Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Nie wyczyścić. W ruskach chyba nie ma szczelnej grodzi oddzielającej silnik od kabiny do tego przeniesienie napędu robi więcej hałasu niż w zetorze.

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

nie wyciszysz nie ma opcji też się bawiłem z tym, próbowałem nawet wełna mineralna, rusek to rusek musi wyć. skończy się na tym że chyba mu zdejmie kabinę wogule.

Opublikowano

Ja błotniki i podłogę wyłożyłem matą 20 mm, obiłem sklejką i skajem, boki pod zegarami wykleiłem gąbką 23 albo 30 mm nie pamiętam. Efekt.... marny. Póki nie ma porządnej grodzi oddzielającej silnik od kabiny a sam napęd hałasuje nic nie zrobisz.

Opublikowano

Ale w lato w upały, kiedy to w kabinie MTZ(dużej, nowej szczelnej bez klimy) jest jak w piekarniku wole jezdzic C360-3P - wtedy mnie wiater owiewa.

Chociaż widziałem co niektórzy "firanki\zasłony" na bocznych szybach montują w MTZ.

Opublikowano

Nie wiem jak obecnie przedstawia się rynek narządów/organów i ile płacą za narząd słuchu, ale jak wolisz być głuchy - to może lepiej spieniężyć ten "towar".

Opublikowano

Żeby w 60-ce cokolwiek usłyszeć nawet w słuchawkach to trzeba słuchać głośniej. Co za różnica czy ogłuchniesz od muzyki czy słuchawek?

Ruski w dużej budzie ma dwa wentylatory, otwierane boczne okna, dwoje drzwi, tylna szyba, dach. Nie jest to klimatyzacja ale  przeciąg w nim zrobisz nawet gdy nie jedzie i nie ma wiatru.  Jak kolega wspomniał 60-ki do niego porównywać nie za bardzo. 

Opublikowano

Po zmianie mostu na zetorowski w 3p praktycznie słychac tylko czasami zwolnice. No i silnik. Nie jest tak źle. Ale nie każda 60 miała jednego właściciela od nowości i nie każda jest tak zadbana jak ta mojego ojca. Natomiast mój MTZ-50 powiedziałbym że jest tak samo głośny jak większość 60, wymiana łożysk w skrzyni się kłania i jakas normalna kabina zamiast tego orzeszka

Opublikowano

Ja tam se wrzucam słuchawki na uszy i

muza gra. (a jak ogłuchne to choroba zawodowa).

 

Można rózne kombinacje, słuchawki, czapka z daszkiem. Jednej kombinacji nie testowałem - z kubłem na łbie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
    • Przez modelarz
      Witam, mam taki problem. Wymieniłem pompę oraz uszczelniacze w regulatorze siłowym i siłowniku. I teraz problem na zimnym oleju bardzo pomału ale podnieie pług 4-skibowy (ale nie do końca bo nie moge zablokować aby nie opadał), a gdy tylko olej się zagrzeje to prawie wcale nie moge podnieść pługa. Co może byc tego przyczyną. Dodam że przed wymianą było dokładnie to samo. Mój mtz jest z 95r. A i dodam że podnosze tą wajchą koło siedzenia (od regulatora siłowego). Pozdrawiam i prosiłbym o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v