Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
daron64    4258

Jakiś czas temu przestała mi wchodzić 2-3. Tak jakby w ogóle nie było tam biegów,  lewarek  w ogóle nie szedł ani do przodu,  ani do tyłu,  tak jakby coś go blokowalo(nie było żadnych zgrzytow) .  Reszta biegów bez problemu. Zdjalem wczoraj pokrywę i wszystko wygląda ok. Wyjąłem wodziki,  są całe. Tryby całe,  luzu na walkach nie ma. Założyłem wodziki spowrotem i niby chodzi, ale  4 -5 lekko się przesuwa,  1-R ok,  A 2-3 wejdzie na jeden bieg,  to na drugi jakby go coś blokowalo (jak ruszę wałkiem to wchodzi). 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ciaastus    67

Jak dostaje sie woda do skrzyni lub mostu w c 360? Robilem mala naprawe i mechanik powiedzial ze mam olej z woda. Rzeczywiscie byl szaro-brazowy i metny jak z woda. Wymienilem ale skad ta woda? Ktoredy sie dostaje? Ciagnik garazowany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Borekk17    890

są dwie opcje albo od  baaaardzo dawna nie wymieniłeś oleju w skrzyni tylko dolewales co popadnie

albo podczas mycia  

albo w jakiejś maszynie był taki syf i się pomieszało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Naliczyłem trzy . xD

No kilku by tu sąsiada życzliwego obwiniła .:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackob1997    249

@ciaastus ja bym obstawiał tą opcję ktorą sugeruje @Borekk17 a mianowicie bardzo dawno nie wymieniałeś oleju w skrzyni albo któregoś razu zamiast oleju wlałeś wodę i potem zdziwienie że w skrzyni jest woda z olejem:ph34r:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ciaastus    67

Rzeczywiście od kilkunastu lat olej był tylko dolewany.  Ale wody nie leje do skrzyni ;-)

A podczas mycia to gdzie mógłby ewentualnie się dostać? Na co zwrócić uwagę i tam nie chlapać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackob1997    249
25 minut temu, ciaastus napisał:

Rzeczywiście od kilkunastu lat olej był tylko dolewany.  Ale wody nie leje do skrzyni ;-)

A podczas mycia to gdzie mógłby ewentualnie się dostać? Na co zwrócić uwagę i tam nie chlapać?

Wg mnie tylko przez okienko w skrzyni (ten otwór co się sprzęgło skręca i kąt wtrysku ustawia ) mogłaby by się woda dostać i innej możliwości nie widzę osobiście

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Nie ma takiej możliwości . Pomyśl zanim napiszesz .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

jedyna opcja to nieszczelności od góry, czyli dźwignia biegów i obie na deklu, choć i tam litrami nie poleci


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychc360    39

Czy pokrywa skrzyni od c-360 bedzie pasować do c-355? pytam bo przymierzam się do zakupu a w pokrywie od 355 miarka do oleju i wlew osobno a w c-360 juz nie

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

w c-4011 był wlew i miarka osobno.w c-355 i c360 razem tak czy siak będzie pasowało 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    1120

Ja w c360 mam pokrywe razem miarke i wlew a nie ma schematu biegow oraz korpus niebieski wybite 1975

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychc360    39

no to u mnie tak samo niebieska skrzynia 1974 rocznik bez napisow tylka jakis taki znak w ksztalcie trojkata i wlasnie osobno miarka i wlew

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154
2 godziny temu, Adi96 napisał:

w c-4011 był wlew i miarka osobno.w c-355 i c360 razem tak czy siak będzie pasowało 

początek produkcji 355 musiał mieć wlew i miarkę, skoro są takie dekle, te od 4011 miały jeszcze gwint do dźwigni hamulca


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

oczywiście że będzie, w końcu odlew skrzyni ten sam, ba nawet od zetora 2011 i pochodnych powinna spasować, tylko patrz aby obudowa dźwigni biegów nie była odlana razem z pokrywą, bo w którymś modelu tak było

Znalezione obrazy dla zapytania dekiel skrzyni biegów zetor


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    1120
3 godziny temu, krzychc360 napisał:

no to u mnie tak samo niebieska skrzynia 1974 rocznik bez napisow tylka jakis taki znak w ksztalcie trojkata i wlasnie osobno miarka i wlew

 

Wszysko sie zgadza tylko ten znak trojkata tylko mam razem miarke i wlew ciagnik ma rok budowy 1976 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackob1997    249

U mnie w ursusie też niebieska skrzynia była oryginalnie ale została przemalowana,są w kilku miejscach przebicia i widać niebieski lakier.Ps zdjęcie sprzed ponad pół roku 

ursus c4011 skrzynia.jpg

Edytowano przez jackob1997

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackob1997    249
2 minuty temu, mf362 napisał:

Co tak sie poci ta skrzynia ? I kolumna kierownicza ? :)

kolumna i skrzynia (niestety) dobrze że się tylko poci,to w niedługim czasie będzie ogarnięte wszystko.wcześniej to był dramat,głównie na silniku (wycieki z pokryw zaworowych,pompie wtryskowej (spust oleku,łączenie pompy zasilającej z korpusem pompy wtryskowej),kraniku paliwa i spuście oleju z silnika ale ogarnąłem temat i póki co sucho.Ale w ostatnim czasie doszedł nowy problem,a mianowicie olej w kolektorze wydechowym (wina zapieczonych pierścieni) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sybiuszek24    21

Witam mam mały problem dałem nawy zatrzask na biegi 1i R i nie wbije  tego biegu jak ten zatrzask odkrece to biegi chodzą normalnie jakiś większy problem miałem pokrywę zdjąć ale najpierw doradzę się 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Rozkręcić zatrzask i skróc sprężynę o jeden pierścień albo połóż podkładkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackob1997    249

@sybiuszek24 zrób tak jak @Alamo radzi czyli rozkręć zatrzask,połóż podkładkę,tylko z umiarem,bo jak dasz za dużo to biegi mogą wyskakiwać pod obciążeniem a zatrzaski powinny być tak wyregulowane żeby biegi wchodziły płynnie ale i żeby nie wyskakiwały 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Cezar81
      Pod uwagę biorę :
      https://www.olx.pl/oferta/ciagnik-rolniczy-same-rubin-150-CID757-IDzM5um.html
      nowy świeżo zamieszczony i z wyglądu mało sponiewierany, zastanawiam się również nad:
      https://www.olx.pl/oferta/case-cvx-130-tuz-sprowadzony-CID757-IDzFYYG.html
       
      nad którym lepiej się zastanowić - do końca miesiąca muszę coś wybrać więc dla mnie zabawa się skończyła, będę bardzo wdzięczny na wszelkie rady
       
      Ewentualnie https://www.olx.pl/oferta/mccormick-xtx-185-xtra-speed-sprowadzony-orginal-mtx-tylko-5000-godzin-CID757-IDzFAnf.html
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj