Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie mam pytanie czy będzie pasował docisk sprzęgła silnika d 50 do koła zamachowego 80 ??? bo myśle że wizualnie jest taki sam jak stary typ 80 i tarcza chyba też ale nie jestem pewien...

Opublikowano (edytowane)
8 minut temu, tomekmtz napisał:

Panowie mam pytanie czy będzie pasował docisk sprzęgła silnika d 50 do koła zamachowego 80 ??? bo myśle że wizualnie jest taki sam jak stary typ 80 i tarcza chyba też ale nie jestem pewien...

Chyba nie, z tego co pamiętam coś tam się różnią

koło zamachowe w MTZ-50 jest zatoczone i docisk jest prawie płaski, a w MTZ-80 jest wypukły a koło zamachowe płaskie

Edytowane przez jahooo
  • Thanks 1
Opublikowano (edytowane)
25 minut temu, Zetix napisał:

https://www.olx.pl/oferta/belarus-mtz-82-likwidacja-gospodarstwa-CID757-IDDtvFy.html

 

Jadę jutro sprzęcik oglądać ;) coś się rzuca wam w oczy?

cos tam z ta skrzynia mial robione, ciekawe przy tym przebiegu, lewa opona chyba tez nowa, wydaje mi sie ze jest po jakiejs kolizji ze felga opona i obudowa skrzyni nowa, pewnie pekl przy uderzeniu

 

tu masz fajnego https://www.olx.pl/oferta/mtz-82-96r-pierwszy-wlasciciel-2600mtg-rezerwacja-CID757-IDCuANh.html

Edytowane przez Bambi14
Opublikowano
29 minut temu, jahooo napisał:

Chyba nie, z tego co pamiętam coś tam się różnią

koło zamachowe w MTZ-50 jest zatoczone i docisk jest prawie płaski, a w MTZ-80 jest wypukły a koło zamachowe płaskie

Dzięki za odpowiedz. Jeszcze tego nie rozbierałem tylko patrzyłem przez okienko i wizualnie jest praktycznie taki jak stary typ mtz 80 ale pewnie w środku jest coś innego przez te różne koła zamachowe i pewnie kolego masz racje.

Opublikowano
42 minuty temu, Bambi14 napisał:

cos tam z ta skrzynia mial robione, ciekawe przy tym przebiegu, lewa opona chyba tez nowa, wydaje mi sie ze jest po jakiejs kolizji ze felga opona i obudowa skrzyni nowa, pewnie pekl przy uderzeniu

 

tu masz fajnego https://www.olx.pl/oferta/mtz-82-96r-pierwszy-wlasciciel-2600mtg-rezerwacja-CID757-IDCuANh.html

Dzwoniłem do gościa i mówi, że felga mu się gdzieś skrzywiła i nei dało się jej wyprostować i dlatego jest nowa, a skrzynia włożona jest całkowicie nowa bo stara mu zgrzytałą i się rozsypała...

Opublikowano
9 minut temu, Zetix napisał:

Dzwoniłem do gościa i mówi, że felga mu się gdzieś skrzywiła i nei dało się jej wyprostować i dlatego jest nowa, a skrzynia włożona jest całkowicie nowa bo stara mu zgrzytałą i się rozsypała...

Mogła i się rozsypać ta skrzynia ale przecież można było ją naprawić i to o wiele taniej niż kupić nową radze ci kolego obejrzeć tą starą skrzynie jak będziesz na miejscu u tego rolnika czy obudowa jest cała czy może popękana.

Opublikowano

Dobra Pany!! Pojadę jutro, zrobię wam elegancka fotorelację i postaram się wybadać temat. Jak będzie coś nie tak to przynajmniej potencjalny klient który przegląda ten temat może coś się dowiedzieć nt tego egzemplarza

Opublikowano

a co tam takiego wymienione co by było podejrzliwe? jedynie opony, ale po tylu latach mogly być popękane albo w transporcie chodził, a chłodnica to chyba normalna rzecz przy takim przebiegu, może na wodzie jest

Opublikowano

Pitolenie. Felgi nie zegniesz a już napewno tylnej ot tak sobie. Ma ładowacz wiec mógł się przełamać widziałem już takie akcje wystarczy zapierdzielać na pusto po wybojach. Takim to trzeba się przejechać ale nowy korpus to chtba nie fuszerka a i felga nowa a nie palnikem prostowana ogólnie nie wygląda źle. Ciekawe co wykazały oględziny?

