Skocz do zawartości
Rafiiiiiiiiii

Problemy z ukladem kierowniczym

Polecane posty

Witajcie mam taka prośbe o przekazanie mi wskazówek na temat jak wyeliminować luzy w kierownicy????

Kiedy krence kierownicą musze przynajmniej 2 obroty zrobić zeby zaczeła skrencać??

Kierownica sie unosi i opuszcza jest tam straszny luz i chodzi na boki prawa>>lewa...Czy ktoś to naprawiał???I wie co i jak???Bardzo prosze o wskazówki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jktuning    18
Witajcie mam taka prośbe o przekazanie mi wskazówek na temat jak wyeliminować luzy w kierownicy????

Kiedy krence kierownicą musze przynajmniej 2 obroty zrobić zeby zaczeła skrencać??

Kierownica sie unosi i opuszcza jest tam straszny luz i chodzi na boki prawa>>lewa...Czy ktoś to naprawiał???I wie co i jak???Bardzo prosze o wskazówki

No tak dwa dni temu to samo miałem. a więc tak prawdopodobnie pękły ci łożyska stożkowe w kolumnie kierowniczej od wałka kierownicy albo się już rosypały. jeśli ten luz powstał odrazu to pękły a jeśli z biegiem czasu to się rosypały

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jktuning    18
2 łożyska zmiażdzone :D

Założysz nowe i pojedziesz dalej tylko pamiętaj o podkładkach dystansowych pod pokrywę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafauc360    0

Witam jestem tu nowy posiadam c360 mam problem chodzi o to że dośc cięzko sie kreci u mnie kierownicą mój dziadek ma taką samą 60 i u niego o wiele lżej sie kręci nie ma wspomagania jak by co ja też nie mam.

 

Czy da sie to jakaoś choćby lekko jakoś naprawić nie wiem czy się coś smaruje czy jak czekam na wasze pomysły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Kto smaruje ten jedzie. Posmaruj końcówki, zwrotnice, sprawdź olej w przekładni, uzupełnij powietrze w przednich kołach i daj znać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tadeusz1212    2

Tak jak mówi kolega, do innego rozwiązania nie widze... A jakie masz opony z przodu ? Bo ja mialem kiedys od żuka to własnie na nich sie bardzo, bardzo ciężko kręciło...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafauc360    0

Jakie końcówki i zwrotnice powiedzcie gdzie to jest i jak to się smaruje jak napiszecie to dam rade sory nie jestem tak obeznany jak wy powietrze w kołach jest okej opony to orginalne ursusowskie felgi też.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
talek48    0

yyyy..to maze dasz tate do pogadania...albo jego sie spytaj heh

poprostu wes tawotnice i przesmaruj wszystkie kalamitki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafauc360    0

Kalamitki mam z przodu po 2 na jedną stronę to te smarowałem ale to abardzo nic nie dało gdzie są jeszcze jakieś ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
talek48    0

z przoru masz wiecej...3albo 5 chyba..nie pamietam zreszta...

sprawdz caly uklad kierwniczy...od poczatku do konca...wyczysc jesli jest zabrudzone lub zablocone i sprawdz czy czasem jakas nie jest wykrecona i jej brak...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafauc360    0

A czy zdejmując kierownice da rade coś tam nasmarować żeby było lżej ?? Bo kiedys czytałem na forum i tak ktoś tu pisał chyba ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak smarowanie niepomoze to rozbiez kolumne ,umnie tak bylo ze ciezko chodzila i po rozebraniu wymniana lozysk dwoch i teraz niema problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
talek48    0

najpierw niech sprawdzi wszystko co ma na wierzchu(kalamitki, przeguby, cisnienie w kolach...) bez rozbierania a potem patrz w srodku...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

przeguby niemają nic wspólnego z ciężkim kierowaniem się

a powietrze chyba widzi gościu że jest

lub że go niema

kolumna

napewno

a nie skrzypi Ci przy skręcaniu??

pod kierownicą???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafauc360    0

Zbieżność jest też dobra :)

 

Powiem ci tak jak by lekko ale nie wiem czy to można nazwać skrzypieniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Belarusik    1

Witam:) mówisz że ciężko ci sie kręci kierownicą rozbierz kolumne kierowniczą i zobacz czy sie nie zerwał gwint wewnetrzny na szpilkach:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    290

U mnie w 60 też czasami ciężko kręci się. Ale po nasmarowaniu wszystkich kalamitek (dokładnie chyba 4) jest lepiej i to dużo. No i dosyć często je smaruj. Jak często jeżdżę to raz na tydzień je smaruje i jest o niebo lepiej. A jeżeli to nie pomaga to chyba niestety czeka cię rozebrać kolumnę kierowniczą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Piotrrek
      witam
      remontuje moją c 360 i kupiłem sobie do niej kierownice bo stara mi się nie zabardzo podobała , chcaiłem ją zmienić.
      Odkręciłem główną śrube wraz z zawleczką ,
      moje pytanie jest takie;
      jak odkręciłem tą śrube to kierownica ani drgnie , czy coś jeszcze ją trzyba ? czy tylko to miejsce się zapiekło i trzeba na chama ?
    • Przez francuz6666
      Jak wymienić łożyska na wałku kierowniczym w ursusie 360? (przekładnia ze spawaną rurą)
    • Przez pronarek
      Mam prośbę chcę przerobic w swojes sześćdziesiątce układ kierowniczy
      na orbitol albo inny , byle by się lekko kręciło jak ktos ma pomysł albo jakieś fotki
      takiej przerobki prosze wyslijcie.
    • Przez apokalipto
      Mam pytanie w swoim 3p mam wspomaganie z koła rozrządu i od jakiegoś czasu wyrzuca mi olej przez kolumnę kierowniczą. co może być przyczyną ? orbitrol nieszczelny czy co ? trzeba go wymienić ?? czy regenerować.  dodam że całe zegary są mokre od oleju.
    • Przez mateusz1151010
      Witam, jestem nowym na forum i potrzebuje informacji, jakie wspomaganie kupić do Ursusa c 360 3p ? Jest wiele rozwiązań, ale które jest najmniej awaryjne ? Może ktoś zakładał i orientuje się w temacie. Proszę o pomoc bo nie widzi mi się wydać ponad 2 tyś za coś z czego mogę tak do końca nie być zadowolonym, bo po prostu będzie się np.: często psuło.  Wiem że są tematy związane z Ursusem c 360 ale z tego co się orientuję to ma znaczenie podczas kupna jaki jest silnik.
      Z góry wielkie dzięki
×