Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

zwyrodnienie to jedno :P  ja po pół godziny kurczy dostawalem ,wiec w pierwszej kolejności szło to na warsztat ,Białorusini to chyba na leząco jeżdzili ,stąd takie ustawienie fabryczne :D

Opublikowano

mam pytanie odnośnie regeneracji gniazd zaworowych w MTZ ktoś gadał mi że są w nich jakieś wymienne gumiki czy coś proste w naprawie dzwoni ale nw w którym kościele ;D 

Opublikowano

W gniazdach zaworowych nie ma żadnych gumek. Regeneracja gniazd polega albo na odtworzeniu kąta gniazda albo na wstawieniu nowego. Gumki są ale u góry i nazywają się uszczelniaczami ale uszczelniacze wymienia się wraz z wymianą prowadnic zaworowych, inaczej nic nie dadzą bo latający zawór w gnieździe uszkodzi je na nowo po kilku godzinach.

Opublikowano

Uszczelniacze w postaci tzw. gumek pojawiły się trochę póżniej na początku nie były zakładane Mi w czasie regeneracji głowicy założyli te gumki ,skończyło się tym że stanoł zawór w prowadnicy ,na szczęscie tłok uszedł z życiem.

Opublikowano

Wie ktoś może jaki gwint ma czujnik ciśnienia oleju w MTZ? Wychodziły dwa typy tych czujników, zwykły na kontrolkę i pod elektryczny wskaźnik ciśnienia oleju "gruszka".

Opublikowano
seweryn20

też półosie wymieniałem bo łożysko stało a półoś się obracała prkatycznie luzów nie było i w sumie nic tam stać się z tym nie powinno ale nowe łożysko też już ciasno nie siedziało na starej półosi 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
    • Przez modelarz
      Witam, mam taki problem. Wymieniłem pompę oraz uszczelniacze w regulatorze siłowym i siłowniku. I teraz problem na zimnym oleju bardzo pomału ale podnieie pług 4-skibowy (ale nie do końca bo nie moge zablokować aby nie opadał), a gdy tylko olej się zagrzeje to prawie wcale nie moge podnieść pługa. Co może byc tego przyczyną. Dodam że przed wymianą było dokładnie to samo. Mój mtz jest z 95r. A i dodam że podnosze tą wajchą koło siedzenia (od regulatora siłowego). Pozdrawiam i prosiłbym o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v