hus2431

Ursus c385 z silnikiem perkinsa

Polecane posty

hus2431    0

Jakiś czas temu przy moim ursusie c385 zatarł się silnik i wpadłem na pomysł żeby zamiast oryginalnego silnika wsadzić 4 cylindrowego perkinsa więc moje pytanie brzmi czy jest możliwość takiej przeróbki i czy wgl się to opłaca?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jest możliwość wsadzenia nawet SW 400, tylko po co? Zrobić remont i po problemie zamiast cudować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hus2431    0

Chciałbym wymienić silnik ze względu na spalanie ta sama moc a spalanie zauważalnie mniejsze.. Wydaje mi się że to dobry pomysł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pawel885    1023

Jak już to wolnossącą szóstkę tak jak w 3110, spalanie spadnie w lżejszych pracach a i w cięższych będzie sobie lepiej radził

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hus2431    0

Mocniejszy silnik nie jest mi potrzebny bo mam ursusa 1224 a c385 służy mi jako ciągnik pomocniczy i te 70-80 km mi wystarcza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol323    75

To już lepiej wyremontuj ten silnik... po kapitalnym będzie nie wiele palił co i 4 perkins... 8 tyś i wiesz czym jeździsz.. a tu kupisz za np 5tyś silnik ale nie wiadomo co będzie z nim...


Mały, Skromny, Lubiany, ŁośQ :D
Pozdrawiam ! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    775

weź to sprzedaj w cholera a kup se normalny traktor z perkinsem bo to co chcesz zrobić to rzeźba a suma sumarum i tak nie będzie czym robić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelek11    24

Lepiej nie kombinować z silnikiem u nas tak zrobił w Zatorze 7245 założył perkinsa i miał być mocniejszy a jest słabszy. Silnik jest zdrowy ale przełożenie z silnika na skrzynie się zmieniło i już lipa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    1023

Co Ty pleciesz, jak mogło się przełożenie zmienić przez samą zmianę silnika? Jaki perkins został założony? Może jakiś 55-60-konny z jakiegoś starego kombajnu i dla tego słabszy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1389

Haha silnik zmienił przełożenie w skrzyni  :lol:   Pewnie dla tego że jest słabszy może ma swój moment ale na wyższych obrotach niż co było na fabrycznym  lub słabsza moc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hus2431    0

Jak bym miał na to pieniądze to bym się nawet nie zastanawiał z kupnem nowej maszyny ale jak na razie muszę kombinować...

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukaszPrzyby    21

z tym przełożeniem koledze pewnie chodziło że Perkins w macierzystym miejscu miał na skrzyni czy tam reduktorach inne przełożenia. Przeciez moc mocy nie równa, raz jest mierzona z kół raz z wom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    1023

Tak , ale te silniki mają praktycznie identyczne obroty mocy max a perkins nawet ma max moment obrotowy przy niższych więc nic nie powinno się zmienić, po prostu perkins miał mniej koni i tyle albo zetora skrzynia zabiera tyle mocy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    323

Jakiś czas temu przy moim ursusie c385 zatarł się silnik i wpadłem na pomysł żeby zamiast oryginalnego silnika wsadzić 4 cylindrowego perkinsa więc moje pytanie brzmi czy jest możliwość takiej przeróbki i czy wgl się to opłaca?

Spalanie 4 cylindrowego perkinsa jest o wiele mniejsze ale różnica w paliwie zwróci Ci się po bardzo długich latach. Musisz dorabiać łącznik silnika ze skrzynią, wałek, mocowanie silnika, instalację hydrauliczną, przód, instalację elektryczną, paliwową i jeszcze kupę rzeczy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    1023

Nie przesadzaj, przecież przeróbka nie będzie kosztować nie wiadomo ile a przy oszczędności ok 2 litrów na godz zwróci się szybko 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    323

Nie przesadzaj, przecież przeróbka nie będzie kosztować nie wiadomo ile a przy oszczędności ok 2 litrów na godz zwróci się szybko 

A jaka to kwota? Sam łącznik silnika ze skrzynią będzie kosztował z 1000 zł najmarniej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wenicjusz    0

Widzę że tu wypowiadali się sami spece.

Chce 4 perkinsa - jego sprawa.

Potrzebny ci silnik A.4.248 z kombajnu - miały 0d 75 do 80 km.

Flansza od Ursusa 3110, można założyć oryginalne koło zamachowe od c-385 tylko trzeba  nowe otwory nawiercać- sprawdzałem działa - lub koło zamachowe  od  c-3110.

nie ma zmiany pomp - c-385 nie ma pomp na silniku- tylko w skrzyni.

Czy to dobre rozwiązanie - uważam że kiepskie.

Zgadzam się zę 6 garów perkins jak w 3110 lest lepszy - a pali max 8 litrów w ciężkiej robocie - wiem bo mam C-3110.

Wiem że temat stary ale może ktoś będzie go jeszcze odkopywał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Przekeeeek
      Koledzy czy do c385 z tylnymi zaczepami starego typu można założyć hitch od 912?  Czy trzeba by też wymieniać całą tylną konsolę a jeśli tak to czy wogóle ta konsola będzie pasowała na dziury w moście?  Muszę założyć jakiś mocny zaczep dolny, lub hak, bo listwa po podpięciu paszowozu wygina mi się w pałąk i w końcu pewnie pęknie.
    • Przez wladek99
      Witam wszystkich, dawno tu nie zaglądałem więc przepraszam jeśli w złej kategorii itd. Mój problem polega na tym, że moja 40-tka ciężko pali. Aku naładowane kręci kręci nie da rady się przełamać rozładowując przy tym aku. Po ponownym lądowaniu wkoncu zapali i już będzie palić za każdym razem. Postoi noc i znów to samo. Jaki może być problem ? Pompa , wtryski ? Dodam że filtry zmienione. Może ktoś pomoże. Z góry dziękuję
    • Przez farmer78lbl
      witam szukam tylny most z dokumentami na c 360 c355 4011 z wojewodztwa lubelskiego w rozsadnej cenie
       
    • Przez Jontek
      Pilnie kupię do TURa do c 4011, C360 łyżkę, wysięgnik, hydraulikę. Mocowanie mam własne. Do 100 km od 63 - 500.
      Cena jak najniższa.
    • Przez Michal2404
      Witam. Mam pytanie jakim momentem skręcić górny wałek skrzyni biegów w ursusie 1234? Chodzi mi o wałek od biegów od 1 do 4 nie reduktor. Wie ktoś?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.