Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Słuchaj, ja rwałem włosy z głowy bo wyrzucało mi płyn tą cienką rurką i to tylko wtedy gdy silnik dostawał po zaworach i nagle noga z gazu. Też myślałem o głowicy albo uszczelce ale nic więcej się nie działo. I co się okazało? lałem za dużo płynu. Teraz leję tylko tyle żeby minimalnie zakryć żeberka. Sprawdź czy Tobie też nie wyrzuca tą rurką po rozgrzaniu silnika. Może u Ciebie taki ma być stan

Opublikowano

nic nie widac pracuje nie raz w mocnym kurzu prasa itp i nic nie widac wlasnie .przecież po płynie zostawalyby błyszczące ślady a tu nic . ciagnik jest czysty i nic . dolewalem uszczelniacz do plynu i nie pomaga


ale żeby poniżej żeberek?

Opublikowano

Hej koledzy - mam nietypowy chyba problem. Jak pracuje ciągnikiem to parują mi wszystkie zegary oprócz woltomierza. Jeden z zegarów kupiony nowy (wskaźnik paliwa) też zaparowany, obrotomierz też. Włacze światła to zegary są ciepłe od podświetlenia i dalej zaparowane. A rano jak wsiadam - czyste. Macie tak samo w swoich dzidach? Macie jakiś patent na to czy to normalne? 

Opublikowano

@Grzechooo Też mi wajcha przy siedzeniu nie podnosiła, okazało się, że zwyczajnie rozdzielacz nie był załączony pod siedzeniem z dźwignią od poziomu wysokości ramion.

@robi57362 U mnie również ubywało ale się z tym pogodziłem i uznałem że w tym złomie to normalne. Ale jak mi poszła woda do oleju to zmieniłem głowicę na nową.

Za sprawdzenie chcieli 600 a nowa ukraińska 940 zł. Może w normalnych warunkach kupiłbym oryginał za 1400 czy ile tam, ale wyczerpał już limit nerwów i pieniędzy.

Opublikowano

Witam. Pacjent mtz82 składany w pronarze. W pewnym momencie przestało działać wspomaganie najpierw skręt w lewo, potem i w prawo nie można skręcić. Pierwsza myśl pompa, a że nie ruszana od 25 lat to odrazu wymiana. Niestety nie to. Potem poszedł na odstrzał orbitrol, też wymieniony i przy pierwszej próbie nawet wszystko chodziło w miarę ale po ok 3 minutach od nowa to samo zero skrętu w lewo i prawo. Gdzie szukać przyczyny? 

Opublikowano
Przed chwilą, pawel885 napisał:

Ale co się dokładnie dzieje? Możesz skręcać ale bardzo ciężko czy kręcisz lekko kierownicą a zero reakcji na siłowniku ?

W prawo skręcam ale z maksymalna siłą a w lewo nie ma możliwości skręcić. Obieg oleju jest, ale przy skręcie tak jakby gdzieś  pompa nie mogła przepchać oleju. 

Tak skręt jest 

13 minut temu, fezoi napisał:

Skręt masz  na siłowniku ?

Tak skręt jest 

Opublikowano

Nie zatarły Ci się zwrotnice na tulejach? Najpierw jest coraz ciężej kręcić w lewo bo siłownik przy wsuwaniu generuje mniejszą siłę i przez to potrzeba wyższego ciśnienia. Jak podnosisz przodek do góry to amortyzacja zwrotnic działa?

Opublikowano
1 minutę temu, jahooo napisał:

Nie za mało oleju ? Układ odpowietrzony ? Bez silnika skręca ?

masz napęd ? może tuleja sie zatarła, podnieś przód w górę i zobacz, czy na pusto chodzi

Tuleje były wymieniane. Bez silnika nie są rady skręcić. Odnośnie odpowietrzenia to jak to dokładnie się robi bo wydaje mi się że nie jest zapowietrzony

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
    • Przez modelarz
      Witam, mam taki problem. Wymieniłem pompę oraz uszczelniacze w regulatorze siłowym i siłowniku. I teraz problem na zimnym oleju bardzo pomału ale podnieie pług 4-skibowy (ale nie do końca bo nie moge zablokować aby nie opadał), a gdy tylko olej się zagrzeje to prawie wcale nie moge podnieść pługa. Co może byc tego przyczyną. Dodam że przed wymianą było dokładnie to samo. Mój mtz jest z 95r. A i dodam że podnosze tą wajchą koło siedzenia (od regulatora siłowego). Pozdrawiam i prosiłbym o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v