Skocz do zawartości
bizonsuperzo56

jumz taktuje ....pomocy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Jumz

Witam wszystkich na forum czy możne ktoś z was wie co może być przyczyna ze jumz taktuje tylko na bardzo wolnych obrotach równo pracuje mam też koparek Białoruś jumz i ona pracuje równo na każdych obrotach silnika ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    46

Nie wiem co masz na myśli taktuje, mój na każdych obrotach sam tak jakby dodawał sobie gazu i ujmował, miał nierówne obroty ustawiłem np.na 1000 obrotów ,a obroty spadały do 700 i z powrotem rosły do 1000 ,nie szło jechać w ogóle bo cały czas szarpał, pompę zawiozłem do sprawdzenia okazało się że wymaga naprawy, awarii uległ regulator obrotów, przy tym łożyska i takie inne tam pierdołki ,zrobili regenerację, ustawili na przyrządach i ciągnik chodzi jak należy i powiem że zaraz jest mocniejszy bardziej czuły na gaz ,szybciej reaguje wchodząc na obroty jak się doda gazu, poza tym może mieć ciężko jak dołożyć gazu zaraz na obroty się wkręca na pewno trochę więcej będzie palił jak poprzednio ale warto aby deko więcej palił i był żwawy.Tak że Ciebie czeka też zapewne naprawa,ale najpierw daj do sprawdzenia i postawią diagnozę ,czy wymaga tylko regulacji czy może naprawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wiesław16 wiesz jak chodzi bizon przy 1000obr na min ??? robi chrum chrum taktuje własnie mój jumz tak robi nawet na wysokich obrotach tylko na bardzo wolniutkich chodzi bardzo równo 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablo1    0

Witam,może trochę odejdę od tematu,ale mam pewien problem w jumzie, mianowicie coś zaczęło mi pukać w skrzyni tylko na 5 biegu,czężko to opisać i stwierdzić bez rozbierania, może łożysko,może tryb i ciekawi mnie czy trzeba bo rozpoławiać jeśli uszkodzony tryb nie znajduje się bezpośrednio na wałku atakującym,może ktoś z kolegów już to przerabiał?Każda uwaga mile widziana. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pablo1 ja też mam taki sam problem w moim jumzie też zaczęło w skrzyni biegów coś pukać na 5 biegu i mówisz ze tryby trzeba wymienić od 5 i 3 biegu ???a co ci się z nimi stało ząbek wyrwało czy co???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×