bizonsuperzo56

jumz taktuje ....pomocy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Jumz

Witam wszystkich na forum czy możne ktoś z was wie co może być przyczyna ze jumz taktuje tylko na bardzo wolnych obrotach równo pracuje mam też koparek Białoruś jumz i ona pracuje równo na każdych obrotach silnika ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    52

Nie wiem co masz na myśli taktuje, mój na każdych obrotach sam tak jakby dodawał sobie gazu i ujmował, miał nierówne obroty ustawiłem np.na 1000 obrotów ,a obroty spadały do 700 i z powrotem rosły do 1000 ,nie szło jechać w ogóle bo cały czas szarpał, pompę zawiozłem do sprawdzenia okazało się że wymaga naprawy, awarii uległ regulator obrotów, przy tym łożyska i takie inne tam pierdołki ,zrobili regenerację, ustawili na przyrządach i ciągnik chodzi jak należy i powiem że zaraz jest mocniejszy bardziej czuły na gaz ,szybciej reaguje wchodząc na obroty jak się doda gazu, poza tym może mieć ciężko jak dołożyć gazu zaraz na obroty się wkręca na pewno trochę więcej będzie palił jak poprzednio ale warto aby deko więcej palił i był żwawy.Tak że Ciebie czeka też zapewne naprawa,ale najpierw daj do sprawdzenia i postawią diagnozę ,czy wymaga tylko regulacji czy może naprawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wiesław16 wiesz jak chodzi bizon przy 1000obr na min ??? robi chrum chrum taktuje własnie mój jumz tak robi nawet na wysokich obrotach tylko na bardzo wolniutkich chodzi bardzo równo 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablo1    1

Witam,może trochę odejdę od tematu,ale mam pewien problem w jumzie, mianowicie coś zaczęło mi pukać w skrzyni tylko na 5 biegu,czężko to opisać i stwierdzić bez rozbierania, może łożysko,może tryb i ciekawi mnie czy trzeba bo rozpoławiać jeśli uszkodzony tryb nie znajduje się bezpośrednio na wałku atakującym,może ktoś z kolegów już to przerabiał?Każda uwaga mile widziana. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pablo1 ja też mam taki sam problem w moim jumzie też zaczęło w skrzyni biegów coś pukać na 5 biegu i mówisz ze tryby trzeba wymienić od 5 i 3 biegu ???a co ci się z nimi stało ząbek wyrwało czy co???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez BeniaminGrodek
      witam powoli  do przodu z turem do Mtz   jakie macie szerokosci  widel  w mtz??









    • Przez Delbeta
      Jaki płyn lać do wspomagania, tego zbiornika z przodu ciągnika w belarus 952. 4 ?
    • Przez Matti
      Witam!  Sprawa dotyczy Pronara, ale pisze w dziale Belarus, bo może tutejsi  użytkownicy będą posiadali większą wiedzę. Mam Pronara 82SA z wałkiem WOM na szeroką i wąską taśmę (nr kat 1221-4202010) załączany elektrohydraulicznie. Ma ktoś może wiedzę czy możliwa jest jego wymiana na wałek nowego typ, czyli tarczowy (nr kat 1025-4202010). Z moja analizy katalogów części zmiennych wynika, że tak, ale boję się kupić części w ciemno. Czy w tym nowym typie est jeszcze jakaś regulacja, czy wystarczy podłączyć 2 węże od elektrozaworu do korpusu i będzie działać? Na koniec może najważniejsze pytanie do użytkowników MTZ-ów z wałkiem tarczowym: czy ten wałek jest trwały i niezawodny? 
    • Przez Scappy
      Cześć . Zbliża mi się wymiana głowicy ,bo przepuszcza ona olej do komory spalania . Obecna była już na szlifie i Pan powiedział że następna regeneracja musi być już konkretna,bo zawory głęboko siedzą i może się to nie zamknąć w 900 zł . Myślę że lepszą opcją będzie kupno nowej głowicy i jest kilka ofert na rynku . Co polecacie żeby nie wpaść w niepotrzebne koszty ? Czeka mnie też wymiana pierścieni,może i też tłoków ale to zobaczymy .
       
      Pozdrawiam
    • Przez GrzywaRM
      Witam
      kupiłem MTZ i mam pytanie czy ten pręt pod skrzynią ze ściętymi  dwoma bokami na zdjęciu jest do zmiany prędkości obrotów wom? 

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.