Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
39 minut temu, mani51 napisał:

Tymi podkładkami to nie wiem czy przypadkiem nie ustawia się luzu między atakiem a kołem talerzowym, ale musiałbym spojrzeć w obrazki.

Dobra ogarnołem - ruskie wymyśliły to dobrze bo pod jednym kołnierzem tym od hamulców ten drugi ma śruby i gwinty - śruby sie wykręca i wkręca sie w te gwinty - śruba sie opiera o blok i ładnie idzie. Choć wyjołem te podkładki to i tak luz jest i założyłem je spowrotem tak jak były 😂😂.

Opublikowano
Witam. Ostatnio było opisywane jak ominąć reduktor siłowy i puścić węże prosto od rozdzielacza do siłownika . Narysuje ktoś to może na rysunku który skąd do siłownika i który połączyć które zaślepić. Byłbym wdzięczny 🙂
Opublikowano (edytowane)

Ja mam tak ustawione, że dźwignia w zaworze jest lekko napięta, bo inaczej najpierw hamuje ciągnik, a potem przyczepy

Ciesz się, że masz zawór nowszego typu, bo ja musiałem przerabiać swój układ. Ten zawór, który miałem ciężko dostać a nowy kosztuje 900zł

O taki

images?q=tbn:ANd9GcQ7LspVsYMbIMWCCG3b53y

Edytowane przez jahooo
  • Confused 1
Opublikowano

Ja od ręcznego całkowicie na bok wywinąłem tak na szybko bo coś się zrobiło dźwignia ręcznego zamykała zawór i potem nie było czasu tam zajrzeć. Może trzeba poszukać tej instrukcji o której mówi Seweryn. Swoją drogą to dawno go tu nie było...

Opublikowano (edytowane)

@jahooo Taki jak pokazałeś kosztuje 900 ? Zrobię Ci zdjęcie mojego starego zaworu który własnie wy..rzuciłem i wygląda strasznie podobnie. Nawet ta dźwigienka na dole wygląda identyko, bo w nowszych już jest inaczej i pewnie cięgło będę musiał urzeźbić bo znając moje szczęście to nowe nie będzie pasowało. Niby wszystko to samo, a każde inne.

 

Przerabiać w jakim sensie? 

Edytowane przez Lukasz3991
Opublikowano

Koledzy - bede składał hamulce i sie zastanawiam czy by nie złożyć tych obudów na jakiś silikon żeby w razie wycieków z hydrauliki ni zalało tarcz - jest sens?

Opublikowano

Ja bym złożył na silikon . Ze względu na to, żeby ograniczyć dostawanie się wody , szczególnie po myciu jest problem z blokowaniem hamulca.

Opublikowano (edytowane)

Dobra - dzięki koledzy - złoże na ten silikon - w sumie to nic nie kosztuje oprócz chwili na wyczyszczenie krawędzi. Napewno nie bedzie gorzej 😉

Edytowane przez karbex
Opublikowano

panowie mam problem z wyskakujacym reduktorem tym między nogami jak sie siedzi tyle ze nie wyskakuje on pod obciazeniem a na nierownosciach ciagnik buja i dzwignia rozlacza na luz . jest tu jakiś zatrzask czy coś ? dodam ze stalo się to po tym jak razem z machanikiem szukaliśmy wyszczerbionego tryba i pokrywa z reduktorem byla zdejmowana

Opublikowano (edytowane)

Masz tutaj. http://t25.eu/inkontrahent.php?g=642 , http://t25.eu/inkontrahent.php?g=322 
Jeszcze chyba była wersja z krótką dźwignią i pedałem, ale nie widzę tego.

Elementy 8 i 9 z pierwszego linku oraz 3 i 25 z drugiego linku.

Ściągasz kawałek podłogi, potem 6 śrub i fik do góry.

Swoją drogą prawie skończyłem zakładać pneumatykę do tego mojego grata. Burzliwe chwile mieliśmy. Myślałem nawet już o tym żeby go podpalić, a pozostałe popioły wystawić na olx, ale jednak nie poddałem się. Niby wszystko kupione wypisz wymaluj do niego, a trzeba było rzeźbić. Finalnie zobaczymy jak podepnę pod przyczepę. Póki co zostało zamontować tylko zegar w budzie(jest już podłączony). Jak jest z ubytkami ciśnienie u was. U mnie przy dwóch butlach w ciągu jakiś 6 godzin ubytku było max 0,2 bara. Z kolei na zaciągniętym ręcznym przy godzinnym pomiarze wskazówka stała jak cygan po zasiłek.

Edytowane przez Lukasz3991
  • Thanks 1
Opublikowano

Hej koledzy - mam pytanie dotyczący pomp bo ogarniam i hamulce i hydraulike jak już go rozmemłałem to robie bo i dostęp lepszy.

1. Jaka pompa do wspomagania (wiem - jest nabten temat sporo) ale info sprzed 4-5 lat i chciałem dopytać jak w czasie eksploatacji sie to sprawdza - u mnie jest teraz nsz 10 ale sie cieżkawo kręci na wolnych obrotach a z gazem to lepiej ale przy szybkim skręcaniu czuje opór. Czy jak założyliście 14tke to nie ma żadnych objawów negatywnych (awarie orbitrola itd). Seweryn pisał że ma 14tke i jest ok ale nie wiem jak po dłuższy czasie to sie sprawdza. Czy zakładać nową 10 tke jak ruski inżynier przewidział i też będzie ok?

2. Pompa od hydrauliki - ma może ktoś hydrosiłe w wersji " master" jest jakaś różnica ze zwykłymi czy chwyt marketingowy?

Opublikowano

Wajcha od półbiegów jest tez jest blokowana kulka która jest na sprężynie. Jak widełki połączane z wajcha sa osadzone na zębatce ruch tej wajchy jest ograniczony i nie można ja więcej obrócić niż jest to możliwe co zapobiega wypadnięciu kulki.  Jak to się rozmotuje można obracać wajcha do okola, jeżeli byliście nie uważni to zrobiliście to i wypadła kulka co spowodowało brak zabezpieczenia. Luzna wajcha = brak kulki ewentualnie kulki i sprężyny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
    • Przez modelarz
      Witam, mam taki problem. Wymieniłem pompę oraz uszczelniacze w regulatorze siłowym i siłowniku. I teraz problem na zimnym oleju bardzo pomału ale podnieie pług 4-skibowy (ale nie do końca bo nie moge zablokować aby nie opadał), a gdy tylko olej się zagrzeje to prawie wcale nie moge podnieść pługa. Co może byc tego przyczyną. Dodam że przed wymianą było dokładnie to samo. Mój mtz jest z 95r. A i dodam że podnosze tą wajchą koło siedzenia (od regulatora siłowego). Pozdrawiam i prosiłbym o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v