Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hamowanie to reguluje się na takim łączniku(cięgno hamulcowe) co idzie od dzwigni hamulca do zaworu. Ja mam tak ze najpierw przyczepa hamuje potem traktor. A olej jeśli spuszczasz na rozgrzanym silniku to powinien sam ścieknąć z chłodnicy.

Opublikowano

nigdy nad chłodnica sie nie zastanawiałem,o;ej po zmianie jest czysty wiec  odpuszczam chłodnice  ,spustu brak jak kolega wyzej pisze ,

zawór hamulca powinien dzialac płynnie ,im mocniej cisniesz tym mocniej hamują przyczepy ,u mnie tak to dziala ,ciągnik nie blokuje kół  trzymia go przyczepy

Opublikowano

rusek jest z 95 roku, legalem pod traktor i przygladalem się temu wszystkiemu. Strasznie to niemiaszki zdziadowaly, nacudowane tam jest, naspawane, śrub na dokladane... Trzeba chyba wydłużyć to ciegno. W drugim traktorze właśnie mam tak że to przyczepy hamują traktor, ale jest u nas od nowości to też inna bajka

Opublikowano

Bo powietrze poszło krótszą drogą... Wykręć chlodnicę i wstaw do wiadra to zobaczysz ile tego wyleci. Normalnie nie ma potrzeby spuszczać z chłodnicy, ale jak olej jest nieznany i jakiś ogólnie syf, to warto. Biorąc jeszcze pod uwagę to że ludzie wymieniają olej w ruskach co 5 lat...

Opublikowano

Przyznam, że przechodząc na Turdus z lenistwa nie zaczepiałem chłodnicy. Spuściłem ciepły olej i zostawiłem tak na noc, Następnego dnia umyłem bąka i jazda z olejem.

Czy tak wystarczy?

Opublikowano

Nie możesz zmieżyc GPS-em? Dokładniej tego nie policzysz. Trzeba obwód znać jednej i drugiej opony wtedy policzysz ile obrotów np na minutę robi mniejsze koło przy danej prędkości a później przy tych samych obrotach policzyć w drugą stronę dla większego koła. Ewentualnie procentowo jak będziesz miał te obwody.

Opublikowano

Zmieniam opryskiwacz na większy i ciągnik na odpowiednio większy i muszę ustalić prędkości, dane w książce odnoszą się do opon 15,5 a ja mam opony 16,9.

Przyjmę na początek z 8% wyższą prędkość aniżeli w książce a resztę zweryfikuje doświadczalnie na 1 ha.

Opublikowano
Dnia 30.01.2019 o 10:05, wiesiek63zmc napisał:

Gdy miałbym obwody czyli drogę to byłbym w domu problem jak  przeliczyć te wymiary balona na obwód najlepiej w centymetrach Chyba zrobie to doświadczalnie i określę różnice

Bardzo latwo piliczyc .wzor na obwod koła

(2.Pi.r) czyli 6.28xpołowe koła i masz owód w centymertach.

  • Thanks 1
Opublikowano (edytowane)

Witam Panów. Podczas spokojnej jazdy z obornikiem na polu, przy włączonym przednim napędzie, na 3-cim biegu rozsypały się łożyska w trybie napędzającym przystawkę przedniego napędu (2szt. nr. kat. 7306A). Zdjąłem przystawkę, dekiel ze skrzyni, obecnie jestem na etapie drapania się po głowie.

Zamierzam wybić cały wałek (nr. kat. 52-1802094) w stronę tylnego mostu. Myślę, że bez odjechania od mostu niewiele wskóram.

Jakieś wskazówki?

Edytowane przez LTZ55a
Opublikowano
wiesiek63zmc napisał:

Zmieniam opryskiwacz na większy i ciągnik na odpowiednio większy i muszę ustalić prędkości, dane w książce odnoszą się do opon 15,5 a ja mam opony 16,9.

Przyjmę na początek z 8% wyższą prędkość aniżeli w książce a resztę zweryfikuje doświadczalnie na 1 ha.

Czemu nie chcesz zmierzyc po GPS? Ja mierzyłem i polecam. Byle jaką nawigację odpalic i pokaże Ci prędkość. Ja miałe aplikację na telefon i sprawdziła się idealnie. wystatczy raz zmierzyć i zapisać przy jakich obrotach jedziesz z jaką prędkością i więcej nie musisz mierzyć.

  • Thanks 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
    • Przez modelarz
      Witam, mam taki problem. Wymieniłem pompę oraz uszczelniacze w regulatorze siłowym i siłowniku. I teraz problem na zimnym oleju bardzo pomału ale podnieie pług 4-skibowy (ale nie do końca bo nie moge zablokować aby nie opadał), a gdy tylko olej się zagrzeje to prawie wcale nie moge podnieść pługa. Co może byc tego przyczyną. Dodam że przed wymianą było dokładnie to samo. Mój mtz jest z 95r. A i dodam że podnosze tą wajchą koło siedzenia (od regulatora siłowego). Pozdrawiam i prosiłbym o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v