dawid2009

Nowa seria ciągników John Deere 5M

Polecane posty

MDSikor    6

Przód 340/85R24, tył 420/85R34 siedzenie pneumatyczne jest za dopłatą.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristaps    9

Dzięki. To za szerokie nie są jak na 90km.


,,Unia Europejska jest instrumentem Niemieckiej hegemonii w Europie.'' Margaret Thatcher

Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Niby tak-ale (i tu zacznę bronić tego rozmiaru :D )-mam też takie w swoim ciągniku-co prawda ciągnik ma parę koni mniej-i dzięki takiemu rozmiarowi oprócz prac wszelakich mogę wykonywać też prace w których szersze ogumienie jest niemile widziane tj. opryski.

Oprócz rozmiaru ogumienia (teoretycznego) trzeba też patrzeć na jego rzeczywiste rozmiary-gdy kupowałem swój ciągnik miałem do wyboru Pirelli, Firestone i Goodyeara-mimo tych samych teoretycznych wartości rozmiarów w praktyce opony różniły się szerokością jak dzień z nocą-wybrałem Goodyeara DT 806 i w dalszym ciągu (a minęło ponad sześć lat ) jestem zadowolony-ciężko znaleźć pracę w której tej oponie zabrakłoby trakcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davido    28

Zgłaszał ktoś z Was albo były jakieś akcje serwisowe na te sworznie na odciągach bocznych, te co łącza odciąg z ramionem tylnego tuza? Bo nie wiem czy zgłaszać na serwis, czy dać sobie z tym spokój i dotoczyć nowe sworznie na odpowiedni wymiar?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akaku    79

W tamtym roku wujek za JD 5080 M zaplacił 120 tys. Wyposarzenie to podstawowe, rewers mechaniczny, klimatyzacja, sersze opony, brak obciążników. Jedną z wad jaka były to niedziałająca jakaś pompka wspomagająca od paliwa i ciągniczek sie dusił. Usterka została naprawiona i Jd śmiga aż miło :)


Case <3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwekbarca2    147

Panowie, a wersja ciagnika 5090M z obciaznikami klima i lepsza skrzynia to w jakim przedziale cenowym sie teraz znajduje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
delacortez    4

Witam

po dniach otwartych w Agro-efekt w Sycowie mały niesmak

cena za 5080r 3sekcje hydrauliki+szyberdach+adaptacja jd do tura,pozatym standart

171tyś netto + tur583msl 3sekcje 21tyś netto=192tyś netto do negocjacji

5080m 3sekcje hydrauliki+szyberdach+adaptacja jd do tura+fotel pneumatyczny+siedzenie pasażera+EHR+pompa hydrauliczna 94l +wom 540/540e/1000 cena 165tyś netto + tur583msl 3sekcje 21tyś netto=186tyś netto do negocjacji

Pozdrawiam

 

PS. chyda z deere'a spadli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gajor24    1

ja bez szyberdachu za 5100R z turem szufla paleciakiem dałęm 208tys netto. to duzo??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ArtBet    2

JD 5100M 350 h przepracowane i pojawia sie kolejna usterka. Mianowicie po silniku leje sie olej chyba ze sprezarki prawdopodobnie poszedl uszczelniacz oring czy jakos teraz pozostaje zadzwonic i dowiedziec sie czy to podlega gwarancji skoro juz rok minal. Pozdrawiam i mysle ze za jakis czas znow dam o sobie znac ze cos mi znow padlo ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ravo95    2

Witam czy w JD 5100M jest w standardzie EHR, hamulce do przyczepy i 4 półbiegi? Bo byłem dziś na wystawie w Bratoszewicach (łódzkie) i diler powiedział mi za 5100m 179brutto w standardowym wyposażeniu a nie wypytałem się go dokładnie jakie jest to wyposażenie <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

W serii 5M EHR jest za dopłatą, a skrzynia może mieć max 2 półbiegi. 4 półbiegi są w standardzie w 5R.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ravo95    2

Mi sie wydaje ze w gałce półbiegów były 4 przełożenia abcd czy 1234 mam jeszcze pare pytan

-czy w m-ce trzeba przełączać biegi i półbiegi z sprzęgłem czy tez nie trzeba naciskać sprzęgła?

-czy jeżeli w m-ce jest zwykły rewers to jest on przy kierownicy i czy do neigo trzeba tez uzywac sprzegła?

i-le kosztuje ehr i czy do ehr trzeba uzywac sprzegła?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

1,2,3,4 to są biegi główne. Biegi i grupy zmieniasz ze sprzęgłem, a półbiegi (Hi, Low - skrzynia za dopłatą). Rewers w 5M jest zawsze przy kierownicy. EHR jakiś czas temu kosztował 1600 euro netto.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ravo95    2

Aha no to te półbiegi były abcd. To nawet z mokrym sprzęgłem (zanurzonym w oleju) muszę wciskać sprzęgło do zmiany biegów? I czym rózni sie EHR od rewersu w podstawowej wersji M'ki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

EHR i rewers to są dwie różne rzeczy, EHR to obsługa podnośnika.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davido    28

W m-ce 1,2,3,4 to są półbiegi a przełożenia główne to A,B,C,D. W przypadku rewersu mechanicznego w pulpicie na wysokości sprzęgła masz dźwignie, którą po zatrzymaniu się i wciśnięciu sprzęgła wybierasz kierunek jazdy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ravo95    2

Czyli rewers elektrohydrauliczny jest w standardzie? A klimatyzacja, radio, sterowanie tuz z błotników są w standardzie? I czy 179k brutto za 5100m to dobra cena napewno cos jeszcze dało by sie utargować to 9tys

 

nie wiecei ile trzeba dopłacic zeby miec

Przekładnie PowrReverser zamiast Przekładni SyncReverser czy są one do wyboru w standardzie?

Edytowano przez ravo95

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ravo95    2

Czy cena 155tys netto w wersji COMFORT jak za ten ciągnik 5100M to dobra cena? Bo wołałbym ciągnik bardziej mechaniczny jakim jest M'ka.

Czy lepiej dołożyć te 20tys netto i kupić R'ke w której jest pełno elektroniki ale i komfort pracy jest lepszy. I czy Cena M'ki jest stosunkowo dobra do jakości? Bo mimo tych bredni że ten ciągnik jest Chiński słyszałem ze jest to dobry ciągnik bardziej mechaniczny od R'ki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gajor24    1

ja miałęm na 5100M comfort oferte na 152tys netto. a na Rke 175tys netto. i kupiłem Rke.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Czy cena 155tys netto w wersji COMFORT jak za ten ciągnik 5100M to dobra cena? Bo wołałbym ciągnik bardziej mechaniczny jakim jest M'ka.

Czy lepiej dołożyć te 20tys netto i kupić R'ke w której jest pełno elektroniki ale i komfort pracy jest lepszy. I czy Cena M'ki jest stosunkowo dobra do jakości? Bo mimo tych bredni że ten ciągnik jest Chiński słyszałem ze jest to dobry ciągnik bardziej mechaniczny od R'ki.

Według mnie lepiej dołożyć do eRki na pewno nie pożałujesz, przede wszystkim masz wygodną skrzynię. Jak dla mnie eMka nie jest warta swojej ceny jeżeli chodzi o wyposażenie.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam
      Jak w temacie mam w planach zmianę oświetlenia roboczego z oryginalnych lamp halogenowych na oświetlenie LED. Docelowo lampy wesem seria CRV. Tylko po ich założeniu wyrzuca błąd spalonej żarówki jest jakiś sposób na wyłączenie sprawdzania obwodów w jakiś rozsądny sposób.
       
       
    • Przez marcin3153
      Witam mam problem z jd7430 premium, przetarła się rurka hamulca, po wymianie i odpowietrzeniu przy zaworze pneumatyki hamulce działają ale dopiero za drugim naciśnięciem, dodam że po nocy schodzi powietrze z pneumatyki ale niestety nie mogę zlokalizować nieszczelności. Ktoś miałby jakąś poradę gdzie szukać problemu ?
    • Przez krystianeczek
      Pacjent ciągnik JD 6155m, 2022 rok, 450 mtg, skrzynia Command Quad. Przy pracach polowych w okolicach 1600 - 1800 obr/min występują wibracje, drgania trudne do zlokalizowania. Przeważnie występują przy tych obrotach, kwestia też obciążenia.  Im większe obciążenie i obroty tym większe drgania najczęściej. Może macie jakieś sugestie? Na biegu jałowym silnik nie generuje żadnych wibracji w każdym zakresie obrotów. 
    • Przez mrbarti44
      Witam. Mam dwuletni traktor John Deere 6155m, już po gwarancji. Ostatnio podczas jazdy pojawił się komunikat o niskim poziomie oleju, silnik od razu zgasiłem. Po obejrzeniu silnika zauważyłem, że pod rozrusznikiem wyleciał korek (chyba zabezpieczający przed nadmiernym ciśnieniem oleju), przez który bardzo szybko ucieka olej. Czy miał ktoś podobny problem? Co może być przyczyną wysokiego ciśnienia oleju w silniku? 
      Pozdrawiam 
    • Przez jedenZwielu
      Witam czy to ma tak wyglądać ? robi się tak podczas pracy na zgaszonym olej jest czysty klarowny temp oleju powyżej 60 stopni ciśnienie od 2.6 na niskich obrotach do 4 na wysokich przy rozgrzanym ciągniku 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj