Zaloguj się, aby obserwować  
proximaplus

Zetor Proxima 8441

Polecane posty

proximaplus    11

Witam Kupiłem proxime 8441 z 2008 roku . Zamówiłem także do niego zaczep rolniczy dolny. pewnego dnia zaczepiłem prase kostkującą patrze i ten zaczep jest za wysoko.Opuściłem go najnizej jak można ale nadal jest za wysoko . A wy jak podczepiacie prase lub beczkowóz to nie jest za wysoko???Co zrobic żeby było dobrze???

 

 

Zwracaj uwagę na orty i literówki...

Edytowano przez marcin974

Jeżeli nie zainwestujesz to nie będziesz miał...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mackov    6

ja mam ten sam problem tylko u mnie jest ten nic nie warty suwany góra dół te proximy tak mają że są wysoko zawieszone aktualnie jestem w trakcie przerabiania zaczepu od 80tki kupiłem elementy i bede z tokarzem kombinować może coś z tego wyjdzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystek1992    20

Na belce zrób zaczepik i tyle. Zespawaj dwie belki, jedna na górze druga na dole, coś grobego po bokach żeby zaczep wchodził... no i to wszystko.


Zetor 9641 + ładowacz

John Deere 6120M...

 

... walczą dzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
proximaplus    11
Na belce zrób zaczepik i tyle. Zespawaj dwie belki, jedna na górze druga na dole, coś grobego po bokach żeby zaczep wchodził... no i to wszystko.

A mógłbys mi tak dokładnie napisac jak ten zaczep sobie zrobic pliss


Jeżeli nie zainwestujesz to nie będziesz miał...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystek1992    20

Kupujesz 2 belki zaczepowe np od C360 tylko żeby proste były. Mierzysz jaki gruby jest zaczep do prasy i po bokach belek dajesz takie wstawki, bez rożnicy z czego. Tak żeby szczelina między belkami była większa niż grubość zaczepu. No i dokładnie zespawujesz ze sobą te dwie belki przy końcach mocowań do ramienia od podnośnika. Potem dajesz tylko odpowiednią śrubę w dziurę w belce i masz elegancki zaczepik...


Zetor 9641 + ładowacz

John Deere 6120M...

 

... walczą dzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystek1992    20

Mi chodzi o coś innego ale ten też dobry patent...


Zetor 9641 + ładowacz

John Deere 6120M...

 

... walczą dzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez slavo666
      Witam
      Mam problem z nabiciem ciśnienia powietrza  w zetorze 8540. Czasami dobije po jakimś dłuższym czasie i jest ok. Stawiam na zawór zwrotny w sprężarce. Czy czyszczenie i smarowanie ma sens czy odrazu wymieniać na nowy?
    • Przez ZielakKujawy
      Witam forumowiczów. Jestem nowym na Waszym forum . I nie wiem specjalnie jak zacząć . Może od początku ,witam wszystkich jeśli będę w stanie chętnie pomogę w różnych sprawach ale póki co sam potrzebuje pomocy . Problem pojawił się kiedy kupiłem forterre 150 HD . Od samego początku problem jest z elektroniką . Wyrzuca błędy 520500 praktycznie bez przerwy . Wystarczy choćby mały wstrząs i po wyskoczeniu wyżej wymienionego błędu ciągnik odcina obroty do 1.5 tys po ponownym uruchomieniu problem zazwyczaj znika , częściej zaś trzeba rozłączyc kostkę od pompy wtryskowej i po ponownym podłączeniu wszystko jest ok . Niecały rok temu podczas prac polowych ciągnik stanął na polu przy przebiegu 500 mth stanęła pompa wtryskowa , również pokazując ten sam błąd . Regeneracja kosztowała sporo . Ale do niedawna było ok . A dokładnie do przedwczoraj kiedy po myciu ciągnik znowu stanął . Kręci na sucho  jednak nie puszcza ani jednego dymka z komina . Serwis zbytnio nie chce się angażować z tego co zaobserwowałem , więc pozostaje mi szukać innego serwisu albo kogoś kto rozkoduje mi błędy żebym wiedział wgl o co chodzi . Na chwilę obecną wyświetlają mi się dwa : 633 oraz 520500 . Może ktoś coś podpowie ? Miał ktoś podobny problem ? Polecicie jakis dobry serwis bądź mechanika od zetorów na Kujawach ?? Z góry dziękuję , pozdrawiam 
    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj