Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
13 godzin temu, Morion napisał:

Na pompie paliwowej.

Jak pompiarz ma ją na stole, to niech ustawi jak fabryka przewidziała ( ewentualnie bliżej górnych widełek niż dolnych) i zgodnie do wtryskiwaczy jakie są ( starsze miały inne, a później te same co d240 z MTZ i nastawy mogą się minimalnie różnić)  to będzie spokojniejsza głowa w użytkowaniu po remoncie.

 

Edytowane przez Alchemik
  • Like 1
Opublikowano
michal1993 napisał:

Ok 30 tys a jak mniej to też się nie pogniewam. Do zrobienia rocznie ok 100 bel 120cm sianokiszonki i ok 100  bel 150cm słomy. Super wydajności nie muszę mieć.

to szukaj właśnie nh 6xx albo vicona, chyba że uda ci się znaleźć nh br ale w tym budrzecie będzie ciężko w dobrym stanie znaleźć

Opublikowano

Ja zalewałem w glebogryzarce, kosiarce rotacyjnej i innych maszynach zamiast oleju przekładniowego i działa

Stare normy były robione pod dostępne na rynku substancje smarne, olej typu EPX dobrze się sprawdza

Opublikowano

Do mostu i zwolnic zalałem mieszankę 1:1 hipol 80w90 : epx000. Sam epx mam wrażenie za gesty, pomimo że wersja 000.

Jak zwykle kolejne pytania:

Wymienialem pompkę zasilająca patrzę a tam czysta ropa w pompie wtryskowej
, po osi pompki zasilajacej spływa ropa.

W oleju silnikowym ropy nie czuć.

Blok d50, czyżby nie było smarowania pompy z bloku? Od góry mam tylko wlew do regulatora oleju. Czy komora regulatora i przednią komora są wspólne? Korki spustowe mam dwie więc chyba nie.....

Kolejny temat to rurka zasilająca olejem klawiaturę. Zamowilem nowa bo stara się rozpadła. Tylko stara rurka to bylo oczko/oczko a nowa to oczko i nakrętka. Brakuje nypla. Jak to powinno być w końcu? Głowica mtz 82.

IMG_20230204_115619_compress58.jpg

IMG_20230204_115632_compress46.jpg

IMG_20230204_131334_compress78.jpg

Opublikowano

Mój mtz 82 to raczej pierwszy wypust bo 1979r, w katalogu z 1982 jest oczko oczko. Można stosować pewnie to rurke zamiennie, ale brakuje mi nypla którego nie mogę namierzyć. Chyba powinien być wkręcany w głowice niż w klawiaturę gdyż śruba klawiatury posiada wypust blokujący obracanie się osi klawiatury.

Opublikowano

Kupiłem nypel wkręcany jak do LPG m10 z drobnym gwintem, rurka po podgrzaniu jakoś dopasowalem. Luzy zaworowe ustawiłem na 0,38mm, niby w książce jest 0,25mm ale na rozgrzanym silniku.

Okazuje się że komora regulatora w pompie i komora głowna są wspólne. Zalałem 0,35l oleju silnikowego i tyle. Blok mój d50 nie ma obiegu na pompe..

IMG_20230209_093135_compress40.jpg

IMG_20230209_111431_compress37.jpg

Opublikowano

Witajcie. Mam pytanie czy zakładał ktoś może regulator ciśnienia powietrza z c360 do Mtz? Czy potrzebny jest wtedy odolejacz ? I na jakie ciśnienie wyregulować ciśnienie? U mnie oryginał nie trzyma w miejscu tej kopułki co podłącza się wąż do pompowania

Opublikowano
46 minut temu, andrev1822 napisał:

Witajcie. Mam pytanie czy zakładał ktoś może regulator ciśnienia powietrza z c360 do Mtz? Czy potrzebny jest wtedy odolejacz ? I na jakie ciśnienie wyregulować ciśnienie? U mnie oryginał nie trzyma w miejscu tej kopułki co podłącza się wąż do pompowania

ja mam z C360 i odolejacz

odolejacz jest potrzebny, zwłaszcza jak potrzebujesz wyjścia do pompowania, bez odolejacza jest problem z pompowaniem kół, bo on zamyka przepływ na regulator ciśnienie i możesz nabić więcej ciśnienia niż na regulatorze

Opublikowano
5 godzin temu, jahooo napisał:

ja mam z C360 i odolejacz

odolejacz jest potrzebny, zwłaszcza jak potrzebujesz wyjścia do pompowania, bez odolejacza jest problem z pompowaniem kół, bo on zamyka przepływ na regulator ciśnienie i możesz nabić więcej ciśnienia niż na regulatorze

To oryginalny z mtz jest zintegrowany z odolejaczem? A wgl są jakieś zestawy naprawcze do regulatora od mtz?

Opublikowano
8 godzin temu, andrev1822 napisał:

To oryginalny z mtz jest zintegrowany z odolejaczem? A wgl są jakieś zestawy naprawcze do regulatora od mtz?

a nie wiem, ja mam odolejacz z MTZ a regulator z C360, tzn nie jestem pewien tego odolejacza, taki przyjechał z DDR z traktorem, a regulator wymieniłem, bo nie trzymał cisnienia

Opublikowano

Do czasu aż w zimę przymarźnie olej zebrany w lini powietrznej - wtedy są cyrki. Można założyć odolejacz na przewodzie przed butla np c330. Sam tak planuje przywracając pneumatyke.

Czy jest możliwość wyjęcia pionowej półosi krótkiej z zwolnicy bez jej demontażu? Np wypychając do góry? Dolne łożyska mam słabe, dolne koło stożkowe wraz z półosią do zmiany bo wyrobiony wieloklin. Most stary typ, stożkiwy.

Opublikowano

Te obecne ukraińskie regulatory to się od razu do kosza nadają . Temat z jesieni , 30min i utrzymuje 1.5 bara, kupiłem drugi gdzie indziej- to samo , trzeci wleciał turecki ala wabco za 120 zł spokój.

Opublikowano
1 godzinę temu, hemi napisał:

Te obecne ukraińskie regulatory to się od razu do kosza nadają . Temat z jesieni , 30min i utrzymuje 1.5 bara, kupiłem drugi gdzie indziej- to samo , trzeci wleciał turecki ala wabco za 120 zł spokój.

Masz jakiś link do tego?

Opublikowano
13 minut temu, andrev1822 napisał:

Dzięki wielkie. A odolejacz zakładałeś jakiś? 

Edit: 

To jest bez przyłącza do pompowania z tego co widzę po aukcji

no jak nie - tylko przyłącze jest innego typu, ten biały pipek się wciska przy zakładaniu węża (tam gdzie ten czarny kapturek mocowany)

takie samo złącze mam w fortschritt

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
    • Przez modelarz
      Witam, mam taki problem. Wymieniłem pompę oraz uszczelniacze w regulatorze siłowym i siłowniku. I teraz problem na zimnym oleju bardzo pomału ale podnieie pług 4-skibowy (ale nie do końca bo nie moge zablokować aby nie opadał), a gdy tylko olej się zagrzeje to prawie wcale nie moge podnieść pługa. Co może byc tego przyczyną. Dodam że przed wymianą było dokładnie to samo. Mój mtz jest z 95r. A i dodam że podnosze tą wajchą koło siedzenia (od regulatora siłowego). Pozdrawiam i prosiłbym o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v