Skocz do zawartości
Cez83

Nadmiar oleju w silniku T 25

Polecane posty

Cez83    0

Witam i Pozdrawiam wszystkich użytkowników forum. Od niedawna jestem posiadaczem T 25A z 1980r. Po zakupie ciągnika postanowiłem wymienić olej w silniku. Po wymianie oleju na nowy (Turdus) na stalce pomiarowej mam nadmiar oleju w silniku gdzieś tak 2 cm nad kreskę max. Na starym oleju poziom był ok. Wlałem do silnika 7 Litrów oleju. Starego oleju wyleciało tak gdzieś 6-7 L. I teraz się głowię jaka może być tego przyczyna. Filtr oleju czyściłem. Po wymianie oleju wskaźnik temperatury oleju ledwo się wychyla się za 40. I czy mam spuścić olej do normalnego poziomu czy zostawić? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Franek3333    26

kierowniku zaszalałeś z tym olejem z tego co pamiętam tam wchodzi 5.75l no 6 litr max a nie 7 dlatego poziom taki wysoki upuść korkiem trochę i spokój

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianos95    54

Jakie 6-7itrów ? Ja jak kupie 5litrów Trurdusa to leje na 3/4 wskaznika pomiedzy min a max i jeszcze zostaje mi na dolewki wiec napewnowlałes za duzo oleju a jazda z ponad poziomem max oleju najczesciej doprowadza do wypchniecia uszczelniaczy tym bardziej ze jest chłodniej i olej jest gesty a tym samym zbyt duzy jego poziom działa jakt tłoczysko na uszczelniacze

Musisz spuscic oleju i bedzie ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Spyke1004    1

kolego upuść trochę oleju żeby było max i jeździj

 

jeśli możesz to wstaw zdjęcie, jest z kabiną?? i ile dałeś za niego bo sam zaczynam się rozglądać za takim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    49

Układ smarowania silnika, pojemność w litrach 7,tak podaje książka,zatem w układ smarowania wchodzi 7l ,wiadomym jest że przy wymianie trochę mniej wejdzie ale nie tyle jak podają niektórzy że z pięciu litrów jeszcze im zostaje, mam ten pojazd od nowości i zawsze kupuje 7 litów ,co prawda trochę zostaje bo wiadomym jest że przy zmianie olej wszystek nie zleci i część jego pozostaje w magistrali olejowej i innych zakątkach silnika, i dlatego tak jest a nie inaczej ,może komuś mniej i wchodzi jeśli jest misa olejowa w gięta od spodu lub bagnet pomiaru oleju ze wskazaniami stanu może jest od innego silnika, bo i z takimi przypadłościami się spotkałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cez83    0

Witam. To teraz całkiem zgłupiałem co mam zrobić  :D . Chyba spuszczę nadmiar oleju do kreski max i zobaczę co będzie się działo. Do Spyke1004 za ciągnik dałem 8 tys. oczywiście z papierami jest zarejestrowany i opłacony. Ciągnik jest z kabiną ma również przerobiony rewers na osobny lewarek. Oryginalnie ten ciągnik był z jednym lewarkiem zmiany biegów. Wycieków brak, parę drobnych rzeczy do poprawki.


Zdjęcia dodam  jak obczaję jak to się robi  :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    306

Bagnet oszukuje u mnie wchodzi szczere 7 litrów i jest max a u sąsiada jak tyle nalałem to było ponad stan, i przedtem lał mniej oleju to na minimalnym ciśnienie gubił.  


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    49

No tak powinno być jak już wcześniej pisałem ja też jak 7 bym wlał to stan by był pewnie na max a zawsze staram się aby było między max a minimum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam8056    4

:)

 

Jakie 6-7itrów ? Ja jak kupie 5litrów Trurdusa to leje na 3/4 wskaznika pomiedzy min a max i jeszcze zostaje mi na dolewki wiec napewnowlałes za duzo oleju a jazda z ponad poziomem max oleju najczesciej doprowadza do wypchniecia uszczelniaczy tym bardziej ze jest chłodniej i olej jest gesty a tym samym zbyt duzy jego poziom działa jakt tłoczysko na uszczelniacze

Musisz spuscic oleju i bedzie ok

 

5 litrów to za mało powinno wejść ok. 7 chyba, że miska olejowa pogięta. Kiedyś najechałem na kamień i trochę spłaszczyło :) wtedy też wchodziło mniej oleju.
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    219

Różne cuda widziałem, a  z T25 było tak - nowy ciągnik może nawet 1000 mtg nie miał i zatarty silnik ( zatarty wał ). Okazało się że gość wymieniał olej i zalał pomiędzy max i min  na miarce, po czym pojechał orać no i ciągnik staną. Wszystko było by dziwne gdyby nie fakt że właściciel zdziwił się że tak mało oleju mu weszło bo nie całe 3 litry:) Drut w miarce się przesuną:) No i remoncik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez quxfrix
      Panowie mam problem z biegami - przód/tył. Mianowicie bardzo "ciężko" wchodzą biegi przód/tył - druga wajcha (mam ciągnik w wersji z dwoma wajchami). Jak zgaszę ciągnik to biegi wchodzą bez problemu. Co może być przyczyną? Da to się jakoś sprawnie naprawić?
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez kubaguzik
      Poszukuje schemat biegów do t-25 z dwoma dzwigniami.
    • Przez morales
      witam,
      całkowicie już zgłupiałem przy tej maszynie, zacznę od początku. pewnego pięknego dnia podłączałem do t25 nową przyczepę, w której zrobiłem całą elektrykę (nowe światła, wiązki przewodów) i pozostało ją tylko połączyć z ciągnikiem. wszystko było w porządku do momentu, w którym podłączyłem wtyczkę idącą z przyczepy do traktora. prawdopodobnie źle podłączyłem przewód idący od świateł stop z przyczepki do gniazda w traktorze (podłączyłem go do środkowego bolca w gnieździe). utraciłem w tym momencie światła stop w traktorze jak i w przyczepie. po odłączeniu wtyczki z przyczepy do traktora jest to samo, brak świateł stop w ciągniku oraz zauważyłem również, że po wyłączeniu w kabinie świateł mijania przy włączonym traktorze, one cały czas świecą, nie reagują na wyłączenie przycisku w kabinie.
      co się mogło stać? odłączyłem przełącznik świateł stopu (ten który jest pod traktorem, załącza się go naciśnięciem pedału hamulca) i połączyłem na krótko, światła stopu zaświeciły. postanowiłem wymienić przełącznik na nowy, pomyślałem, że może się uszkodził. zamontowałem nowy przełącznik, światła stop zaczęły działać, wszystko było ok do momentu włączenia świateł mijania przy wyłączonym silniku. stało się to samo, brak świateł stopu ... nie mam już żadnego pomysłu co robić dalej. co się mogło stać? bezpieczniki całe, nie przepalone.
      bardzo proszę o pomoc, bo skończyły mi się pomysły. o co tu chodzi?
      pozdrawiam
    • Przez Franek3333
      Witam planuję przenieść rozdzielacz hydrauliczny na lewy tylni  błotnik by można było pracować z owijarką  bez wchodzenia do ciągnika   . Czy  ktoś z kolegów dokonywał takich zmian   ? Czy ten oryginalny rozdzielacz  spełni swoją rolę czy trzeba go wymienić .? na jakiś inny   pozdrawiam proszę o jakie foto ewentualnie długości i przepływowość  przewodów zastosowanych  do tego udoskonalenia  .
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.