Skocz do zawartości
Renault145

remont silnika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Remont
Renault145    4

witam, panowie i panie potrzeba mi pilnie namiarow na zestawy naprawcze do ciągnika renault 103.14 numer/model silnika td 226-4 o suchych tulejach. i czy lepiej kupić już obrobione czy nie. i czy ciężko jest wybić i wbić suche tuleje. proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Renault145    4

czuje ze będę dawał blok do fachowca i wybiciem się nie przejmuje. ale co z resztą
powiedzcie czy lepiej brać tuleje juz obrobione czy nie. chodzi mi o jakieś honowanie czy coś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kitowiak    400

Co do tego to zapytaj sie fachowca co o tym sądzi, ale wiadomo jeśli były by orgbrobione orginalne o wiadomo ze lepsze były by

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kitowiak    400

Radził bym ci żebyś cos w swojej okolicy poszukal w sklepie czy zeby na zamowienie sprowadzili, przez e zamówienie mozna sie nabrać bo nie widzisz co kupujesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    312

nieobrobione się bierze jak są problemy z montażem i np obrabiasz jeszcze górną płaszczyznę.
Jak dajesz do fachmana to on wybierze sam przecież.
próbowałeś KT Service czy Serwis ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianos95    54

tuleje tylko chonowane bierz bede miały tzw jodełke

Koszt 1tuleja tlok sworzen zabezpieczenia sworzni i komltet pierscieni to koszt około650zł frmy machle czyli na 4 cyl to kozta z wysyłka2700zł

Do wyciagania dobry preparat do mrozenia i sciagacz własnjroboty z grubego płaskownika i profila a zeby zdało egzamin trzeba kupic albo wytoczyc pret chartowany z gwintem o normalnym skoku zadne drobne gwity do tego długa sruba i dobryklucz i rura 2m wyjda tak samo jak z prasy a ty zaoszczedzisz 400zł. Ale kazdy robi jak uwaza a jak juz komus bedziesz oddawał silnikto zauanemu zebys nie zapłacił 6-7tys za remont awłoza ci tuleje i tłoki za 300zł bo tez takie sa. Najlepiej robic samemu bo wie co sie ma i sie nie płaci tyle za robote która niekiedy tez pozostawia wiele do zyczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault145    4

tuleje i tłoki juz zamówione. komplet tłok i tuleja honowana 465 szt. połączenie angielsko niemieckie. Wiec chyba nie będzie źle. a ciągnik oddałem w ręce znajomego fachowca. z którego jestem zadowolony. tylko blok musze wyciągnąć i zawieść do gościa który ma to obsadzić. bo mój fachmen nie chce się tego podjąć żeby coś nie pełno czy coś. Chociaż uczciwie do tematu. macie może jakieś swoje doświadczenia przy regeneracja silnika i na co można by było zwrócić uwagę? żeby później nie rozbierać jeszcze raz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez 1ariel
      Cześć posiadam ciągnik Renault 155.54 i mam w nim problem ze smarowaniem klawiatury na szóstym cylindrze. Jest bardzo słabe a nawet zanikające. Co mógłbym zrobić aby było wyższe ? 
      Proszę o radę lub dobrą wskazówkę.
    • Przez dawid464
      witam mam pytanie czy silnik d226-6 rożni się czymś oprócz tubro od td228-6 mają one takie same pojemności, tłoki ???
      czy są morze to inne silniki różniąc się od siebie czy są dostępne części do td228-6 ????
    • Przez BartekCiszek
      Witam mam problem a mianowice mam renault 103.54 i licznik elektryczny nie dziala sprawdzalem kostke i okazuje sie ze nie ma pradu w wszystkich stykach  prosze o pomoc z gory dziekuje 
    • Przez pieniu2506
      Witam . Mam problem z ehr przy renault Ares 626 rz . Chodzi o to że podnośnik na blotnikach podnosi natomiast nie działa funkcja opuszczania. Sprawdzałem przyciski przekładając wtyczki i są dobre. Ma ktoś jakiś pomysł? Podnośnik sterowany z kabiny działa ok
    • Przez Friedrich
      Witam,
      Chcę wymienić filtry hydrauliki w swoim aresie i mam problem z ich znalezieniem. Otóż z tego co widzę jest ich 3 - patrząc od tyłu najpierw największy (najszerszy, krótki) i następne dwa wąskie ale długie. Udało mi się znaleźć numery dwóch - 6005022974 (najszerszy) oraz 6005022975 (wąski). Pytanie brzmi, czy są to właściwe filtry do tego ciągnika (w sklepach internetowych widnieje ten model jak pasujący) oraz (co najważniejsze) czy te dwa filtry wąskie są takie same, czy do każdego idzie inny wkład?
      Z góry Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.