Renault145

remont silnika

Polecane posty

Renault145    4

witam, panowie i panie potrzeba mi pilnie namiarow na zestawy naprawcze do ciągnika renault 103.14 numer/model silnika td 226-4 o suchych tulejach. i czy lepiej kupić już obrobione czy nie. i czy ciężko jest wybić i wbić suche tuleje. proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kitowiak    520

co do tuleja, a tym bardziej suchych to trzeba je wprasowac, bo wiadomo młotkiem nic z

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault145    4

czuje ze będę dawał blok do fachowca i wybiciem się nie przejmuje. ale co z resztą
powiedzcie czy lepiej brać tuleje juz obrobione czy nie. chodzi mi o jakieś honowanie czy coś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kitowiak    520

Co do tego to zapytaj sie fachowca co o tym sądzi, ale wiadomo jeśli były by orgbrobione orginalne o wiadomo ze lepsze były by

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kitowiak    520

Radził bym ci żebyś cos w swojej okolicy poszukal w sklepie czy zeby na zamowienie sprowadzili, przez e zamówienie mozna sie nabrać bo nie widzisz co kupujesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    1957

nieobrobione się bierze jak są problemy z montażem i np obrabiasz jeszcze górną płaszczyznę.
Jak dajesz do fachmana to on wybierze sam przecież.
próbowałeś KT Service czy Serwis ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianos95    436

tuleje tylko chonowane bierz bede miały tzw jodełke

Koszt 1tuleja tlok sworzen zabezpieczenia sworzni i komltet pierscieni to koszt około650zł frmy machle czyli na 4 cyl to kozta z wysyłka2700zł

Do wyciagania dobry preparat do mrozenia i sciagacz własnjroboty z grubego płaskownika i profila a zeby zdało egzamin trzeba kupic albo wytoczyc pret chartowany z gwintem o normalnym skoku zadne drobne gwity do tego długa sruba i dobryklucz i rura 2m wyjda tak samo jak z prasy a ty zaoszczedzisz 400zł. Ale kazdy robi jak uwaza a jak juz komus bedziesz oddawał silnikto zauanemu zebys nie zapłacił 6-7tys za remont awłoza ci tuleje i tłoki za 300zł bo tez takie sa. Najlepiej robic samemu bo wie co sie ma i sie nie płaci tyle za robote która niekiedy tez pozostawia wiele do zyczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault145    4

tuleje i tłoki juz zamówione. komplet tłok i tuleja honowana 465 szt. połączenie angielsko niemieckie. Wiec chyba nie będzie źle. a ciągnik oddałem w ręce znajomego fachowca. z którego jestem zadowolony. tylko blok musze wyciągnąć i zawieść do gościa który ma to obsadzić. bo mój fachmen nie chce się tego podjąć żeby coś nie pełno czy coś. Chociaż uczciwie do tematu. macie może jakieś swoje doświadczenia przy regeneracja silnika i na co można by było zwrócić uwagę? żeby później nie rozbierać jeszcze raz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez traktorzystaJakub7211
      Witam. Mam problem z półbiegami w renault Ares 710. Mianowicie ciągnik sam sobie zmienia półbiegi, czasem nie chce przerzucić półbiegu tylko musi się chwilę zastanowić, po czym zmieni na dwa półbiegi w dół lub w góre i po chwili zmieni na zadany pół bieg. Nie raz sam z siebie ni z tąd ni zowąd zmieni półbieg (zbije w dół po chwili wrzuci do góry lub na odwrót) Czym może być to spowodowane? Dodam jeszcze że nie raz fiksuje licznik na przykład jade z prędkością 8km po czym licznik  zaczyna wskazywać różne prędkości, dochodzących nawet do 80km/ha, czujnik prędkości napewno działa dobrze ponieważ nie wyłącza przy tym napędu. O co może chodzić z tym wszystkim? Domyślam się że coś z elektryką ale od czego zacząć? Sterowniki?  instalacja?
    • Przez Domek96
      Witam rozleciało mi się łożysko zwrotnicy renault75.14 nie mam numerów jakie łożysko tam powinno być może ktoś wie
    • Przez PiterParker
      Mam wyciek oleju że skrzyni a dokładnie jest pod skrzynią dekiel przykręcany na 4 śruby w który wchodzi rura ciągnące się po dole skrzyni w stronę mostu. W tym dekielku jest otwór i wystaje zawleczka. Po zawleczcze co jakiś czas spływa kropla oleju. Jest to malutki wyciek ale po dłuższym postoju ciągnika w jednym miejscu zauważalna jest plamka na betonie czy kostce. Czy ktoś orientuje się do czego jest w/w zawleczka ? Jak się do tego dobrać?   

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj