Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jakiś czas temu przy moim ursusie c385 zatarł się silnik i wpadłem na pomysł żeby zamiast oryginalnego silnika wsadzić 4 cylindrowego perkinsa więc moje pytanie brzmi czy jest możliwość takiej przeróbki i czy wgl się to opłaca?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jest możliwość wsadzenia nawet SW 400, tylko po co? Zrobić remont i po problemie zamiast cudować.

Opublikowano

To już lepiej wyremontuj ten silnik... po kapitalnym będzie nie wiele palił co i 4 perkins... 8 tyś i wiesz czym jeździsz.. a tu kupisz za np 5tyś silnik ale nie wiadomo co będzie z nim...

Opublikowano

Lepiej nie kombinować z silnikiem u nas tak zrobił w Zatorze 7245 założył perkinsa i miał być mocniejszy a jest słabszy. Silnik jest zdrowy ale przełożenie z silnika na skrzynie się zmieniło i już lipa.

Opublikowano

Co Ty pleciesz, jak mogło się przełożenie zmienić przez samą zmianę silnika? Jaki perkins został założony? Może jakiś 55-60-konny z jakiegoś starego kombajnu i dla tego słabszy 

Opublikowano

Haha silnik zmienił przełożenie w skrzyni  :lol:   Pewnie dla tego że jest słabszy może ma swój moment ale na wyższych obrotach niż co było na fabrycznym  lub słabsza moc

Opublikowano

z tym przełożeniem koledze pewnie chodziło że Perkins w macierzystym miejscu miał na skrzyni czy tam reduktorach inne przełożenia. Przeciez moc mocy nie równa, raz jest mierzona z kół raz z wom.

Opublikowano

Tak , ale te silniki mają praktycznie identyczne obroty mocy max a perkins nawet ma max moment obrotowy przy niższych więc nic nie powinno się zmienić, po prostu perkins miał mniej koni i tyle albo zetora skrzynia zabiera tyle mocy

Opublikowano

Jakiś czas temu przy moim ursusie c385 zatarł się silnik i wpadłem na pomysł żeby zamiast oryginalnego silnika wsadzić 4 cylindrowego perkinsa więc moje pytanie brzmi czy jest możliwość takiej przeróbki i czy wgl się to opłaca?

Spalanie 4 cylindrowego perkinsa jest o wiele mniejsze ale różnica w paliwie zwróci Ci się po bardzo długich latach. Musisz dorabiać łącznik silnika ze skrzynią, wałek, mocowanie silnika, instalację hydrauliczną, przód, instalację elektryczną, paliwową i jeszcze kupę rzeczy. 

Opublikowano

Nie przesadzaj, przecież przeróbka nie będzie kosztować nie wiadomo ile a przy oszczędności ok 2 litrów na godz zwróci się szybko 

A jaka to kwota? Sam łącznik silnika ze skrzynią będzie kosztował z 1000 zł najmarniej...

Opublikowano

Widzę że tu wypowiadali się sami spece.

Chce 4 perkinsa - jego sprawa.

Potrzebny ci silnik A.4.248 z kombajnu - miały 0d 75 do 80 km.

Flansza od Ursusa 3110, można założyć oryginalne koło zamachowe od c-385 tylko trzeba  nowe otwory nawiercać- sprawdzałem działa - lub koło zamachowe  od  c-3110.

nie ma zmiany pomp - c-385 nie ma pomp na silniku- tylko w skrzyni.

Czy to dobre rozwiązanie - uważam że kiepskie.

Zgadzam się zę 6 garów perkins jak w 3110 lest lepszy - a pali max 8 litrów w ciężkiej robocie - wiem bo mam C-3110.

Wiem że temat stary ale może ktoś będzie go jeszcze odkopywał.

  • Thanks 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v