 

Opublikowano

Muszę was rozczarować, ale po nieprzespanej nocy doszedłem do wniosku, że odpuszczam temat. Gdyby jeszcze to było bliżej to bym podjechał, ale miałem do gościa prawie 200km. Napaliłem się, ale po tym co pisaliście i jak zadzwoniłem drugi raz do gościa to trochę jakby był zaskoczony tym pytaniem o felgę i skrzynie, a jak pierwszy raz się pytałem jak skrzynia i ogólny stan to wszystko było cacy... wymieniasz skrzynie za 8k i zapominasz powiedzieć w pierwszym telefonie? Może i lepiej, że nie pojechałem ;)

Generalnie MTZ jest drugą opcją, bo szukam 1014/10145  ... Chyba że coś znajdzie się naprawdę blisko w fajnym stanie
 

Opublikowano

Felga tylna się wygina od bocznego uderzenia, sąsiad zgiął jak spadł z między i ciągnik na bok położył. A skrzynie swego czasu taniej było kupić nową jak remontować, kilka osób u mnie ma nowe wstawione, kilka lat wstecz tak było, wtedy dobry remont skrzyni kosztował 3k a Ukraińcy po tyle przywozili kompletne.

Opublikowano

Opłacalność remontu skrzyni zależy od umiejętności operatora tak więc czasem lepiej -nie koniecznie taniej -kupić nową.  Mam takkiego od nowości przebiegu około 5 tyś na kołach od 1025 i w zeszłym roku od jazdy ojca tj. Niemalże ruszanie z 9 bez dostatecznego rozpędu i jazda z minimalną prędkością( wiek robi swoje) skrzynia do remontu tykanie 6/3 pewnie ząb na trybie.

Opublikowano

Mojemu już tyle do głowy kłade i też po swojemu robi, np z 6 na 9 bo myśli że jak szybciej wbije to będzie lepiej. Więc sobie wyobraźcie jaki jest zgrzyt. Wstyd na pół wsi.

  • Thanks 1
Opublikowano

Jak myślicie, MTZ82 z 93roku da rade z agregatem uprawowym 3,6m, waga 1150kg? Oczywiście dociążę przód o jakieś 100kg. Chodzi mi o sam udźwig. Biore nowe maszyny na PROW i są trochę ciężkie ;/. Do tej pory robił z RAU 3,3m 800kg i było bez problemu. Tylne ramiona wymienione na nowe z pełnego metalu + haki 2kat.

Opublikowano

Wujo taką talerzówkę ciąga (waga) i pod górki przód pływa, mocy brakuje . Podejrzewam, że u ciebie będzie podobnie. Ja mam silnik d-60 z turbo (około 70-72KM) i przy 3m agregacie ma co robić.  Podejrzewam, że po sezonie będziesz szukał większego konia

Opublikowano
azzadek napisał:

Jak myślicie, MTZ82 z 93roku da rade z agregatem uprawowym 3,6m, waga 1150kg? Oczywiście dociążę przód o jakieś 100kg. Chodzi mi o sam udźwig. Biore nowe maszyny na PROW i są trochę ciężkie ;/. Do tej pory robił z RAU 3,3m 800kg i było bez problemu. Tylne ramiona wymienione na nowe z pełnego metalu + haki 2kat.

mi przy 800 kg talerzowce z fabrycznym obciazeniem nie daje sie normalne skręcać

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
    • Przez modelarz
      Witam, mam taki problem. Wymieniłem pompę oraz uszczelniacze w regulatorze siłowym i siłowniku. I teraz problem na zimnym oleju bardzo pomału ale podnieie pług 4-skibowy (ale nie do końca bo nie moge zablokować aby nie opadał), a gdy tylko olej się zagrzeje to prawie wcale nie moge podnieść pługa. Co może byc tego przyczyną. Dodam że przed wymianą było dokładnie to samo. Mój mtz jest z 95r. A i dodam że podnosze tą wajchą koło siedzenia (od regulatora siłowego). Pozdrawiam i prosiłbym o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v