zizuza

Members
  • Ilość treści

    66
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

6 Neutral

1 obserwujący

O zizuza

  • Ranga
    Użytkownik
  • Urodziny 31 Grudzień

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

3321 wyświetleń profilu
  1. Nie napisałeś jaki rozrzutnik masz czyli model , ile tonowy? Ja w swoim T-088 , mam https://dosilnika.pl/pl/silniki-orbitalne-i-orbitrole/6888-silnik-hydrauliczny-orbitalny-smr-160-4-otwory-mocujace-5901824020487.html SMR160 czyli mocny 15,6kW . Rozrzutnik w spół pracuje z john deere 6115M z rozdzielaczem z regulacją przepływu. Mam go do kukurydzy i do obornika. Oczywiście jak nie masz regulacji przepływu w ciągniku to potrzebujesz odpowiedniego regulatora. Ten hydromotor co wybrałeś to słaby tylko 5kW.
  2. zizuza

    Przyczepa d47

    U mnie było podobnie. Znajomy magik wy prostował i wzmocnił blachami. Zdjął skrzynie na 2 palniki grzali i długim dwu teownikiem przez wagę prostowali.
  3. Wyczyść filtr w zbiorniku paliwa . Wyjmij matę na podłodze w kabinie i nad zbiornikiem paliwa pof plastikowym okienkiem masz miernik poziomu paliwa z wężami ssącym i powrotnym. Musisz to wyjąć i wyczyścić.
  4. tm408419 - Traktory 6110M do 6195M (MY16-17) - Diagnostyka -: (Worldwide Edition) - FCC 002826.31 - Dźwignia jazdy do przodu/do tyłu, usterka Diagnostyczny kod usterki jest generowany, jeśli oprogramowanie sterujące wykryje dwie pozycje dźwigni jazdy do przodu/do tyłu. Diagnostyka Reakcja oprogramowania sterującego: Ograniczona lub brak działania dźwigni jazdy do przodu/do tyłu. 1 Sprawdź diagnostyczny kod usterki 2 Sprawdź obwód Działanie: Wykonaj LHR – Dźwignia jazdy wstecznej (przekładnia PowrQuad™), Test obwodu w sekcji 240
  5. CCU 072 Awaria obwodu przełącznika tylnego wału odbioru mocy. Komputer kursowy odbiera sprzeczne sygnały przełącznika z kabinowego przełącznika PTO (S32) i/lub zdalnego przełącznika PTO (S42) (znajdującego się na lewym tylnym błotniku) Wskaźnik stanu tylnego WOM zaświeci się i praca WOM zostanie wstrzymana lub nie będzie dozwolona.
  6. EPC 000126.16-Filtr oleju przekładniowego ograniczony Diagnostyczny kod usterki jest generowany, gdy wyłącznik ciśnieniowy na filtrze oleju przekładniowego był zamknięty przez ponad trzy sekundy przy prędkości obrotowej silnika przekraczającej 700 obr./min. Oznacza to, że filtr oleju przekładniowego jest zatkany. Wymienić filtr oleju przekładniowego. Sprawdź jeszcze podłączenie przewodów do czujników nad filtrem hydrauliki
  7. Kup koło pasowe z wentylatorem w nowszych modelach takie montowali.
  8. Macie u swoich 255RC- communicator? Czy można zamiast terminala tego prostokątnego z wyświetlaczem podłączyć claas communicator? Na youtubie sa filmiki z 255 uniwrap właśnie z takimi communicatorami.W katalogu na stronie claasa wystepuja wszystkie trzy wersje sterowników(komputerów) w przedziale tych samych numerów seryjnych. Dzwoniłem do serwisu claas to mi powiedzieli ze jaki był fabrycznie to taki musi być i innego się nie podłącza.Poniżej foto z internetu. 255 isobus Mam taka prośbę jeśli ktoś posiada taki w swojej prasie aby sprawdził i podał numery modułów tych co są w prasie w tej skrzyneczce po stronie elektrozaworów.
  9. Wadę związaną z błędem naprawili.Troszkę im się zeszło: 28 napraw serwisowych w moim gosp. i 2 razy zabrali do siebie,wymienili cztery razy potencjometr pedału sprzęgła całą instalację el. wszystkie czujniki.Na koniec wpieli od potencjometru do masy 20 cm kabla i jest ok. Pytam o akcje z rewersem w którym ewidentnie jest wada materiałowa i pewnie konstrukcyjna.Wytarły się pierścienie i wybiły kanały pod nimi w kapeluszu.Koszt samych części ponat 10 tyś.
  10. @kali2107 i @mariusz(ZDUN) napiszcie coś więcej o tej akcji serwisowej które roczniki były nią objęte. I czy chodziło o rewers elektrohydrauliczny. Nikt wcześniej na forum nie pisał albo nie doczytałem... . W moim z 2011 przy 1500mth się rewers rozje....... .Odpiszcie pls.
  11. Krystian2152 sprzedaj złomiaka nie męcz się z nim. Tak Ci radzę bo i mi tak doradził dealer .Tylko czemu jak zamawiałem u niego swojego agrofarma nie powiedział że te badziewia mają wady konstrukcyjne i montażowe. A tak na poważnie szykuj 10.000 zł na części plus robocizna bo najprawdopodobniej w Ciebie tak jak i w moim wydarły się pierścienie na inversorze ,kosz sprzęgający ,pokrywa w której osadzone są pierścienie.Przy okazji nowe łożysko,pierścień uszczelniający ,oring na pokrywie. W/g mnie wada konstrukcyjna, lub materiałowa bo przy przebiegu 1600 godź. przy orginalnym oleju Acros Multi to jak dla mnie stanowczo za wcześnie. Objawy: szarpanie przy ruszaniu ,przy mocno rozgrzanym oleju ciągnik nie chciał ruszyć do przodu .Pomagało ruszenie do tyłu i bez sprzęgła szybkie przestawienie łopatki rewersu na jazdę do przodu oczywiście na dużych obrotach silnika.Dwukrotna kalibracja nic nie pomogła.Po wymianie u mnie kalibracja nie była potrzebna. W servisie u kilku sztuk wymieniali w/w części i z szarpiącym sprzęgłem niedaleko mnie jeden jeździ.
  12. Każdy dobry byle nie na kredyt :) i się nie psuł....! -jak mój Deutz-Fahr
  13. Dziś handlarz za krowę HF w wadze min. 650kg oferował po 2,50.Oczywiście mu nie sprzedałem.Wyszło by po potrąceniach z 1500zł.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj