Crazyalert

Members
  • Ilość treści

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Crazyalert

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

351 wyświetleń profilu
  1. Witam! Dotyczy filtra Deutz (nie SDF), o nr 04131596, filtr paliwowy dokładny common rail. Filtr nowy zanieczyszczony opiłkami poprodukcyjnymi na gwincie wewnętrznym. Inne filtry z tej partii na półce w sklepie podobnie. Przedstawicielstwo sdf w Polsce reklamacji nie uznaje. Miał ktoś podobny problem, zazwyczaj użytkownicy nie sprawdzają co montują a serwisanci wcale, tylko zdjąć zaślepkę i wkręcić. później układy siadają ponieważ dbając i wymieniając filtry możemy zajechać układ paliwowy. Najlepiej gdyby filtry Deutz były zapakowane w folii zgrzewalnej i pudełku a nie tylko z zaślepką.
  2. W kilku miejscach trzeba będzie coś podłożyć pod przewody, szczególnie od wspomagania. Również myślałem o mf ale w czwórce, w ogóle w mf solidniejsze mosty, podnośnik ale biorąc wszystko po uwagę i aktualne ceny to najlepiej brać jelenia.
  3. Niestety większość 4 polową ewentualnie 5 talerzówka. Niby polowe powinno się używać do prac uprawowych. Jest plus jedynki zając ponieważ jest cicho. 4 polowa natomiast trochę wyje, nie wiem jak jest u Ciebie darkdevil w serii 5 i 5c jeszcze wypuścili wielki bubel z tymi hałasującymi sprężarkami jak dobijają ciśnienie. Klamocą jakby coś miało się rozlecieć. Jak ktoś nie wie, to można pomyśleć, że silnik na wykończeniu który i tak co do kultury pracy pozostawia wiele do życzenia.
  4. Na zdjęciu poniżej odszukana oryginalna tulejka spłodzona przez techników sdf, za niska i gdy śruba nie jest skręcona, to zbyt duży otwór na śrubę potęguje luz. Gdyby tulejka miała odpowiednią wysokość, luz na śrubie niema znaczenia. oczywiście oryginał po lewej Po prawej zapas, wzór na stan magazynowy.
  5. właśnie o to chrobotanie chodzi, gdy się dotknie lewarka, wyraźnie czuć, że widełki nie są w neutralnym punkcie tylko chodzą po przesuwce Oryginalnie luz był jak w kaczej, wytoczyłem tulejkę taką jak powinna być, tak jak było przewidziane czyli skręcasz śrubkę fi 8 na maksa, tulejka powinna być między widełkami skręcona a dopiero po tulejce chodzi dźwignia. Niestety ci co składali ciągnik, chyba cięli te tulejki z metra bo były za wąskie, luz kumulował się na śrubie+ na lewarku po zewnętrznej stronie tulejki i na widełkach. Niestety im mniejszy luz tym więcej drgań się przenosi więc uważam, że z tym dużym luzem to był celowy zabieg inżynierów sdf. Pewnie nie sądzili, że trafi to na inżyniera, który ma do czynienia z metaloplastyką, mechaniką a dokładność to jego domena 😁 tak jak pisałem 500 mtg ale wada od samego początku
  6. Bez jaj 😀 zobaczymy, czy w .wmv pójdzie, w tym formacie niestety gorszy dźwięk i w tym krótszym nie słychać tego co chciałem uchwycić 2018r_WMV V9.wmv
  7. W 5c z ehr, według przedstawicielstwa sdf nie ma możliwości zabawy z ustawieniami zaworu proporcjonalnego rewersu, centralka ehr obsługuje rewers,, zawór jest sprawny ponieważ sprzęgło jako takie łapie tak jak sobie tego życzysz. Ale rewers elektrohydrauliczny ma ograniczyć używanie sprzęgła nożnego i pękanie sprężyn pedału sprzęgła piotrbm_211320 czyżbyś twierdził, że główny inspektor techniczny sdf jest bajkopisarzem?? :) Według Twojej opinii, co jest nie tak z tymi uproszczonymi synchronizatorami skrzyni??, są aż tak do d...?? Jedno jest pewne, trzeba uważać jak się wbija biegi, w transporcie potrafi zgrzytnąć. piotrbm_211320 czy gdybym wysłał Ci krótki filmik obrazujący wadliwą pracę skrzyni, wyraziłbyś swoją opinię??
  8. 5g ma smarowanie osi ponieważ większość części jest żywcem z agrofarma
  9. Jedyny sposób, tak twierdzi również serwis, trzeba rozebrać, wyczyścić, nasmarować i złożyć. W nowych wersjach podobno jest smarownik, przydałby się również smarownik do nasmarowania sworznia przedniej osi tak jak było w agrofarmach. Napsikaj po prostu wd lub lepszego penetratora, to powinno spokojnie pomóc. darkdevil jak możesz, wymień się swoimi spostrzeżeniami na temat który mnie interesuje Wadliwe skrzynie deutz-fahr 5xxx 5c
  10. W serii 5 poprawili rewers, szarpie niezależnie od ustawień czułości 😂, kalibracji nie zrobisz ponieważ ma centralkę ehr chyba, że masz opcję bez ehr. Na każdym z 5 zakresów zrywa tak samo, jedynie można sobie poradzić przełączając rewers na uwrociach od razu przód-tył jeśli prze ułamek sekundy zatrzymasz się na neutralu, dość ostro zrywa. Pomysł przedstawicielstwa: wymiana softu w centralce, niestety autoryzowane serwisy nie mają takiej możliwości. jedyna opcja wymiany softu tylko w sdf polska. Jak jest w waszych 5 bądź 5c?? Raczej dociążenie obciążnikiem na przednim tuzie i zawieszenie cięższej maszyny nie pomoże ponieważ od 5 polowej potrafi przydławić silnik przy ruszaniu bez sprzęgła. Przy agrofarmach z opcją czułości rewersu działało to pięknie więc ewidentnie inżynierowie sdf poprawili :)
  11. Owszem linki wymieniali ale niepotrzebnie ponieważ dźwignia hamulca ręcznego zacinała się na tulejce wchodzącej do skrzyni. Co do stuków mam od nowości i raczej stan się pogorszył przy 500 mtg. Zależy to również od tego jak się ułoży przesuwka, czasami jest lepiej a czasami gorzej ale nigdy dobrze. tego co wiem to były przypadki napraw tej usterki, komuś się przydarzyła wizyta na serwisie z tą przypadłością??
  12. Cały Deutz fahr nie dosyć, że usterki w poprzednich modelach niczego nie wniosły jeśli chodzi o opracowanie lepszych rozwiązań to na dodatek w nowszych modelach stosują jeszcze bardziej odchudzone części w celu obniżenia kosztów produkcji. Wina leży także po stronie autoryzowanych serwisów, które powinny przekazywać uwagi użytkowników do centrali firmy jak również wysuwać swoje uwagi wynikające z doświadczenia. Tylko kto miałby wtedy pracę?? Mniej byłoby usterek na gwarancji, sprzęt mógłby być tańszy ... Każda uwaga co do części kończy się tak samo, przedstawiciele twierdzą: możemy napisać uwagi ale firma i tak to oleje Obecnie kupuje się wzrokiem :) Ważne jest aby mieć choć jedno przetłoczenie więcej na masce niż sąsiad nie mówiąc, że jak masz pasek led to jesteś panem we wsi :)
  13. Sam błąd nie oznacza rozwalonego rewersu. Jakie są objawy?? W agrofarmach masowo była przeprowadzana akcja na cieknący uszczelniacz skrzyni a o rewersie nie słyszałem
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.