Rafiiiiiiiiii

Problemy z ukladem kierowniczym

Polecane posty

seweryn20    825

kalamitki znajdziesz na zwrotnicy jak poszukasz. są w widocznym miejscu. a jeśli chodzi o sprzęgło to nie trzeba nic rozbierać. pierwsze trzeba ustawić łapy na docisku sprzęgła. pierwszy stopień na 4 mm a drugi na 10. ale dla twojego dobra niech ci to zrobi ktoś kto się zna. bo pisząc jest to trudne do wyjaśnienia. a zwrotnica to to na czym przednie koła obracają się do skrętu w prawo i lewo.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafauc360    0

A jesli chodzi o te zwrotnice to ja wiem gdzie to jest i jak wygląda po prostu nie wiedziałem jak sie to nazywa dzięki ci wiem gdzie są te kalamitki bo ostatnio jedna wkręcałem nową bo jej nie było wcale.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drejsyk    0

Jeszcz raz wruce do łożysk oporowych na samym dole jest grubsza obudowa tam znajdujom sie te łożyska jesli tam nie działajom prawidłowo to smarowanie nic nie pomoże po tych objawach co pisałes to wiem że nie działajom prawidłowo albo ktoś wmontował zwykłe podkładki i jest bardzo duże tarcie dlatego jest ciężko kręcic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafauc360    0

Dzieki Wielkie jak podczepiłem tawotnice to smar wyciska się właśne tam na dole czy tam powinno być a jak sprawdzić bez wielkiego rozbierania czy tam są łożyska czzy ich nie ma ??

 

JAk by ktoś miał tą książke zeskanowaną to proszę o link bo nie moge jej znależć mam tylko katolog części a potrzebuje ta z instrukcja napraw itd...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3007

jakie lozyska w zwrotnicy?tam sa 2 tuleje mosiezne,zreszta jak by byly wyrobione to by bilo kolami i byl duzy luz

moim zdanie problem jest w przekladni kierowniczej-poluzuj regulacje lozyska[z boku przekladni sruba na srubokret,blokuje sie nakretka] lub wyciag przekladnie i rozbierz-moga byc lozyska rozwalone[brak oleju] lub byl za duzy luz i ktos nawkladal podkladek dystansowych i slimak sie blokuje


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafauc360    0

Nadal mam problem z tą sprężynka pedału gazu po prostu jej nie mam nie widzę jej a szukałem w książcę jest narysowana ale gdzie ona jest to nie widać a pytanie do tych co wiedzą jak ona wygląda i gdzie jest widać ją gołym okiem czy gdzieś jest ukryta ?

 

Czy to jest taka sprężyna http://www.agrofoto.pl/forum/uploads/12336...8_44_275538.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andre6704    0

Może ktoś zauważł że po wymianie przednich opon zmienia się siła kierowania.Lżejszemu kierowaniu najlepiej służą opony z drobniejszym podłużnym bieżnikiem i ważne by ten bieżnik po obwozie mniał jak najwięcej nacięć,czyli przepustów.Do tego jakby jeszcze opona była w podstawie trochę zaokrąglona to kierownica będzie chodziła prawie jak ze wspomaganiem.przerobiłem ten temat swoim ciągniku .POza mechanicznymi usterkami ważne też by koł nie były rozbieżne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
360P    4

Tu masz link do strony ze sprężynami wszelakiego rodzaju. Znajdziesz tam sprężyne pedału gazu ale do C-330. Z tymże do C-360 jest taka sama, więc nie ma problemu.

 

http://www.metalpol-sj.pl/drukuj.php?typ=1


"(...) Idź wyprostowany wśród tych co na kolanach, wśród odwróconych plecami i obalonych w proch.(...) Bądź wierny. Idź" Z.Herbert

Rolnictwo - w służbie ludzkości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3007
Na dole zwrotnicy jest kulkowe łożysko oporowe,

albo mnie pamiec zawodzi albo w 3p nie ma, bo robilem zwrotnice w lecie i nie pamietam zeby bylo


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal191    1

W moim c 355 tez ciężko się kręci kierownicą. Wymieniłem wszystko co możliwe w przodzie oprócz tego ciężkiego wspornika i nic. W tamtym tygodniu wymontowałem kolumnę kierowniczą. Po rozebraniu na części okazało się, że padło łożysko w górnej części obudowy (bodajże 31306). Wymieniłem oba łożyska (na górze i na dole). Po zamontowaniu okazało się, że dalej się kręci ciężko :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: .

Zastanawia mnie jedna rzecz. Na dole obudowy kolumny są podkładki dystansowe, które ustawiają luz na łożyskach. Ile tych podkładek jest u was? Może przez sporą ich ilość za mocno są ściśnięte łożyska i dlatego ciężko się kręci?

Dodam jeszcze, że wszystko mam regularnie smarowane i poziom oleju wg. książki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

żeby ustawić luz na łożyskach stożkowych musisz wyjąć wszystkie flaki i dodając lub ujmując podkładek składać z samą śrubą. tak długo próbować żeby kierownica chodziła lekko nie mając luzów. jak dojdziesz ile ma być podkładek to mozesz składać na gotowo.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal191    1

Wszystko się zgadza. Tylko jak złożę kolumnę to chodzi lekko, a jak zamontuje to już jest ciężko. Patrzyłem u kolegi, aon ma jeszcze okrągłą oś i kręci się lekko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

trudno określić co by to mogło być nie oglądając tego. sprawdz dokładnie te łożyska czy nie zaciskają się gdy montujesz kolumnę na podstawę. i na pewno zwrotnice mają na to duży wpływ. tulejki jak są wyrobione to teoretycznie nie powinny stawiać oporu puki mają świeży smar łożyska oporowe znów gdy uniesiesz przód... będzie szło lekko a gdy opuścisz to ciężko bo to właśnie na nich wspiera się ciężar ciągnika.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafauc360    0

Kupiłem sprężyne gazu tylko gdzie ją założyć jak ma ktoś foto tto proszę was bardzo nawet jak ją widać gdzieś czy jak wszelkie wskazówki aą dla mnie ważne.

 

Przepraszam ze to w jedny temacie to wszystko ale po co zakładac 3,5 tematów na takie pierdoły.

 

 

Wiec tak porobiłem to i owo i nie jest źle z tym układem kierowniczym lekkie regulacje smaroowania i jest lepiej.

 

Teraz pomóżcie miz tą sprężynką bo nie am zielonego pojęcia gdzie ona mogła by być ja u siebie jej nie mam w ogóle przejrzałem wszystko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian3p    24

Z prawej strony przekladni kierowniczej(siedzac w ciagniku) masz srube zabespieczona nakretka. Luzujesz nakretke i wrekasz srube tak aby znikna luz(tak wyregulujesz luz miedzyzebny przekladni). Jesli taka regulacja nie pomoze to zdejmujesz kierownice, odkrecasz gorna pokrywe przekladni wyjmujesz te blaszki, lub dodajesz podkladki pod lozysko. Jesli w ukladzie beda dalej luzy to musisz wymienic zurzyte przeguby.


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bizonbs    4

Wczoraj wójek zwoził okrągłe bele i łądował je turem C-360. No i sprawa wyszła taka że kolumna mu się zatarła... Jaka może być cena nowej kolumny? Chodzi mi o oryginalną bo podróba nie wchodzi w temat :)


Instalacje techniczne: monitoringi, alarmy / Obsługa sieci, serwerów polityk bezpieczeństwa.  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasx21    165

a poco kupować nową, w starej powymieniać łożyska i będzie chodzić. Dzień roboty i po krzyku.


Kupie trzeci korpus do pługa rabewerk specht

Kupie pług 3 skibowy rabewerk lub krone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bizonbs    4

kupił już całą kolumnę. dał 1199 zł!!! ale kręci się ładnie :D Dzięki za pomoc


Instalacje techniczne: monitoringi, alarmy / Obsługa sieci, serwerów polityk bezpieczeństwa.  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomekxx1
      Witam. Ostatnio postanowiłem założyć do swojego ciągnika wspomaganie złożone własnoręcznie. Wspomaganie zostało skompletowane z orbitrola i siłownika od bizona oraz pompy hydraulicznej od C-330. Podczas gdy kręcę kierownicą kompletnie nie idzie ukręcić. Kręci się tak jakby coś w środku blokowało, czuć lekkie przeskakiwanie. Podczas kręcenia w prawo słychać również z pompy dźwięki jakby coś tarło, chrympało czy jak by to nazwać. Co może być winne w takiej sytuacji?
    • Przez pronarek
      Mam prośbę chcę przerobic w swojes sześćdziesiątce układ kierowniczy
      na orbitol albo inny , byle by się lekko kręciło jak ktos ma pomysł albo jakieś fotki
      takiej przerobki prosze wyslijcie.
    • Przez PaweLisowicz
      Witam. Chciałbym dać do remontu kolumnę kierowniczą od c-360. Potrzebuję informacji jaki mniej więcej jest koszt części. Zauważyłem że kierownica ma luz przód-tył, luz  1/5 obrotu i ta obudowa kierownicy ( połączona gumową osłoną na zdj) lata sobie góra dół. Daje kilka zdjęć.



    • Przez Mateusz320
      Witam już dwa razy uszczelniam śrubę likwidującą luz kolumny jest tam oring w sklepie z częściami dał mi oring założyłem nowy i dalej wyciek może ktoś zna odpowiedni rozmiar oringu lub inny sposób na uszczelnienie?

    • Przez Agra
      Potrzebuję wymienić uszczelniacz kolumny kierowniczej ten który  jest pod ramieniem głównym.
      Czy jest szansa na wymianę beż zdejmowania kolumny.
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj