Skocz do zawartości
Cez83

Nadmiar oleju w silniku T 25

Polecane posty

Cez83    0

Witam i Pozdrawiam wszystkich użytkowników forum. Od niedawna jestem posiadaczem T 25A z 1980r. Po zakupie ciągnika postanowiłem wymienić olej w silniku. Po wymianie oleju na nowy (Turdus) na stalce pomiarowej mam nadmiar oleju w silniku gdzieś tak 2 cm nad kreskę max. Na starym oleju poziom był ok. Wlałem do silnika 7 Litrów oleju. Starego oleju wyleciało tak gdzieś 6-7 L. I teraz się głowię jaka może być tego przyczyna. Filtr oleju czyściłem. Po wymianie oleju wskaźnik temperatury oleju ledwo się wychyla się za 40. I czy mam spuścić olej do normalnego poziomu czy zostawić? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Franek3333    26

kierowniku zaszalałeś z tym olejem z tego co pamiętam tam wchodzi 5.75l no 6 litr max a nie 7 dlatego poziom taki wysoki upuść korkiem trochę i spokój

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianos95    54

Jakie 6-7itrów ? Ja jak kupie 5litrów Trurdusa to leje na 3/4 wskaznika pomiedzy min a max i jeszcze zostaje mi na dolewki wiec napewnowlałes za duzo oleju a jazda z ponad poziomem max oleju najczesciej doprowadza do wypchniecia uszczelniaczy tym bardziej ze jest chłodniej i olej jest gesty a tym samym zbyt duzy jego poziom działa jakt tłoczysko na uszczelniacze

Musisz spuscic oleju i bedzie ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Spyke1004    1

kolego upuść trochę oleju żeby było max i jeździj

 

jeśli możesz to wstaw zdjęcie, jest z kabiną?? i ile dałeś za niego bo sam zaczynam się rozglądać za takim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    48

Układ smarowania silnika, pojemność w litrach 7,tak podaje książka,zatem w układ smarowania wchodzi 7l ,wiadomym jest że przy wymianie trochę mniej wejdzie ale nie tyle jak podają niektórzy że z pięciu litrów jeszcze im zostaje, mam ten pojazd od nowości i zawsze kupuje 7 litów ,co prawda trochę zostaje bo wiadomym jest że przy zmianie olej wszystek nie zleci i część jego pozostaje w magistrali olejowej i innych zakątkach silnika, i dlatego tak jest a nie inaczej ,może komuś mniej i wchodzi jeśli jest misa olejowa w gięta od spodu lub bagnet pomiaru oleju ze wskazaniami stanu może jest od innego silnika, bo i z takimi przypadłościami się spotkałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cez83    0

Witam. To teraz całkiem zgłupiałem co mam zrobić  :D . Chyba spuszczę nadmiar oleju do kreski max i zobaczę co będzie się działo. Do Spyke1004 za ciągnik dałem 8 tys. oczywiście z papierami jest zarejestrowany i opłacony. Ciągnik jest z kabiną ma również przerobiony rewers na osobny lewarek. Oryginalnie ten ciągnik był z jednym lewarkiem zmiany biegów. Wycieków brak, parę drobnych rzeczy do poprawki.


Zdjęcia dodam  jak obczaję jak to się robi  :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    306

Bagnet oszukuje u mnie wchodzi szczere 7 litrów i jest max a u sąsiada jak tyle nalałem to było ponad stan, i przedtem lał mniej oleju to na minimalnym ciśnienie gubił.  


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    48

No tak powinno być jak już wcześniej pisałem ja też jak 7 bym wlał to stan by był pewnie na max a zawsze staram się aby było między max a minimum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam8056    4

:)

 

Jakie 6-7itrów ? Ja jak kupie 5litrów Trurdusa to leje na 3/4 wskaznika pomiedzy min a max i jeszcze zostaje mi na dolewki wiec napewnowlałes za duzo oleju a jazda z ponad poziomem max oleju najczesciej doprowadza do wypchniecia uszczelniaczy tym bardziej ze jest chłodniej i olej jest gesty a tym samym zbyt duzy jego poziom działa jakt tłoczysko na uszczelniacze

Musisz spuscic oleju i bedzie ok

 

5 litrów to za mało powinno wejść ok. 7 chyba, że miska olejowa pogięta. Kiedyś najechałem na kamień i trochę spłaszczyło :) wtedy też wchodziło mniej oleju.
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    210

Różne cuda widziałem, a  z T25 było tak - nowy ciągnik może nawet 1000 mtg nie miał i zatarty silnik ( zatarty wał ). Okazało się że gość wymieniał olej i zalał pomiędzy max i min  na miarce, po czym pojechał orać no i ciągnik staną. Wszystko było by dziwne gdyby nie fakt że właściciel zdziwił się że tak mało oleju mu weszło bo nie całe 3 litry:) Drut w miarce się przesuną:) No i remoncik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez piotr95
      witam mam taki problem z moim wladkiem ze nie dziala licznik motogodzin linka jest dobra sam licznik tez nie wiem gdzie szukac przyczyny moze mial ktos taki problem.
    • Przez Franek3333
      Witam planuję przenieść rozdzielacz hydrauliczny na lewy tylni  błotnik by można było pracować z owijarką  bez wchodzenia do ciągnika   . Czy  ktoś z kolegów dokonywał takich zmian   ? Czy ten oryginalny rozdzielacz  spełni swoją rolę czy trzeba go wymienić .? na jakiś inny   pozdrawiam proszę o jakie foto ewentualnie długości i przepływowość  przewodów zastosowanych  do tego udoskonalenia  .
    • Przez gotha121
      witam
      mam problem
       
      jezdziłem na polu i w pewnej chwili właczyłem sprzęgło i cos szarpnął
      i dalej nie chciał juz ruszyc
      silnik jest ok
      po włozenu biegu nie reaguje
      co moze byc
      skrzynia , sprzegło albo cos innego
      proszę o pomoc
    • Przez adi972
      dlaczego w ruskim jak wrzucam wsteczny i na 1 to coś huczy
    • Przez Arasowsky
      Cześć! Rozebrałem całą deskę, ponieważ wymieniam instalację i pod włącznikami świateł jest takie coś z dwoma wyjściami, do czego szedł przewód ze stacyjki, ten który idzie do rozrusznika. Ale ten przewód jest teraz luźny po poprzedni właściciel coś modził. Teraz ze stacyjki idzie bezpośrednio przewód do rozrusznika i działa. Więc pytanie czy to jest przekaźnik rozrusznika?

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.