Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dzięki za podrzucenie modelu kabiny :) u nas nie ma prawie w ogóle mtz na sprzedanie albo jest ich relatywnie mniej do innych województw, ale ideału też nie szukam nie będę ukrywał, że mógł bym sobie go tam naprawiać. No zobaczę na miejscu jak silnik  skrzynia i sie okaże :) 

Opublikowano

Kolega LTZ55A był najbliżej. Napotkałem to u klienta. Cofnięty maksymalnie kąt wtrysku w silniku D 240, jakimś cudem pracował tylko na trzecim garze a z kolektora płynęła ropa. Chodził tak z godzinę to potem nawalał jak kałasznikow. Szkoda że tego nie nagrałem. Przestawiłem 3 dziurki i zapalił na dotyk i pracuje normalnie.

Opublikowano

Wiele silników może odpalić w drugą stronę, nie jest to jakaś sensacja. Warto mieć tylko świadomość że wtedy pompa olejowa chodzi w drugą stronę i zamiast pompować, wysysa olej z układu smarowania. Jak się może to skończyć, to można się domyślić. 

Opublikowano

Mi też jesienią tak Władek złapał, odpalałem ciepłego i za wcześnie puściłem kluczyk, zaczął dziwnie pracować a tu w lewo. Pamiętam w szkole kumpel Esa 320 tak zapalił ale dostał korbą w nos
Ten MTZ zapalal w dobrą stronę, ktoś się walnął pewnie i zamiast 20st przed GMP ustawił ok 10 po

Opublikowano

Mam takie pytanie, czy istnieje jakieś przeciwwskazanie, aby filtr powietrza mokry z MTZ 82 zamontować w perkinsie 80 KM (jest suchy w kombajnie) Pytanie troszkę nie trawione w odpowiedni dział ale czytam tutaj posty ludzi znających się na rzeczy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
    • Przez modelarz
      Witam, mam taki problem. Wymieniłem pompę oraz uszczelniacze w regulatorze siłowym i siłowniku. I teraz problem na zimnym oleju bardzo pomału ale podnieie pług 4-skibowy (ale nie do końca bo nie moge zablokować aby nie opadał), a gdy tylko olej się zagrzeje to prawie wcale nie moge podnieść pługa. Co może byc tego przyczyną. Dodam że przed wymianą było dokładnie to samo. Mój mtz jest z 95r. A i dodam że podnosze tą wajchą koło siedzenia (od regulatora siłowego). Pozdrawiam i prosiłbym o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v