Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Te metalowo teflonowe ja wsadzałem, ich nie oszukasz drugi raz już się nie na dadzą fajnie się dogniatają i uszczelniają, nie ma co ich sie bać, wczesniej miałem miedz, ale powiedzieli mi w sklepie ze te teflonowe sa oryginalne zaryzykowałem i hulaja jak trzeba

Opublikowano

Ja mam miedziane. Nie ma znaczenia. Jeśli nie ma paprochów też jest szczelnie. Nie każdy ma sprzęt aby dokładnie wyczyścić gniazdo z nagaru albo nie każdy potrafi. Teflonowa się wtedy lepiej ułoży i lekko poddaje. Miedziana tego nie potrafi.

Opublikowano

Ma ktoś może jakiś dobry pomysł na awaryjne zastąpienie dojarki H305/3 MTZ'em?

Chodzi mi głównie o łatwe podłączenie przewodu w przypadku braku energii elektrycznej.

Opublikowano

Sprężarka ? aż mnie dziwi że daje radę uciągnąc konwie  ,ale się nie spieram ,że daje radę pulsator ruszyć

LTZ ,tak dobrze kombinujesz ,ale z tym przyslanianiem to ostrożnie,pod kruciec od spręzarki podlącz wąż od konwi ,a powietrze od filtra zamykaj tak długo aż ruszy pulsator ,(całego i tak nie zamkniesz bo silnik zadusisz ) co do zassanego mleka trzeba tylko doić do 3/4 konwi i niedopuścic do jej przewrócenia w trakcie doju  bo faktycznie zassie do kolektora

Opublikowano

W moich stronach po prosty z wałka napedzało się pompę podciśnienia z dojarki. Na 100obr z wałka to nawet nie takie głupie, bo silnik elektryczny pracuje na 1420 zazwyczaj w dojarkach, więc wydajność jakaś by była. No i mleka nie zassiesz :D

Opublikowano

Taaa tylko zdejm całośc ze sciany ,(a z reguły montowane z instalacją na stałe ) B) ;)

u nas podłączało się  pod silnik własnie tak jak opisuje ,nic się nie stanie ,ale trzeba to kontrolować

Opublikowano

Sprężarka w C330 da się awaryjnie zastąpić fabryczną do udoju, a od Iwana nie da rady? Jakoś nie chce mi się wierzyć.... I w jaki sposób zaciągną mleko do silnika? Przecież w takim razie fabryczną, elektryczną sprężarkę by też zajeździł... No chyba że doi wszystkie krowy bez wylewania z konwi mleka, a ma ich więcej niż dwie :)

Opublikowano

tylko w orginalnej masz zbiornik próżniowy a tu doisz bezpośrednio konwia i ryzyko istnieje choc niewielkie ,

sprężarka od c 360 nie dawała rady ,pulsator chodził ,ale powoli ale krowa doiła sie ........albo jeszcze dłużej 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
    • Przez modelarz
      Witam, mam taki problem. Wymieniłem pompę oraz uszczelniacze w regulatorze siłowym i siłowniku. I teraz problem na zimnym oleju bardzo pomału ale podnieie pług 4-skibowy (ale nie do końca bo nie moge zablokować aby nie opadał), a gdy tylko olej się zagrzeje to prawie wcale nie moge podnieść pługa. Co może byc tego przyczyną. Dodam że przed wymianą było dokładnie to samo. Mój mtz jest z 95r. A i dodam że podnosze tą wajchą koło siedzenia (od regulatora siłowego). Pozdrawiam i prosiłbym o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v