Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
23 godziny temu, Skoczek1994 napisał:

@fabianek123 Gdybym dziś zmieniał opony nawet bym nie spojrzał na zestawienie 11,2r20 i 15,5r38 bo tragicznie się na nich robi. U mnie na jesieni robiona była skrzynia wszystkie łożyska do tego przystawka, i podpora teraz napęd bez problemu się rozłącza tak jak u @Lukasz3991 wystarczy na chwilę  zdjąć nogę z gazu. 

A możesz napisać ile wyniosła Cie skrzynia chodzi mi o części bo zamierzam robić teraz bo biegi wyskakują 

Opublikowano

@sybiuszek24 Sporo wtedy części kupiłem i może być ciężko konkretnie powiedzieć. Ale wszystkie łożyska (skrzynia przystawka podpora), plus jeden wałek przekroczyły dwa tysiące. Sporo było jesienią przy nim robione skrzynia, hamulce hydraulika, i sporo kasy poszło bo jak liczyłem same części to około 6 tysi.

Opublikowano (edytowane)

Widząc dzisiejszą jakość nowych części do mtzta, wolę samemu zrobić swoją na dobrych łożyskach przynajmiej wiem co w niej będzie. Bo przynajmiej u mnie dwie awarie skrzyni to były właśnie łożyska.

Edytowane przez Skoczek1994
Opublikowano
9 minut temu, Skoczek1994 napisał:

Widząc dzisiejszą jakość nowych części do mtzta, wolę samemu zrobić swoją na dobrych łożyskach przynajmiej wiem co w niej będzie. Bo przynajmiej u mnie dwie awarie skrzyni to były właśnie łożyska.

Sory za cytat ale takie same łożyska kupisz jak są w nowej skrzyni wiec nie rozumiem jakie lepsze .

Opublikowano (edytowane)

Ja chce tylko skrzynie zrobić ale wiadomo coś napewno dojdzie to normalne w trakcie roboty. To 2tys części samej skrzyni tak? Muszę ją zrobić bo np przy gruberze wyskakują mi biegi co chwilę przy obciążeniu i robota się pierdzieli 

Edytowane przez sybiuszek24
Opublikowano (edytowane)

Nie każdy najbardziej te którymi często w polu robię a najwięcej to te co włączone mam czyli polowe.A te wodziki to i tak trzeba rozpoławiać tak? 

Edytowane przez sybiuszek24
Opublikowano

@galan99 Niedaleko mnie jest sklep z częściami tylko do mtzta mają tam dosłownie wszystko. Wiosną 2017 robiłem skrzynie bo wyskakiwał polowy pod obciążeniem, wszystko brałem u nich łożyska również, mieli tylko polskie z kraśnika. W ubiegłym roku na jesieni w gruberze zaczeło strzelać i stukać w skrzyni. Wraz z olejem wyleciało łożysko w kawałkach, dosłownie w kawałkach bo nawet kulki zmieliło. Także jeśli nowa jest złożona na takich samych łożyskach to ja dziękuję. Za dużo z tym roboty by na nich oszczędzać.

  • Like 1
Opublikowano

Ja na kraśniku składałem bo nie mieli nic lepszego w tym sklepie co brałem. Później w innym sklepie znalazłem jakieś słowackie, niby lepsze, na pewno dwa razy droższe, bo kraśnik to już chiny. Zobaczymy ile wytrzymaja, ale cały czas mi to w głowie siedzi że chińszczyzne włożyłem.

Opublikowano (edytowane)

A no właśnie dlatego nie ma sensu mówić że lepiej kupić gotową skrzynię bo jeśli będzie złożona na tych polsko-chińskich kraśnikach to za chwilę będziemy ją robić. Zapłacić nawet i trzy tysiące ale kupić porządne łożyska i mieć spokój na parę lat. 

@sybiuszek24 Mi również wyskakiwał polowy, wymieniłem wodzik kulke sprężynę, i wszystko na nic. Okazało się że łożyska były na zdechnieciu przez co cała skrzynia miała luz, i pod obciążeniem puszczało. Podejrzewam że u Ciebie jest to samo. Żeby sprawdzić wodzik musisz zdjąć podłogę, dekiel skrzyni i masz wszystko na wierzchu.

Edytowane przez Skoczek1994
Opublikowano

Ok wielkie dzięki jednak będzie remont bo to nie jazda w polu tylko udręka jeszcze mechanika trzeba znaleść bo samemu to raczej nie zrobię za dużo bawienia 

Jak będę robił to będę szukał lepszych cześci jak będą dostępne ale w 3 tyś się powinienem zamknąć tak mniej więcej oczywiście tak? 

Opublikowano
39 minut temu, zbyszekbrzuze napisał:

Z powodu epidemii wszelkie dalsze wyjazdy na naprawy odwołuję... i nie przyjmuję zgłoszeń.

A co robisz remonty? Podaj cenę orientacyjną za skrzynie będę wiedział na przyszłość 😀

Opublikowano

To niezła cena. Jak pierwszy raz robiłem skrzynię to też bałem się sam za to brać i oddałem do mechanika. Wymienił mi jedno łożysko, coś poprawił w reduktorze bo się tłukło, zrobił ręczny i uszczelnił siłownik to zaśpiewał 1400pln.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
    • Przez modelarz
      Witam, mam taki problem. Wymieniłem pompę oraz uszczelniacze w regulatorze siłowym i siłowniku. I teraz problem na zimnym oleju bardzo pomału ale podnieie pług 4-skibowy (ale nie do końca bo nie moge zablokować aby nie opadał), a gdy tylko olej się zagrzeje to prawie wcale nie moge podnieść pługa. Co może byc tego przyczyną. Dodam że przed wymianą było dokładnie to samo. Mój mtz jest z 95r. A i dodam że podnosze tą wajchą koło siedzenia (od regulatora siłowego). Pozdrawiam i prosiłbym o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v