dzień dobry Owszem jeżdżą i namawiają do skorzystania z usługi oczywiście całkowicie darmowej i jeżeli są firmy które wiedzą jak to zrobić żeby wilk był syty i owca cała to mamy tu jak na mój gust ze zwykłym wyłudzeniem. A poza tym ja już podpisywałem taką umowę ,ale wśród wielu podsuniętych do podpisu kartek w porę dostrzegłem taką oto perełkę w której to wykonawca usługi łaskawie wyraża zgodę na zapłacenie przez zamawiającego 20% kwoty kosztów netto oraz podatku vat od całkowitej wartości brutto (całość patrz załącznik). Na moje pytanie co to, panie zabrały ..... w troki i tyle je widziałem.
  3. ZIMA TRZYMA więc i problem z opalaniem się pojawił a polega on na tym ze kontrolka świecy w kabinie zapala się dopiero jak ciągnik odpali i to dopiero jak wejdzie na wyższe obroty....świeca do wymiany czy może jakiś kabelek nie łączy ?
  4. Sprawdziłem na zegarze elekrtonicznym w czasie orki 1 mtg ~ 1 godzinie zegarowej.
  5. No i włożyłem kij w mrowisko, wcale nie twierdzę że to zły ciągnik tylko spotkało mnie kilka awarii nie awarii które są tak straszne że aż mogą śmieszyć zwłaszcza że wentylator i świeca nie działały z powodu przepalonego bezpiecznika który nie wiem za co odpowiada gdyż według oznaczeń bezpiecznik od wentylatora jest dwie pozycje dalej a nad przepalonym widnieje ikona podnośnika. Wymieniłem wszystkie bezpieczniki z przezroczystą obudową tak żeby bezproblemowo było widać przepalony drut cdn.
  6. Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
  7. Oczywiście że bezpiecznik w przełączniku 12/24V a co gorsza ja ten bezpiecznik pół roku temu oglądałem i nic nie było widać że jest przepalony, tyle dobrego że w tym tygodniu to już druga bzdurna awaria jaką dało mi się usunąć.
  8. Nic dodać nic ująć sam też zauważyłem ten problem na razie ratuje się prostownikiem , ale ile można ,a po za tym co oznacza czerwona lampka na wskaźniku ładowania w instrukcji jest tylko opis 'kontrolka zewnętrznego ładowania.
  9. kulka była która odkręciła się od przełącznika regulacji pozycyjne siłowa podnośnika i wpadła pod dźwignię womu a że widoczność jest tam żadna to dopiero jak odkręciłem blachę w podłodze do wlewu oleju na tylny most dojrzałem powód blokowania dźwigni a ja już się szykowałem do operacji na otwartym żołądku czyli rozjechania całej skrzyni ...
  10. No i problem rozwiązałem sam ,jak mi przejdzie nerwa , pozbieram klucze to opiszę.
  11. Z przodu siedzenia jest otwór w podłodze do przełącznika sterowania podnośnika na regulację siłową lub pozycyjną oraz pokrętło szybkości reakcji obok jest wyżej wzmiankowana dźwignia w starszych typach jest krótka tak że ją ledwie widać w nowych jest wyprowadzona nad podłogę a przełącznik 540/1000 znajduje sie pod ciągnikiem bliżej tarczy sprzęgła
  12. Witam po raz pierwszy na tym forum i mam nadzieję że będę to czynił rzadko ,gdyż popełniłem tę "głupotę "i kupiłem belarusa 820 rocznik 2008 i mam pierwszy problem z wom, nie mogę go włączyć wajchą znajdującą się pod siedzeniem czyli obroty zależne lub niezależne a dokładnie po przyłożeniu dość dużej siły udaje mi się załączyć wałek ale jak puszczę dźwignię zostaje ona wyrzucona z powrotem wygląda to jak by miała za mały skok .Miał ktoś taki problem ,zna rozwiązanie ,proszę o pomoc
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.