mad

Pomoc w ocenie przed kupnem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gość   
Gość

Znawcą nie jestem , ale z rokiem chyba kręci . Najpierw 2000 , dalej napisał 1999 , a mi wychodzi że taki model jak podaje to do 1997 . No ale z wyglądu bardzo ładny .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1155

ostatni rok produkcji, czyli 99

na foto może i ładnie wygląda, ale widać że plaka i wosku nie żałował, zapewne po to aby zgadzało się z "nowym" przebiegiem  :lol:

 

na plus rocznik i to że ciągnik w pełni mechaniczny, no i przedni tuz, opona jeszcze nie jest tragiczna, choć jeśli dobrze widzę to na tyle każda inna

z pewnością cena mocno przesadzona, bo za tyle można spokojnie szukać ceresa w ładnym stanie lub dołożyć nieco do temisa czy aresa


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romano82    4

To ma co najmniej 17 lat! Myslisz ze ktoś gdzies kupił ciagnik o mocy takiej a nie innej i robił po 250 godzin rocznie? Tyle to na 10h zrobisz, ale to nie kupujesz takiego byka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

nie polecam tego handlarza. byłem tam oglądać kiedyś 6920s i byl całkiem dobry tylko że kradziony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel_T-25A    22

przeglądałem ogłoszenia tego pajaca i wszystkie egzemplarze ma w najlepszym stanie i w okazyjnej cenie:) niektórzy się na takie coś nabierają ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1155

bo większość nadal kupuje wzrokiem, patrzy na ładną błyszczącą blachę i cyferki na liczniku, co tam że może silnik zajechany czy skrzynia na wykończeniu, "postawię na podwórku niech sąsiad podziwia jakie cudo kupiłem"  :lol:


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdyby to była cena brutto do negocjacji i stan naprawdę bdb.to myślę że warto. Ale widać że ciagnik jak wiele innych i wart 45tys.na rękę.
A ten opis to mnie osobiście bardziej zniechęca jak zachęca ;)

Edytowano przez MarcinZetor8011

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Zawsze najważniejszy jest rzeczywisty stan techniczny, zaś zdjęcie niekoniecznie odzwierciedla stan realny.

Jeśli rzeczywiście byłby w stanie idealnym - co REALNIE JEST NIEMOŻLIWE - byłby godny uwagi, tzn sprawdzenia go w realu.

 

W tym konkretnym przypadku ciągnik ze zdjęcia ma niewiele wspólnego z opisem - także dużo wskazuje na to, że handlarz kłamie lub są to dwa różne ciągniki, gdyż ten ze zdjęcia ma malowane felgi i przedni most i niektóre elementy z tyłu, w dodatku nieodpowiednim kolorem RAL.

Stan realny tegoż ciągnika zdradza wygląd filtra powietrza, tłumik oraz wytarcia farby na przednim podnośniku a także wewnątrz kabiny.

Nic nie zastąpi sprawdzenia go w rzeczywistości, ale na podstawie lektury zdjęć i opisu odradzam ze względu na obłudne kłamstwa, gdyż to oznacza, że będzie kłamał w oczy we wszystkich innych aspektach.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mad    1

Dzięki za zainteresowanie.
Później popatrzyłam na wszystkie oferty z Cekcynu i wychodzi na to że tam jest zagłębie idealnych maszyn. Może nie tyle chciałem kupować oczami co bardziej się przekonać czy za taką cenę można liczyć na coś lepszego na "szybko" nawet kosztem wysokiej ceny. Ale postanowiliśmy remontować naszą 103-kę a obecnie przesiądę się na zetora 12145, przynajmniej będę miał porównanie jak ma się renówka do zetora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mad    1

Ktoś może kojarzy tego  handlarza?

https://www.olx.pl/oferta/renault-ares-696-rz-z-2004-roku-stan-perfekcyjny-CID757-IDwXrtp.html#9569ce77ea

zastanawiam się nad tym aresem, cena chyba nie jest wygórowana. Podejrzewam że jeśli bym się na niego decydował to przed kupnem sprawdziłbym w serwisie claasa w piotrkowie.
Mam jeszcze pytanie, jak wygląda zmiana zakresu żółw/zając? Mogę robić to w trakcie jazdy czy trzeba się zatrzymać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PiterParker
      Mam wyciek oleju że skrzyni a dokładnie jest pod skrzynią dekiel przykręcany na 4 śruby w który wchodzi rura ciągnące się po dole skrzyni w stronę mostu. W tym dekielku jest otwór i wystaje zawleczka. Po zawleczcze co jakiś czas spływa kropla oleju. Jest to malutki wyciek ale po dłuższym postoju ciągnika w jednym miejscu zauważalna jest plamka na betonie czy kostce. Czy ktoś orientuje się do czego jest w/w zawleczka ? Jak się do tego dobrać?   

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj