Polecane posty

Henryk85    1

No ja mam 10 i cała belka zajęta nic już tam nie wcisnę.

Ale ty masz większy ciągnik to i pewnie większe obciążenie tak mi się wydaje.

Bez obciążników ma ciężko podnieść talerzówkę rozłożoną 1.5 T

Przy pługu też jakiś mały podjazd i podnosi się lekko przód.

Nieraz się zastawiam czy te obciążniki nie są za lekkie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slajders25    22

Ja do agregatu talerzowego 3m połączanego z siewnikiem zakładam jeszcze 6x40  dopiero wtedy nie zrywa przodu na uwrociach. Do pługa również zakładam bo przy obracaniu ciągnik jest stabilniejszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henryk85    1

Ile twój 6180 ma koni ? Ile uniesie na podnośniku?

Ja mam na przodzie 10 x45kg trochę mało.

A jak te dodatkowe obciążniki masz umocowane ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    582

Ale za balast trzeba dosć duże pieniądze zapłacić, a 600 kg wody z chlorkiem kosztuje 100 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    582

Obciążnik też nie rewelacja  bo dociąża oś, a woda w  kołach tylko dociąża opony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henryk85    1

Niedawno wymieniałem uszczelnienie pompki hamulcowej.

Teraz podczas prac polowych jedno z kół tylnych mi blokuje tzn.

wciskam i tak jakby nie odbijał. Układ zapowietrzony chyba bo jeden hamulec jest a drugiego nie ma?

Zapowietrzony pewnie ale jak go odpowietrzyć ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1055

trzeba zachować luz miedzy trzpieniem łączącym pedał z pompką 

Jeszcze znalazłem o ustawianiu pedałów

post-120-0-22482400-1469368850_thumb.jpg

post-120-0-17459100-1469368864_thumb.jpg

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henryk85    1

No po rozłączeniu pedałów jeden jest wyżej jeden TROSZKĘ niżej właśnie ten u którego wymieniałem uszczelnienie

w pompce.

To tam między pedałem a pompką trzeba wyregulować po prostu?

Dodam że odpowietrzałem na tylnym moście te hamulce.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1055

no miedzy ścianą kabiny a srodkiem sworznia... tak to ja rozumie. U mnie jak wciskam pedał ręka to jakiś tam luz miedzy pompka a a pedałem wyczuwam ale szczerze mówiąc nawet nie wiem jak to wyregulowac... może tam sa jakies podkładki w pompce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henryk85    1

No teraz się bawić w tą regulację.....dodam że ten pedał właśnie co uszczelniałem pompkę jest troszkę niżej niż ten co nie ruszany była.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henryk85    1

Jeszcze wrące temat odnośnie promienia skrętu.

U was też tak jest że jak cofam np. na pełnych skręconych kołach to przód ryje w ziemi tak to wygląda jak by promień

skrętu był za duży aby te koła mogły by się toczyć..tak samo do przodu..na pusto mam obciążniki na przodzie 500kg.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ferguson3075
      Od ostatniego czasu mam problem z wspomaganiem kierownicy , chodzi cięzko na wolnych obrotach , ciśnienie na magistrali 19 bar czyli dobre, zauważyłem tez ze na półbiegu na zającu ciągnik tak jakby cos blokuje gdy jest na luzie , tak jakby nie chciał przełączyć, po przełączeniu na zajaca ciśnienie na magistrali spada do 9 bar
       Co może byc przyczyną ? 
    • Przez tomaszkom
      Witam.Massey Ferguson 3065  brak prądu kierunkowskazu lewego w gniezdzie przyczepy.Podpowie ktoś gdzie szukać? Może jakiś schemat zdjęcia gdzie wpięta jest wiązka gniazda przyczepy.Pozostałe prądy są.
    • Przez ferguson3075
      Od ostatniego czasu mam problem z wspomaganiem kierownicy , chodzi cięzko na wolnych obrotach , zauważyłem tez ze na półbiegu na zajacu ciągnik tak jakby cos blokuje gdy jest na luzie , po przełączeniu na zółwia na luzie problem ustępuje , gdy jest rozgrzany i jest na zajacu sam zmienia na zółwia , pompe wymieniono w 2016 roku na nową, wymieniony filtr hydrauliki i wyczysciłem filtr niskiego ciśnienia od wspomagania,od czasu do czasu zaświeca sie kontrolka ciśnienia oleju na wolnych obrotach
    • Przez lukaszkuc
      Witam mam problem z wbiciem biegów na zapalonym silniku ,a na zgaszonym da się wbić 
      Massey6120
    • Przez RybbA1999
      Witam chce podlaczyc hamulce hydrauliczne przyczepy do mf jednak posiadam tylko takie wyjście jak na zdjęciu.
      Czy to jest wyjście do przyczepy zrobiłem jeszcze zdjęcie pokrywy filtra i przewod wchodzący do pokrywy idzie z pompki hamulcowej a wyjście idzie właśnie na to gniazdo jednak nie ma na tym gnieździe wogole ciśnienia oleju nawet po wciśnięciu hamulca


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj