bizonsuperzo56

jumz taktuje ....pomocy

Polecane posty

Witam wszystkich na forum czy możne ktoś z was wie co może być przyczyna ze jumz taktuje tylko na bardzo wolnych obrotach równo pracuje mam też koparek Białoruś jumz i ona pracuje równo na każdych obrotach silnika ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Nie wiem co masz na myśli taktuje, mój na każdych obrotach sam tak jakby dodawał sobie gazu i ujmował, miał nierówne obroty ustawiłem np.na 1000 obrotów ,a obroty spadały do 700 i z powrotem rosły do 1000 ,nie szło jechać w ogóle bo cały czas szarpał, pompę zawiozłem do sprawdzenia okazało się że wymaga naprawy, awarii uległ regulator obrotów, przy tym łożyska i takie inne tam pierdołki ,zrobili regenerację, ustawili na przyrządach i ciągnik chodzi jak należy i powiem że zaraz jest mocniejszy bardziej czuły na gaz ,szybciej reaguje wchodząc na obroty jak się doda gazu, poza tym może mieć ciężko jak dołożyć gazu zaraz na obroty się wkręca na pewno trochę więcej będzie palił jak poprzednio ale warto aby deko więcej palił i był żwawy.Tak że Ciebie czeka też zapewne naprawa,ale najpierw daj do sprawdzenia i postawią diagnozę ,czy wymaga tylko regulacji czy może naprawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wiesław16 wiesz jak chodzi bizon przy 1000obr na min ??? robi chrum chrum taktuje własnie mój jumz tak robi nawet na wysokich obrotach tylko na bardzo wolniutkich chodzi bardzo równo 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablo1    1

Witam,może trochę odejdę od tematu,ale mam pewien problem w jumzie, mianowicie coś zaczęło mi pukać w skrzyni tylko na 5 biegu,czężko to opisać i stwierdzić bez rozbierania, może łożysko,może tryb i ciekawi mnie czy trzeba bo rozpoławiać jeśli uszkodzony tryb nie znajduje się bezpośrednio na wałku atakującym,może ktoś z kolegów już to przerabiał?Każda uwaga mile widziana. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pablo1 ja też mam taki sam problem w moim jumzie też zaczęło w skrzyni biegów coś pukać na 5 biegu i mówisz ze tryby trzeba wymienić od 5 i 3 biegu ???a co ci się z nimi stało ząbek wyrwało czy co???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj